Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція вул. І. Миколайчука (від вул. Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
13 621 826,40 UAH
UA-2020-08-14-003716-c ● 220a6787d35f42328dc8b9760b3f88e1
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814670 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422 |
Контактна особа: |
Андрій Возняк Степанович 380322975954 inzhlmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. І. Миколайчука (від вул. Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)» розроблено проектно-кошторисну документацію та проведено її комплексну державну експертизу (експертний звіт від 28.12.2017 № 931.6374.17/7317).
У 2019 році, за результатами проведеної процедури відкритих торів, укладено договір про закупівлю від 14.06.2019 № 77 р/І на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. І. Миколайчука (від вул. Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)» з підрядною організацією Приватне акціонерне товариство «Львівське спеціалізоване будівельно- монтажне управління № 1» на суму 87 790 000,00 грн. з ПДВ.
В процесі виконання робіт, підрядником та уповноваженим технічним наглядом виявлено невідповідність необхідних фактичних обсягів проектним рішенням. Відповідно до зазначеного, а також з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, комісійно, за участю представників замовника, підрядника, проектної організації та технічного нагляду проведені додаткові обстеження об’єкту, за результатами яких, в ході виконання робіт, прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації та включення додаткових аналогічних робіт. Зокрема, встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для реалізації проекту в повному обсязі, а саме:
1. Розробка грунту при прокладанні каналізаційної мережі.
В процесі виконання робіт із прокладання каналізаційної мережі виявлено нестійкі, сипучі грунти, що унеможливлювало прокладання каналізаційної мережі згідно затверджених проектних рішень. Зважаючи на це виникла необхідність додаткової виборки нестійкого грунту для можливості прокладання каналізаційної мережі (акт на додаткові роботи №3).
2. Влаштування мереж зовнішнього освітлення на металевих оцинкованих опорах.
ЛКП «Львівелектротранс» листом від 22.01.2020 № 21/106 повідомило департамент житлового господарства та інфраструктури, що діючою стратегією розвитку електротранспорту, рух тролейбусів від вул. І. Миколайчука до Голосківського цвинтаря не передбачено, що в свою чергу унеможливлює влаштування зовнішнього освітлення на опорах контактної мережі тролейбусів, звідси виникла необхідність встановлення металевих оцинкованих опор для монтажу світильників зовнішнього освітлення, відповідно до технічних умов ЛКП «Львівсвітло» від 19.02.2020 № 1093/03 якими передбачено прокладання електролінії зовнішнього освітлення в трубах ПВХ в землі (протокол від 18.09.2018, лист ЛКП «Львівелектротранс» від 22.01.2020 № 21/106, технічні умови ЛКП «Львівсвітло» від 19.02.2020 № 1093/03).
3. Перенесення електричного кабелю.
При влаштуванні корита під дорожню основу проїжджої частини вул. І. Миколайчука виявлено електричний кабель, який на виконавчих кресленнях нанесений в двох метрах від краю проїжджої частини. Виходячи з наведеного, виникла необхідність перенесення зазначеного кабелю на ПК 4+34 + ПК 4+55 за межі проїжджої частини (акт на додаткові роботи № 4, протокол від 30.03.2020)
4. Улаштування резервного виїзду з території підприємства ПП «Українські Граніти».
Враховуючи лист керівника ПП «Українські Граніти» Ю. Грицевича від 26.03.2020 № З-Г-13430-25 при виконанні робіт з влаштування дорожнього покриття виникла необхідність влаштувати додатковий з’їзд з вул. І. Миколайчука для влаштування вказаним підприємством резервного виїзду з своєї території (протокол від 30.03.2020, лист Ю.Грицевича).
5. Влаштування примикання біля резервного в’їзду на Голосківський цвинтар.
В процесі виконання робіт з влаштування корита під дорожню основу проїжджої частини вул. І. Миколайчука виникла необхідність облаштувати бічний з’їзд для сполучення з резервним в’їздом на Голосківський цвинтар, яким часто користуються відвідувачі цвинтаря (протокол від 30.03.2020).
6. Улаштування дорожнього корита із приведенням несучої здатності земляного полотна у відповідність до нормативних вимог та проектних рішень.
В ході влаштування корита під дорожню основу виявлено грунти із залишковим зволоженням, що унеможливлює ущільнення земляного полотна на ділянках проїжджої частини ПК 4+45 + ПК 4+58 (шириною 4,62 м та глибиною 2,43 м), ПК 4+38 + ПК 4+67 (шириною 4,28 м та глибиною 0,4 м), ПК 5+80 + ПК 6+06 (шириною 9,0 м та глибиною 0,48 м) за результатами яких встановлено невідповідність грунтів вимогам нормативних документів та робочому проекту, а також виявлено грунти із домішками будівельного та побутового сміття ПК 6+06 + ПК 6+70 (шириною 6 м та глибиною 0,82 м), ПК 6+70 + ПК 6+97 (шириною 8.5 м та глибиною 0,847 м), ПК 6+97 ПК 7+10 (шириною 8,5 м та глибиною 1,376 м), ПК 7+10 - ПК 7+80 (шириною 8,5 м та глибиною 0,575 м), ПК 8+00 + ПК 8+70 (шириною 8,5 м та глибиною 0,605 м), ПК 8+95 + ПК 9+00 (шириною 8,5 м та глибиною 0,282 м), ПК 9+10 - ПК 9+15 (шириною 8,5 м та глибиною 0,47 м), ПК 9+30 + ПК 9+40 (шириною 8,5 м та глибиною 0,47 м), ПК 10+00 + ПК 11+94 (шириною 5 м та глибиною 0,783 м) (акт на додаткові роботи № 6, протокол від 30.03.2020).
На вказаних ділянках, що не відповідають вимогам проекту, необхідно виконати обов’язкову виборку та заміну нестійкого грунту для приведення їх у відповідність до нормативних вимог та реалізації проектних рішень.
7. Прокладання каналізаційної мережі в обхід території приватної власності.
В процесі виконання робіт з прокладання каналізаційного колектора виникла вимушена необхідність влаштування вказаної мережі в обхід приватної території (протокол від 30.02.2020).
Виконання зазначених додаткових робіт є необхідним для завершення виконання проекту в повному обсязі.
За результатами вище наведеного сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла комплексну державну експертизу (експертний звіт від 14.07.2020 № 428.2938.20.3179).
Загальна очікувана вартість додаткових аналогічних будівельних робіт необхідних для реалізації проекту, становить 13 621 826,40 грн.
Додатки:
1. Копія експертного звіту від 28.12.2017 № 931.6374.17/7317.
2. Копія експертного звіту від 14.07.2020 № 428.2938.20.3179.
3. Копія завдання на коригування робочого проекту.
4. Копія листа ЛКП «Львівелектротранс» від 22.01.2020 № 21/106.
5. Копія технічних умов ЛКП «Львівсвітло» від 19.02.2020 № 1093/03.
6. Копія протоколів наради від 18.09.2019 та від 30.03.2020.
7. Акт на додаткові роботи № 4.
8. Акти на додаткові роботи № 3 та № 6.
У 2019 році, за результатами проведеної процедури відкритих торів, укладено договір про закупівлю від 14.06.2019 № 77 р/І на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. І. Миколайчука (від вул. Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)» з підрядною організацією Приватне акціонерне товариство «Львівське спеціалізоване будівельно- монтажне управління № 1» на суму 87 790 000,00 грн. з ПДВ.
В процесі виконання робіт, підрядником та уповноваженим технічним наглядом виявлено невідповідність необхідних фактичних обсягів проектним рішенням. Відповідно до зазначеного, а також з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, комісійно, за участю представників замовника, підрядника, проектної організації та технічного нагляду проведені додаткові обстеження об’єкту, за результатами яких, в ході виконання робіт, прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації та включення додаткових аналогічних робіт. Зокрема, встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для реалізації проекту в повному обсязі, а саме:
1. Розробка грунту при прокладанні каналізаційної мережі.
В процесі виконання робіт із прокладання каналізаційної мережі виявлено нестійкі, сипучі грунти, що унеможливлювало прокладання каналізаційної мережі згідно затверджених проектних рішень. Зважаючи на це виникла необхідність додаткової виборки нестійкого грунту для можливості прокладання каналізаційної мережі (акт на додаткові роботи №3).
2. Влаштування мереж зовнішнього освітлення на металевих оцинкованих опорах.
ЛКП «Львівелектротранс» листом від 22.01.2020 № 21/106 повідомило департамент житлового господарства та інфраструктури, що діючою стратегією розвитку електротранспорту, рух тролейбусів від вул. І. Миколайчука до Голосківського цвинтаря не передбачено, що в свою чергу унеможливлює влаштування зовнішнього освітлення на опорах контактної мережі тролейбусів, звідси виникла необхідність встановлення металевих оцинкованих опор для монтажу світильників зовнішнього освітлення, відповідно до технічних умов ЛКП «Львівсвітло» від 19.02.2020 № 1093/03 якими передбачено прокладання електролінії зовнішнього освітлення в трубах ПВХ в землі (протокол від 18.09.2018, лист ЛКП «Львівелектротранс» від 22.01.2020 № 21/106, технічні умови ЛКП «Львівсвітло» від 19.02.2020 № 1093/03).
3. Перенесення електричного кабелю.
При влаштуванні корита під дорожню основу проїжджої частини вул. І. Миколайчука виявлено електричний кабель, який на виконавчих кресленнях нанесений в двох метрах від краю проїжджої частини. Виходячи з наведеного, виникла необхідність перенесення зазначеного кабелю на ПК 4+34 + ПК 4+55 за межі проїжджої частини (акт на додаткові роботи № 4, протокол від 30.03.2020)
4. Улаштування резервного виїзду з території підприємства ПП «Українські Граніти».
Враховуючи лист керівника ПП «Українські Граніти» Ю. Грицевича від 26.03.2020 № З-Г-13430-25 при виконанні робіт з влаштування дорожнього покриття виникла необхідність влаштувати додатковий з’їзд з вул. І. Миколайчука для влаштування вказаним підприємством резервного виїзду з своєї території (протокол від 30.03.2020, лист Ю.Грицевича).
5. Влаштування примикання біля резервного в’їзду на Голосківський цвинтар.
В процесі виконання робіт з влаштування корита під дорожню основу проїжджої частини вул. І. Миколайчука виникла необхідність облаштувати бічний з’їзд для сполучення з резервним в’їздом на Голосківський цвинтар, яким часто користуються відвідувачі цвинтаря (протокол від 30.03.2020).
6. Улаштування дорожнього корита із приведенням несучої здатності земляного полотна у відповідність до нормативних вимог та проектних рішень.
В ході влаштування корита під дорожню основу виявлено грунти із залишковим зволоженням, що унеможливлює ущільнення земляного полотна на ділянках проїжджої частини ПК 4+45 + ПК 4+58 (шириною 4,62 м та глибиною 2,43 м), ПК 4+38 + ПК 4+67 (шириною 4,28 м та глибиною 0,4 м), ПК 5+80 + ПК 6+06 (шириною 9,0 м та глибиною 0,48 м) за результатами яких встановлено невідповідність грунтів вимогам нормативних документів та робочому проекту, а також виявлено грунти із домішками будівельного та побутового сміття ПК 6+06 + ПК 6+70 (шириною 6 м та глибиною 0,82 м), ПК 6+70 + ПК 6+97 (шириною 8.5 м та глибиною 0,847 м), ПК 6+97 ПК 7+10 (шириною 8,5 м та глибиною 1,376 м), ПК 7+10 - ПК 7+80 (шириною 8,5 м та глибиною 0,575 м), ПК 8+00 + ПК 8+70 (шириною 8,5 м та глибиною 0,605 м), ПК 8+95 + ПК 9+00 (шириною 8,5 м та глибиною 0,282 м), ПК 9+10 - ПК 9+15 (шириною 8,5 м та глибиною 0,47 м), ПК 9+30 + ПК 9+40 (шириною 8,5 м та глибиною 0,47 м), ПК 10+00 + ПК 11+94 (шириною 5 м та глибиною 0,783 м) (акт на додаткові роботи № 6, протокол від 30.03.2020).
На вказаних ділянках, що не відповідають вимогам проекту, необхідно виконати обов’язкову виборку та заміну нестійкого грунту для приведення їх у відповідність до нормативних вимог та реалізації проектних рішень.
7. Прокладання каналізаційної мережі в обхід території приватної власності.
В процесі виконання робіт з прокладання каналізаційного колектора виникла вимушена необхідність влаштування вказаної мережі в обхід приватної території (протокол від 30.02.2020).
Виконання зазначених додаткових робіт є необхідним для завершення виконання проекту в повному обсязі.
За результатами вище наведеного сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла комплексну державну експертизу (експертний звіт від 14.07.2020 № 428.2938.20.3179).
Загальна очікувана вартість додаткових аналогічних будівельних робіт необхідних для реалізації проекту, становить 13 621 826,40 грн.
Додатки:
1. Копія експертного звіту від 28.12.2017 № 931.6374.17/7317.
2. Копія експертного звіту від 14.07.2020 № 428.2938.20.3179.
3. Копія завдання на коригування робочого проекту.
4. Копія листа ЛКП «Львівелектротранс» від 22.01.2020 № 21/106.
5. Копія технічних умов ЛКП «Львівсвітло» від 19.02.2020 № 1093/03.
6. Копія протоколів наради від 18.09.2019 та від 30.03.2020.
7. Акт на додаткові роботи № 4.
8. Акти на додаткові роботи № 3 та № 6.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 15:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. І. Миколайчука (від вул. Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар) (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Миколайчука (від вул. Пилипа Орлика до в’їзду на Голосківський цвинтар)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані Роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
14 серпня 2020 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:53 |
Повідомлення_про_намір_укл_договір.doc | |
14 серпня 2020 15:53 |
Рішення.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» #03335511 |
Переможець |
13 621 826,40
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 19:38
|
МИколайч.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 19:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:52
|
ДД7.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:40
|
ДД_4_24.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 11:54
|
ДД1.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 12:00
|
ДОГОВІР1.pdf | укладений |
18 вересня 2020 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.5 част. 5 статті 41 Закону – погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, а саме: погоджене зменшення ціни договору про закупівлю із 13 621 826,40 грн. з ПДВ до 13 596 912,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 56 р/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «16.09.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «16.09.2020 – 2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» |
Номер договору про закупівлю: | 56 р/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «16.09.2020 – 2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «16.09.2020 – 2020 – 2021 – 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах» |
Номер договору про закупівлю: | 56 р/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 56 р/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29-12-2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |