Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи відеоспостереження м.Вараш, Рівненської області
Очікувана вартість
10 621 365,00 UAH
UA-2020-08-14-003698-c ● 45e1b801e5994b199cadc1ec5b1a38cd
Відкриті торги
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03315879 |
Вебсайт: | https://varash-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., м Вараш, майдан Незалежності 1 |
Контактна особа: |
Волох Вікторія Валеріївна +380363624977 ekonomika_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2020 15:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2020 15:48 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 10 621 365,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 213,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи проводяться в три черги, до 31.12.2023 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи відеоспостереження м.Вараш, Рівненської області (І черга – Створення комплексної автоматизованої системи управління, відео аналітики та спостереження (КАСУ) «Безпечне місто Вараш» з інтеграцією існуючих автоматизованих підсистем управління і безпеки до моніторингового центру управління та оновлення мережі передачі даних.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, територія м.Вараш
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1 роб
Реконструкція системи відеоспостереження м.Вараш, Рівненської області (ІІ черга – Розширення системи відео аналітики та спостереження шляхом встановлення камер відеоспостереження на аварійно небезпечних перехрестях)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, територія м.Вараш
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1 роб
Реконструкція системи відеоспостереження м.Вараш, Рівненської області (ІІІ черга - Розширення системи відео аналітики та спостереження шляхом встановлення камер відеоспостереження в місцях масового перебування людей.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, територія м.Вараш
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться за фактично виконані роботи поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 8.doc | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 7.docx | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 6.docx | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 5 Проект_БМ_Вараш_Креслення_3_черга.pdf | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 5 Проект_БМ_Вараш_Креслення_2_черга.pdf | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 5 Проект_БМ_Вараш_Креслення_1_черга.pdf | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 5 Проект БМ Вараш - ПЗ.pdf | |
14 серпня 2020 15:44 |
ЗКР_3черга.rtf | |
14 серпня 2020 15:44 |
ЗКР_2черга.rtf | |
14 серпня 2020 15:44 |
ЗКР_1черга.rtf | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 4.docx | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 3.docx | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 2.doc | |
14 серпня 2020 15:44 |
Додаток 1.doc | |
14 серпня 2020 15:44 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо уточнення технічних умов закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2020 15:08
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:21
Шановний Замовнику! Відповідно до Робочого проекту, Базовим платформоутворюючим ПЗ для Системи під час реконструкції використовується програмний продукт Axxon-Intellect з версією не нижче 4.10.5.
У розділі ІX Пояснювальної записки до проекту «КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ» зазначено:
«Для створення КСЗІ використовується програмне забезпечення відеоаналітики, яке відповідає:
- вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації України в обсязі функцій, сукупність яких визначається функціональним профілем захищеності: КА-2, ЦА-1, ДС-1, НР-2, НО-3, НЦ-1, НК-1, з рівнем гарантій Г2 оцінки коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99;
- нормам чинного законодавства України у сфері кібербезпеки та належної інформаційної захищенності, що не становить загрози національній безпеці України».
Відповідно до пункту 21 Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 у складі системи захисту повинні використовуватися засоби захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством.
Засоби захисту інформації, що пройшли державну експертизу зазначені у Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом (далі – Перелік), який формується відповідно до п. 17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом Президента України від 27 вересня 1999 р. № 1229.
У зазначеному Переліку зазначене у проекті програмне забезпечення Axxon-Intellect® відсутнє.
До того ж, дію Експертного висновку № 692, виданого щодо засобу технічного захисту інформації сервісів безпеки програмного комплексу «AxxonIntellect» рішенням Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України зупинено.
Просимо надати роз’яснення щодо виконання вимог захисту інформації, передбачених проектом, враховуючи викладену вище інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Проєктно-кошторисну документацію на робочий проєкт Реконструкція системи відеоспостереження м. Вараш, Рівненської області було виготовлено у 2019 році. На той час експертний висновок на програмний комплекс «Axxon Intellect» версії 4.10 виробництва ТОВ «АКССОНСОФТ», який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, був дійсний.
В тендерній документації до предмету закупівлі (Розділ V.Оцінка тендерної пропозиції) вказано, що: «У разі будь-якого посилання у тендерній документації Замовника та додатках до неї на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або найкращий еквівалент»».
Враховуючи вищевикладене, при визначенні переможця торгів буде враховано Указ Президента України від 19.03.2019 №82/2019, а також п.17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затверджений Указом Президента України від 27.09.1999 №1229
В тендерній документації до предмету закупівлі (Розділ V.Оцінка тендерної пропозиції) вказано, що: «У разі будь-якого посилання у тендерній документації Замовника та додатках до неї на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або найкращий еквівалент»».
Враховуючи вищевикладене, при визначенні переможця торгів буде враховано Указ Президента України від 19.03.2019 №82/2019, а також п.17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затверджений Указом Президента України від 27.09.1999 №1229
щодо закупівлі програмного продукту Axxon-Intellect
Дата подання: 21 серпня 2020 15:11
Дата відповіді: 26 серпня 2020 10:22
Відповідно до пп.8 п. 192 Додатку 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року "Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", введеного в дію Указом Президента України №82/2019, державні закупівлі програмного продукту Axxon-Intellect заборонені строком на три роки.
Виходячи з переліченого, просимо надати роз’яснення, чи буде здійснюватися закупівля програмного продукту Axxon-Intellect в рамках цього тендеру відповідно до проекту «Реконструкція системи відео спостереження м. Вараш, Рівненської області» (створення комплексної автоматизованої системи управління, відео аналітики та спостереження (КАСУ) «Безпечне місто Вараш» з інтеграцією існуючих автоматизованих підсистем управління і безпеки).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Проєктно-кошторисну документацію на робочий проєкт Реконструкція системи відеоспостереження м. Вараш, Рівненської області було виготовлено у 2019 році. На той час експертний висновок на програмний комплекс «Axxon Intellect» версії 4.10 виробництва ТОВ «АКССОНСОФТ», який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, був дійсний.
В тендерній документації до предмету закупівлі (Розділ V.Оцінка тендерної пропозиції) вказано, що: «У разі будь-якого посилання у тендерній документації Замовника та додатках до неї на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або найкращий еквівалент»».
Враховуючи вищевикладене, при визначенні переможця торгів буде враховано Указ Президента України від 19.03.2019 №82/2019, а також п.17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затверджений Указом Президента України від 27.09.1999 №1229
В тендерній документації до предмету закупівлі (Розділ V.Оцінка тендерної пропозиції) вказано, що: «У разі будь-якого посилання у тендерній документації Замовника та додатках до неї на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або найкращий еквівалент»».
Враховуючи вищевикладене, при визначенні переможця торгів буде враховано Указ Президента України від 19.03.2019 №82/2019, а також п.17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затверджений Указом Президента України від 27.09.1999 №1229
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-003698-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 09 вересня 2020 17:10
не відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР" вимогам Тендерної документації
Протокольним рішенням №25 уповноваженої особи з публічних закупівель виконавчого комітету Вараської міської ради від 08.09.2020р. визнано переможцем ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР" (надалі - Учасник), проте, хочемо зазначити, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. п.6 розділу ІІІ ТД замовником встановлено наступну вимогу: надати копію позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2 (надалі - експертний Висновок Г2)
на дану вимогу учасник надає експертний Висновок Г2 лише на програмне забезпечення на програмний комплекс "Milestone XProtect" версії "Professional+" виробником якого є "Milestone Systems" (Данія), проте у складі пропозиції Учасник пропонує програмне забезпечення двох виробників (підтверджено кошторисною документацією та авторизаційним листом ТОВ "АйКю Дистрибуція" від 28.08.2020) а саме Milestone Systems розробника програмного забезпечення Milestone XProtect та компанії Incoresoft, розробника програмного забезпечення VEZHA. Як бачимо експертний Висновок Г2 на програмне забезпечення VEZHA (Incoresoft VEZHA ALPR - Розпізнавання номерних знаків та Incoresoft VEZHA Face Recognition - Розпізнавання облич) відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника;
2. п.п.21 п.1 розділу ІІІ ТД встановлено надання Учасником Копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, або копія дозволу на проведення верхолазних та скелелазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу; або дозволу на проведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників (надалі - Декларація чи дозвіл)
на дану вимогу Учасник надає Декларацію субпідрядника ТОВ "ДАТА НЕТВОРКС", що суперечить вимогам ТД тому що Замовник визначає п.п. 2 п. 1 розділу ІІІ ТД що Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців", як бачимо, в переліку кваліфікаційних критеріїв (додаток 2 ТД та п.5 розділу ІІІ ТД) немає вимоги надання Декларації чи дозволу, а дана вимога відноситься до інших вимог ТД не кваліфікаційних, відповідно Учасник не надав Декларації чи дозволу, як це передбачено умовами ТД
Замовник порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі
Таким чином, вимагаємо:
1. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР".
2. Визнати пропозицію ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно має бути відхилена згідно п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
1. п.6 розділу ІІІ ТД замовником встановлено наступну вимогу: надати копію позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2 (надалі - експертний Висновок Г2)
на дану вимогу учасник надає експертний Висновок Г2 лише на програмне забезпечення на програмний комплекс "Milestone XProtect" версії "Professional+" виробником якого є "Milestone Systems" (Данія), проте у складі пропозиції Учасник пропонує програмне забезпечення двох виробників (підтверджено кошторисною документацією та авторизаційним листом ТОВ "АйКю Дистрибуція" від 28.08.2020) а саме Milestone Systems розробника програмного забезпечення Milestone XProtect та компанії Incoresoft, розробника програмного забезпечення VEZHA. Як бачимо експертний Висновок Г2 на програмне забезпечення VEZHA (Incoresoft VEZHA ALPR - Розпізнавання номерних знаків та Incoresoft VEZHA Face Recognition - Розпізнавання облич) відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника;
2. п.п.21 п.1 розділу ІІІ ТД встановлено надання Учасником Копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, або копія дозволу на проведення верхолазних та скелелазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу; або дозволу на проведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників (надалі - Декларація чи дозвіл)
на дану вимогу Учасник надає Декларацію субпідрядника ТОВ "ДАТА НЕТВОРКС", що суперечить вимогам ТД тому що Замовник визначає п.п. 2 п. 1 розділу ІІІ ТД що Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців", як бачимо, в переліку кваліфікаційних критеріїв (додаток 2 ТД та п.5 розділу ІІІ ТД) немає вимоги надання Декларації чи дозволу, а дана вимога відноситься до інших вимог ТД не кваліфікаційних, відповідно Учасник не надав Декларації чи дозволу, як це передбачено умовами ТД
Замовник порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі
Таким чином, вимагаємо:
1. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР".
2. Визнати пропозицію ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно має бути відхилена згідно п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 11:42
1. Програмне забезпечення VEZHA (Incoresoft VEZHA ALPR - Розпізнавання номерних знаків та Incoresoft VEZHA Face Recognition - Розпізнавання облич) являються модулями відеоаналітики, які є складовою частиною програмного комплексу "Milestone XProtect" версії "Professional+" та використовують спільні бібліотеки баз даних SQL "Milestone XProtect", який в свою чергу має позитивний експертний висновок виданий Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного забезпечення вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2. Відповідно, переможець торгів виконав вимогу п.6 розділу ІІІ ТД надавши копію позитивного експертного висновку, виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, про відповідність комплексу засобів захисту програмного комплексу "Milestone XProtect" версії "Professional+" вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації з рівнем гарантій не гірше Г-2.
2. Переможець торгів згідно вимог ТД п.п.16 п.1 розділу ІІІ надав лист №52/8 від 25.08.2020 року (у формі додаток №8 до ТД) про залучення ТОВ «ДАТА НЕТВОРКС» в якості субпідрядника для прокладання кабелю та монтажу обладнання на висоті та надав документи субпідрядника, а саме копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра і більше над поверхнею ґрунту) та дозвіл ГУ Держпраці (на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників) чим виконав вимогу п.п.21 п.1 розділу ІІІ ТД.
2. Переможець торгів згідно вимог ТД п.п.16 п.1 розділу ІІІ надав лист №52/8 від 25.08.2020 року (у формі додаток №8 до ТД) про залучення ТОВ «ДАТА НЕТВОРКС» в якості субпідрядника для прокладання кабелю та монтажу обладнання на висоті та надав документи субпідрядника, а саме копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра і більше над поверхнею ґрунту) та дозвіл ГУ Держпраці (на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників) чим виконав вимогу п.п.21 п.1 розділу ІІІ ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-14-003698-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 17 вересня 2020 16:20
Дата подання: 17 вересня 2020 16:20
Скарга на рішення замовника про визначення переможця в супереч не виконання вимог тендерної документації
Деталі скарги містяться у файлі "Скарга АМКУ"
також додається скарга у ворд форматі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:38
рішення від 21.09.2020 №17690.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:38
інформація про перенесення від 30.09.2020 №15375.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 13:15
інформація про резулятивну частину рішення від 13.10.2020 № 19216.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 20:06
рішення від 13.10.2020 № 19216.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2020 15:56
Номер скарги: UA-2020-08-14-003698-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 27 листопада 2020 14:50
Дата подання: 27 листопада 2020 14:50
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції "ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
текст скарги міститься у файлі "скарга в АМКУ СІ"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2020 22:12
Рішення від 01.12.2020 № 22189 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:12
інформація про перенесення розгляду скарги від 10.12.2020 № 18390.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 21:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2020 № 23702.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 14:53
Рішення від 22.12.2020 № 23702.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до п.22 ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі", враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №23702-р/пк-пз від 22.12.2020 скасовано протокольне рішення №36 уповноваженої особи з публічних закупівель від 17.11.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2020 10:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР" |
9 995 633,69
UAH з ПДВ
|
9 995 633,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" |
10 004 329,08
UAH з ПДВ
|
10 004 329,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
10 621 362,00
UAH з ПДВ
|
10 515 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР" #32204916 |
Рішення скасоване |
9 995 633,69
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 09:49
|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР" #32204916 |
Очікує рішення |
9 995 633,69
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 10:08
|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР" #32204916 |
Рішення скасоване |
9 995 633,69
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 10:08
|
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" #35005133 |
Рішення скасоване |
10 004 329,08
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 10:08
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Рішення скасоване |
10 515 144,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 10:08
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 16:04 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 18 лютого 2021 13:43 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт, оскільки проєкт щодо предмету закупівлі буде у 2021 році доопрацьовуватись |
Документи:
18 лютого 2021 13:43
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 15:59
|
Протокол |
30 грудня 2020 15:59
|
Протокол |
18 лютого 2021 13:43
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 16:04
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 15:59
|
Протокол |
30 грудня 2020 15:59
|
Протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-08-14-003698-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 06 січня 2021 15:18
Дата подання: 06 січня 2021 15:18
Оскарження рішення Замовника щодо відміни торгів
Деталі скарги містяться у файлі "скарга в АМКУ відміна торгів"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2021 10:57
Рішення від 11.01.2021 № 240 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 10:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2021 № 916.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 16:47
Рішення від 19.01.2021 № 916.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 21:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням №6 від 18.02.2021 скасовано протокольне рішення №55 від 30.12.2020 про відміну процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2021 14:16
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 15:27 |
Кінець періоду оскарження: | 01 березня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити закупівлю Реконструкція системи відеоспостереження м. Вараш, Рівненської області [за кодом CPV за ДК 021:2015 -45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт] (оголошення про закупівлю UA-2020-08-14-003698-c) в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі. Аргументуючи це наступним. Закупівля Реконструкція системи відеоспостереження м. Вараш, Рівненської області проводилася відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-14-006012-a Замовник – виконавчий комітет Вараської міської ради планує закупівлі на наступний рік, згідно розрахунків, відповідно до програмно-цільового методу планування. На даний час в рішення міської ради від 03.04.2019 №1381 «Про затвердження міської програми «Безпечне місто» на 2019-2023 роки» (на виконання заходів якої була оголошена закупівля Реконструкція системи відеоспостереження м. Вараш, Рівненської області) внесено суттєві зміни. http://doc.varash-rada.gov.ua/component/documents/13274:prr155-2021 Відповідно до проєкту рішення міської ради від 17.02.2021 №155 назва «Безпечне місто» у всіх відмінках замінено на слова «Безпечна громада» у відповідних відмінках. Захід Реконструкція системи відеоспостереження м. Вараш, Рівненської області в даній програмі не запланований, оскільки відсутня подальша потреба в проведенні даних робіт. В завданні ІІ. Реконструкція Системи відеоспостереження вищезгаданої програми на 2021 рік заплановані кошти на розробку проєктно-кошторисної документації реконструкції Системи відео спостереження та проведення експертизи та створення комплексної автоматизованої системи управління, відеоаналітики та спостереження. |
Документи:
18 лютого 2021 15:26
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 15:23
|
Протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-08-14-003698-c.a5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 26 лютого 2021 15:47
Дата подання: 26 лютого 2021 15:47
Оскарження рішення Замовника щодо відміни торгів
Деталі скарги містяться у файлі "скарга в АМКУ відміна торгів 2"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 12:57
рішення від 02.03.2021 № 3843 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 12:56
інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 №4879.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 18:00
рішення від 12.03.2021 №4879.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 22:07