Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція каналізаційного колектору Д800 по вул. Курчатова протяжністю 800 п.м. та 433 п.м. в м. Сєвєродонецьк»
Очікувана вартість
10 612 561,00 UAH
UA-2020-08-14-003396-a af91baaff8904897bda0951f5acd5543
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орачова Наталія Олексіївна

+38(050)6680410 maslyakie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03364062
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, проспект Центральний, буд.59
Контактна особа: Орачова Наталія Олексіївна
+38(050)6680410
maslyakie@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:56
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 10 612 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


вид закупівлі – відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації; 93405, м. Сєверодонецьк, проспект Центральний, 59 код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 03364062, категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція каналізаційного колектору Д800 по вул. Курчатова протяжністю 800 п.м. та 433 п.м. в м. Сєвєродонецьк»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку (попередня оплата) Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата може надаватися у розмірі до 50 відсотків річного обсягу фінансування. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Після підписання актів виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:50
Перелік змін до тендерної документації.docx
18 серпня 2020 16:50
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 16:50
Проєкт договору додаток № 11.docx
18 серпня 2020 16:50
Підсумкова відомість.docx
18 серпня 2020 16:50
Оголошення.pdf
18 серпня 2020 16:50
Тендерна документація (нова редакція).docx
18 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:50
Перелік змін до тендерної документації.docx
18 серпня 2020 16:50
Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 12:09
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 16:50
Проєкт договору додаток № 11.docx
14 серпня 2020 12:09
Проєкт договору додаток № 11.docx
18 серпня 2020 16:50
Підсумкова відомість.docx
14 серпня 2020 12:09
Підсумкова відомість.docx
18 серпня 2020 16:50
Оголошення.pdf
14 серпня 2020 12:09
Оголошення.pdf
18 серпня 2020 16:50
Тендерна документація (нова редакція).docx
14 серпня 2020 12:09
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-02-000010 ● b5e0f30a9dea4c5baaaf85bf9e9631c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2021 13:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
01.04.2021 № 143
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.04.2021 №143

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-14-003396-а 14.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументоване заперечення

2021-04-30 12:46:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 9 171 654,16
UAH з ПДВ
9 171 654,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ 10 126 275,19
UAH з ПДВ
10 126 275,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:01
14. Зведена довідка ст. 17.pdf
08 вересня 2020 09:52
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:08
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:04
Лист.pdf
28 серпня 2020 18:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:08
G8148.20.7z

Публічні документи

28 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:23
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Переможець 9 171 654,16
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 11:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:51

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецінжиніринг Постач» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), а саме: Абзацом 2 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Абзацом 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до технічного завдання цієї документації, за формою, згідно Додатку 4. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази (машин та механізмів) Учасником надано копію договору оренди № 15/07/2020-м від 15.07.2020р. (далі – Договір), з додатками, серед яких окрім Специфікації № 1 (Додаток № 1 до Договору) є інші специфікації, які зазначені як додатки до Договору, хоча пунктом 1.1. Договору зазначено: «Орендодавець передає, а орендар приймає для подальшого цільового використання обладнання та інструмент (далі за текстом – «Майно»), повний склад якого зазначений у Специфікації (Додаток № 1), яка є невід’ємною частиною цього Договору.». При цьому основний текст Договору не містить посилань на наявність інших додатків до Договору, а саме – специфікацій. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає усунення наведених невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції шляхом надання пояснень та/або документів, з яких вбачається відсутність невідповідностей (додатків до Договору або інших документів, складених у зв’язку з виконанням сторонами Договору).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
9 171 654,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 09:19
Додаткова угода № 3 від 27.05.2021 до договору № 139.pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:05
Додаткова угода № 2 від 23.12.2020 до договору № 139.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:37
Додаткова угода № 1 від 23.12.2020 до договору № 139.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:34
Договір № 139 від 17.09.2020.pdf укладений
17 вересня 2020 10:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 вересня 2020 12:06
4 585 827,00 UAH UA428201720344251009100001385
Департамент ЖКГ Луганської ОДА
UA318201720355399117000702271
ТОВ "СПЕЦІНЖИНІРІНГПОСТАЧ"
Оплачений
28 грудня 2020 14:24
4 585 827,16 UAH UA428201720344251009100001385
Департамент ЖКГ Луганської ОДА
UA673808050000000026007479762
ТОВ "СПЕЦІНЖИНІРІНГПОСТАЧ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю (через документально підтверджені об"єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 9 171 654,16
UAH (в тому числі ПДВ 1 528 609,03 UAH)