Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне - 2 лоти: лот 1 - придбання канцелярських товарів до Дня знань , лот 2 - придбання канцелярських товарів для дітей, які знаходяться в складних життєвих обставинах .
Очікувана вартість
15 013,00 UAH
UA-2020-08-14-003294-c ● 299a4186b11f42a88391822f0ed55281
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Ніна Мельник Миколаївна 380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування
Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі : пункт 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме :якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
06 липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-07-06-001228-b. Проте станом на 22.07.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому, 22 липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-22-004647-с.
Проте знову ж таки станом на 07 серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок, торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 – 2 лоти : лот 1 - придбання канцелярських товарів до Дня знань, лот 2 – придбання канцелярських товарів для дітей, які знаходяться в складних життєвих обставинах через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі , відповідно до пункт 1 частини 2 статті 40 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року.
Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із зазначенням обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі : пункт 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме :якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
06 липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-07-06-001228-b. Проте станом на 22.07.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому, 22 липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-22-004647-с.
Проте знову ж таки станом на 07 серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок, торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 – 2 лоти : лот 1 - придбання канцелярських товарів до Дня знань, лот 2 – придбання канцелярських товарів для дітей, які знаходяться в складних життєвих обставинах через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі , відповідно до пункт 1 частини 2 статті 40 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року.
Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із зазначенням обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 15:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місцезнаходження - 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, категорія- зазначено у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Тендерна документація
14 серпня 2020 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1- придбання канцелярських товарів до Дня знань |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 13 637,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1395 од
Лот 1- придбання канцелярських товарів до Дня знань ( зошити- код за ДК 021:2015-30196200-1, папки -код за ДК 021:2015- 30199712-4, пенали-код за ДК 021:2015 -30199500-5, альбоми-код за ДК 021:2015-30199000-0, олівці- код за ДК 021:2015-30192130-1, папір кольоровий-код за ДК 021:2015-30199000-0, кольоровий картон-код за ДК 021:2015-30197600-2, клей-олівець, ручка кулькова код за ДК 021:2015-30192121-5 , підставка для книг -код за ДК 021:2015-30193400-2)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна,59
Дата доставки:
24 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 5-ти банківських днів після отримання товару та підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Маркушевський С.В. #3307207495 |
Переможець |
13 637,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 15:29
|
Договір (канцтов).PDF | укладений |
25 серпня 2020 15:28
|