Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна з монтажем
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-08-14-003287-a 6c6c7672b56e47b5a83dd0e771a29258
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холоднюк Тетяна

+380413921742 chudnivcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991961
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15
Контактна особа: Холоднюк Тетяна
+380413921742
chudnivcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:04
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт.
Металопластикові вікна з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська область, Чуднів, Житомирська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020  —  15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 11:00
Додаток 3 зі змінами.docx
17 серпня 2020 11:00
ТД ВІКНА зі змінами.docx
14 серпня 2020 12:01
додаток 5.docx
14 серпня 2020 12:01
додаток_4.docx
14 серпня 2020 12:01
Додаток 3.docx
14 серпня 2020 12:01
додаток_2.doc
14 серпня 2020 12:01
додаток_1.docx
14 серпня 2020 12:01
ТД. вікна.docx
17 серпня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 11:00
Додаток 3 зі змінами.docx
17 серпня 2020 11:00
ТД ВІКНА зі змінами.docx
14 серпня 2020 12:01
додаток 5.docx
14 серпня 2020 12:01
додаток_4.docx
14 серпня 2020 12:01
Додаток 3.docx
14 серпня 2020 12:01
додаток_2.doc
14 серпня 2020 12:01
додаток_1.docx
14 серпня 2020 12:01
ТД. вікна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж вікон
Дата подання: 16 серпня 2020 14:39
Дата відповіді: 17 серпня 2020 10:56
Шановний Замовнику, вкажіть чи потрібен демонтаж та монтаж вікон? Якщо так, будь ласка, чітко пропишіть це в тендерній документації.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за питання.В Технічній специфікації додатку №3 зробили виправлення. При проведенні монтажно - демонтажних робіт працівники будуть забезпечені засобами індивідуального захисту за рахунок замовника.Потрібен І монтаж і демонтаж.
Щодо гарантійних зобов'язань
Дата подання: 16 серпня 2020 14:44
Дата відповіді: 17 серпня 2020 10:57
В тендерній документації п.3.4 вказано наступне "...довідку у довільній формі про виконання гарантійних зобов’язань щодо безкоштовного обслуговування товарусервісним центром учасника, який розташований у будь-якому населеному пункті у межах Львівській області, або договір про надання таких послуг за дорученням учасника іншим суб’єктом, який має відповідний сервісний центр у межах Львівській області; гарантійний лист про консультування представників замовника щодо особливостей роботи поставленого товару." А чому саме у Львівській, хоча Ви знаходитесь в Житомирській області? А якщо у Рівненській чи Волинській, така пропозиція буде відхилена? Видаліть, будь ласка, цей абзац, бо виглядає на штучне обмеження кола потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.В тендерній документації цей абзац видалено.Дякуємо

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000011 ● 8e7204c5b05c4b9d89c79fe547b0f23b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.10.2020
№ 70

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.10.2020 № 70.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-08-14-003287-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки кінцева стадія процедури закупівлі (визначення переможця та укладення з ним договору на закупівлю) настала, то внесення будь-яких змін в процедуру неможливе. Зобов'язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 21.09.2020 року № 19-05/330 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України виконати неможливо із-за статусу договору "виконаний".

2020-10-26 15:25:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Костякова Валентина Петрівна 196 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" 198 860,00
UAH з ПДВ
198 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 08:52
Електронний підпис
29 серпня 2020 08:51
гарантійний лист 001
29 серпня 2020 08:51
довідка 001
29 серпня 2020 08:51
лист відгук 002
29 серпня 2020 08:51
Лист відгук 001
29 серпня 2020 05:04
ТАЛОН ГАРАНТИЯ
29 серпня 2020 05:04
Pilkington-ofitsialnyy-partner-Steko
28 серпня 2020 20:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:57
специфікація 001
28 серпня 2020 19:57
договір стр 5 001
28 серпня 2020 19:57
договір стр 4 001
28 серпня 2020 19:57
договір стр 3 001
28 серпня 2020 19:57
договір стр 2 001
28 серпня 2020 19:57
договір стр 1 001
28 серпня 2020 19:43
контактні дані 001
28 серпня 2020 19:39
цінова пропозиція 1 стр
28 серпня 2020 19:32
витяг
28 серпня 2020 19:32
ІПН ФОП Костякової В.П 001
28 серпня 2020 19:32
ФОП копія паспорт 2 стр 001
28 серпня 2020 19:32
ФОП копія паспорт 1 стр 001

Публічні документи

29 серпня 2020 12:25
Електронний підпис
29 серпня 2020 12:21
32. Протокол склопакети.pdf
29 серпня 2020 12:21
26. Сертифікат гвинти.pdf
29 серпня 2020 12:21
24. Сертифікат профіль.PDF
29 серпня 2020 12:21
19. Специфікація.pdf
29 серпня 2020 12:21
16. Копія довідки 4-ОПП.pdf
29 серпня 2020 12:21
14. Виписка з ЄДР.pdf
29 серпня 2020 12:21
11. Статут.pdf
29 серпня 2020 12:21
6. Лист-відгук_3.pdf
29 серпня 2020 12:21
5. Лист-відгук_2.pdf
29 серпня 2020 12:21
4. Лист-відгук_1.pdf
29 серпня 2020 12:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Костякова Валентина Петрівна

ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Костякова Валентина Петрівна
#1391611086
Відхилено 196 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 13:48
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"
#34216352
Переможець 198 860,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"
#34216352
198 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:13
IMG_20200922_0003.pdf укладений
22 вересня 2020 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 198 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 143,33 UAH)