Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
316 000,00 UAH
UA-2020-08-14-003260-c d602dd316d7046abb2912275502775bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопенко Лілія Вікторівна

+380509743915 abolit@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Покровська міська лікарня" Покровської міської ради Донецької облаті
Код ЄДРПОУ: 01112422
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна, буд. 20
Контактна особа: Прокопенко Лілія Вікторівна
+380509743915
abolit@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 15:02
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 15:02
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:57
Очікувана вартість: 316 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Персональний комп’ютер у зборі: системний блок, монітор, клавіатура, мишка та мережевий фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, С.Бовкуна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 шт
Багатофункціональний пристрій А4 Canon i-SENSYS MF3010 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, С.Бовкуна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 09:34
ПД оновлення.docx
20 серпня 2020 09:34
ТД оновлення.docx
20 серпня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 09:34
ПД оновлення.docx
19 серпня 2020 15:36
ПД.docx
19 серпня 2020 15:32
ПД.docx
14 серпня 2020 15:00
ПД.docx
20 серпня 2020 09:34
ТД оновлення.docx
19 серпня 2020 15:32
ТД.docx
14 серпня 2020 15:00
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 серпня 2020 20:09
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:41
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого запитання, наше підприємство допускає на відкриті торги «еквівалент» до предмету закупівлі.
Процесор на базі AMD розглядатиметься замовником виключно у випадку їх повної відповідності технічним вимогам, які передбачені тендерною документацією, зокрема щодо внутрішньо-тактової частоти, кількості потоків, типу роз’єму, кількістю ядер, частоти шини даних, об’єму кешу пам’яті, потужності, техпроцесу. В іншому випадку, на жаль, процесори на базі даних AMD розглядатися не будуть.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-003260-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 10:11
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2020 09:47
Доброго дня! Стосовно Вашого листа, повідомляємо наступне.
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, звертаємо Вашу увагу на те що, саме дистриб’ютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до ПЗ узгоджений з представництвом Windows в Україні, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації України замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію про постачання ліцензійної продукції. Офіційна інформація про дистриб’юторів Microsoft в Україні міститься на сайті за наступним посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації Microsoft для отримання авторизаційного листа. Документацію змінено.
Дякуємо!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-003260-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Гребенюк Олександр Сергійович, Код ЄДРПОУ:3170700194
порушення законодадства у сфері закупівель
порушення законодадства у сфері закупівель
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 22:24
СКАРГА.doc
25 серпня 2020 22:24
ТД.doc
25 серпня 2020 22:24
ТД оновлення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 241 452,00
UAH з ПДВ
241 452,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 282 888,00
UAH з ПДВ
282 888,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 290 478,96
UAH з ПДВ
290 478,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 301 524,12
UAH з ПДВ
301 524,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:10
МК_гар лист Ст17_.pdf
07 вересня 2020 17:10
МК_гар лист Ст 17_2.pdf
07 вересня 2020 17:10
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2020 17:10
Dovidka_20214035980140074926.pdf
28 серпня 2020 22:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 22:06
41_Аналогічні договори.pdf
28 серпня 2020 22:06
Довідки з банку.pdf
28 серпня 2020 22:06
МК_Статутні.pdf
28 серпня 2020 22:06
МК_Пропозиція_00.pdf
28 серпня 2020 22:06
МК_Довідка про санкції.pdf
28 серпня 2020 22:06
МК_гар лист СТ 17_.pdf
28 серпня 2020 22:06
МК_гар лист про гар .pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
30 серпня 2020 11:54
Статут копія.pdf
30 серпня 2020 11:54
Довідка ст 188 ГКУ.pdf
30 серпня 2020 11:54
Довідки ОТП 21.08-22.08.pdf
30 серпня 2020 11:54
Баланс 2019 рік_копія.pdf
30 серпня 2020 11:54
Довідка санкції.pdf
30 серпня 2020 11:54
Витяг ПДВ_копія.pdf
30 серпня 2020 11:54
Статут.pdf
30 серпня 2020 11:54
Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2020 11:54
18561101_пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:23
1. Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 16:22
41. Проект договору.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:35
64. Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 12:35
63. Проект договору.pdf
28 серпня 2020 12:35
57. Дислокація.pdf
28 серпня 2020 12:35
5. Статут.pdf
28 серпня 2020 12:35
4. Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 12:35
3. Витяг ЄДРПОУ 06.08.2020.pdf
28 серпня 2020 12:35
26. Паспорт Лєбєдєва.pdf
28 серпня 2020 12:35
2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 12:35
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 241 452,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
241 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 16:14
договор 17.pdf укладений
18 вересня 2020 16:09