Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
3 227,00 UAH
UA-2020-08-14-003228-a 3055d4b28fdf48a08100538e8e8b08d4
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Остапович

+380969041112 lyubomirkadnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОЛЮБОМИРСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) ЗАГАЛЬНОГО ТИПУ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25314751
Місцезнаходження: 35321, Україна , Рівненська обл., с. Нова Любомирка, вул. Садова, буд. 18
Контактна особа: Наталія Остапович
+380969041112
lyubomirkadnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 14:27
Очікувана вартість: 3 227,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35321, Україна, Рівненська область, с. Нова Любомирка, Садова, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 серпня 2020 14:23
Прошу завантажити документацію закупівлі
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2020 08:16
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: помилково
Документи:
20 серпня 2020 08:16
Протокол.docx