Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 34140000-0 "Великовантажні мототранспортні засоби"
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-08-14-003212-a 6d340b22ef6c4b26b4ef3b8e94d32af4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Под'ячева

+380506034845 gorsovetzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40968364
Вебсайт: https://merefaotg.gov.ua/
Місцезнаходження: 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 213
Контактна особа: Людмила Под'ячева
+380506034845
gorsovetzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:24
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Сміттєвоз портальний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мерефа, вул. Ветеринарна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення Договору Покупець перераховує Постачальнику попередню оплату в розмірі 20% (двадцять відсотків) протягом 15 банківських днів від вартості Товару. Аванс 15 Банківські 20
Поставка товару Протягом 30 календарних днів з моменту поставки (передачі) Товару Покупець перераховує Постачальнику 80% (вісімдесят відсотків) від вартості Товару з дня надходження коштів на свій рахунок, з урахуванням вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:19
ТД - сміттєвоз.повторно.зміни.doc
20 серпня 2020 14:19
Перелік змін.pdf
20 серпня 2020 14:19
Протокол № 112.pdf
14 серпня 2020 11:56
ТД - сміттєвоз.повторно.doc
20 серпня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:19
ТД - сміттєвоз.повторно.зміни.doc
20 серпня 2020 14:19
Перелік змін.pdf
20 серпня 2020 14:19
Протокол № 112.pdf
14 серпня 2020 11:56
ТД - сміттєвоз.повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-003212-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш", Код ЄДРПОУ:32670703
Дата подання: 20 серпня 2020 14:53
Зміна вимог до технічного завдання
Доброго дня!
Просимо внести зміни до вимог технічного завдання , а саме розширити перелік додаткової комплектації п. 12 технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації та прибрати назву АВТР. В практиці не існує набір приладдя з абревіатурою АВТР, а зазвичай виробники комплектують ЗІП до складу якого входить : аптечка, домкрат, набір ключів, світло - відбійний жилет, вогнегасник та знак аварійної зупинки. АВТР вказує на конкретного постачальника та унеможливлює надання даного переліку іншим учасникам. Так кожний виробник комплектує автомобіль ЗІПом різноманітних виробників, шо не як не впливає на якість сміттєвоза, який і є предметом закупівлі. Пошуковий ресурс не надає визначення АВТР, тому з боку Замовника це помилково зазначена назва або навмисне прописана назва передбачуваного постачальника.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а Вами були встановлені діскриминаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певному учаснику, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлено до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Переконливо просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 13:40
У відповідь на вимогу, UA-2020-08-14-003212-a.a1, опубліковану на сайті Уповноваженого органу о 20.08.20, 14:53, повідомляємо наступне: -

«.Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси нашого підприємства. При цьому Тендерна документація та вимоги до предмету закупівлі відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та містять вираз «або еквівалент». Тому не бачимо потреби вносити, будь-які, зміни у тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" 2 095 002,00
UAH з ПДВ
2 095 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАКЕЛ" 2 099 000,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 21:38
Електронний підпис
10 вересня 2020 21:37
Ст 17.pdf
10 вересня 2020 21:37
Пропозиція.pdf
10 вересня 2020 21:37
МВС_ДПС_завірені.pdf
10 вересня 2020 21:37
public_doc.pdf
10 вересня 2020 21:37
public_doc.p7s
10 вересня 2020 21:37
Dovidka_20239446880930510265.pdf.p7s
10 вересня 2020 21:37
Dovidka_20239446880930510265.pdf
03 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:50
Лист_відповідь.pdf
28 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:55
Протокол НР.7z
28 серпня 2020 17:55
Наказ Фролова Ю.М.7z
28 серпня 2020 17:55
Лист для клієнтів.7z
28 серпня 2020 17:55
Гарантія 7724-20.7z
28 серпня 2020 17:55
Витяг із Статуту.7z
28 серпня 2020 17:55
Банківська ліцензія.7z
28 серпня 2020 17:55
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:42
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:42
пропозиція.PDF
27 серпня 2020 14:27
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:27
Аналогічні договори.pdf
27 серпня 2020 14:27
Специфікація.PDF
27 серпня 2020 14:27
Пропозиція.PDF
27 серпня 2020 14:27
Кваліфік.PDF
27 серпня 2020 14:27
Відповідність.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАКЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
#21457519
Переможець 2 095 002,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 15:28

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до абзацу 1 п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так відповідно до п. 15 Додатку 1 до Документації учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до додатку № 3 Документації). Вами надано даний документ за підписом генерального директора ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» Затхей В.М. на сторінках 60-63 PDF-файлу [Документи пропозиції. pdf], який повністю відповідає вимогам тендерної документації. Окрім цього, Вами надано Паспорт та Настанову для експлуатації Сміттєвоза портального AVTR-M130 надання якого не вимагалось тендерною документацією (стор. 42-55, PDF-файл [Документи пропозиції. pdf]). При вивченні зазначеного паспорту було встановлено, що транспортна швидкість сміттєвоза портального AVTR-M130 становить 50 км/год, а габаритні розміри мм, не більше: довжина – 6900, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 60 км/год та довжина у транспортному положенні не більше 6100 мм. На підставі вищезазначеного, прошу Вас надати пояснення щодо виявленої невідповідності в поданих документах, при цьому зазначити, чи являються ідентичними поняття «довжина в транспортному положенні» та «габаритні розміри». Також наголошую, що вразі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Ваша тендерна пропозиція буде відхилена.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
#21457519
2 095 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:37
Дод. угода № 2 до дог. № 587.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 09:29
Дод. угода № 1 до дог. № 587.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 12:01
Протокол № 132.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 10:47
Дод. угода № 1 до дог. № 587.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 11:09
Договір № 587.pdf укладений
09 жовтня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність умов Договору зі звітом про результати проведення процедури закупівлі в частині строку виконання зобовязання щодо передачі закупівлі.
Номер договору про закупівлю: № 587
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу засідання тендерного комітету Мерефянської міської ради № 132 від 28.09.2020, керуючись ч.6 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі", продовжено строк реєстрації договору.
Номер договору про закупівлю: № 587
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 132 тендерного комітету Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в частині строку виконання зобовязань щодо передачі товару.
Номер договору про закупівлю: № 587
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування.
Номер договору про закупівлю: № 587
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 095 002,00
UAH (в тому числі ПДВ 349 167,00 UAH)