Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road P-09 Myronivka-Kaniv on section km 5+000 - km 19+100 (45233142-6 Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 284 468 058,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 422 340,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8534041.74 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2020 14:53 |
Enquiries until: | 12 вересня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 вересня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 284 468 058 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 422 340 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 17:31 |
Додаток №15 Підсумкова відомість ресурсів.doc | |
14 вересня 2020 17:31 |
Оголошення_.doc | |
14 вересня 2020 17:31 |
Додаток №13 Технічне завдання.docx | |
14 вересня 2020 17:31 |
Додаток №16 Проект Договору.doc | |
14 вересня 2020 17:31 |
33В-20 Тендерна документація_пот. сер.ремонт - нова редакція1.doc | |
14 вересня 2020 17:31 |
Перелік змін 1 до тендерної документації.pdf | |
14 вересня 2020 17:31 |
Перелік змін 1 що вносяться до ТД.doc | |
04 вересня 2020 10:57 |
Перелік змін що вносяться до ТД .doc | |
04 вересня 2020 10:56 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З найкращими побажаннями!
The contracting authority - Motor Road Service in Kyiv Oblast in preparation and conducting tender is guided exclusively by the Law of Ukraine "On Public Procurement" including general terms and definitions, public procurement principles and non-discrimination of tenderers and equal treatment to them.
Best wishes!
При цьому звертаємо Вашу увагу, що після визначення Учасника закупівлі Переможцем йому потрібно надати для погодження Замовнику договірну ціну з розрахунками відповідно до умов п.1.9.1 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
1) Додати до формулювання «підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні та регіональні) I, II чи III категорії» також «виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому», не є припустимим, оскільки:
- предметом закупівлі є Ремонт доріг, а не будь-який інший об’єкт транспортної інфраструктури, що передбачає певні особливості, складності та обмеження в процесі організації і виконання робіт, потребує наявності відповідного досвіду роботи в дорожній галузі, а не тільки технологічної спроможності до влаштування конструктивних шарів, а саме: роботи здійснюються на одній смузі автомобільної дороги при безперервному реверсному русі автомобільного транспорту на другій смузі, з неможливістю припинення транзитного руху під час виконання ремонтних робіт та необхідністю забезпечення організації безпеки дорожнього руху під час виконання ремонтних робіт, з попередньою розробкою та погодженням тимчасових схем дорожнього руху в підрозділах Департаменту патрульної поліції і встановленням технічних засобів регулювання дорожнього руху за тимчасовими схемами. На територіях аеропортів/аеродромів роботи з ремонту покриттів/основ злітно-посадкових смуг, рульожних доріжок та перонів аеропортів/аеродромів для наземного руху повітряних суден, «під рухом» в розумінні Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» не виконуються:
- при наявності у зоні виконання робіт інженерних мереж, виконавцю необхідно за власною ініціативою і своєчасно здійснити погодження технології виконання ремонтних робіт на автомобільній дорозі з балансоутримувачами даних мереж в межах їхніх охоронних зон з подальшим отриманням дозволів на проведення основних дорожньо-ремонтних робіт (у випадку з аеродромами/аеропортами всі інженерні мережі є внутрішніми/технологічними мережами цього аеропорту/аеродрому та виключають необхідність звернення виконавця робіт/послуг до третіх сторін);
- Ваша пропозиція об’єктивно є дискримінаційною, бо тоді неможна обмежуватися лише такими об’єктами, як аеропорти/аеродроми, а треба додавати виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будь-яких об’єктів, що у своєму складі мають дороги, майданчики, елементи благоустрою з технологією робіт по влаштуванню цементобетонних покриттів та/або основ.
2) Питання щодо субпідряду поставлене не зовсім чітко, тому надаємо два роз’яснення.
2.1. Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, співвиконавців але тільки для підтвердження своєї відповідності за такими критеріями як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. У разі, якщо запитувач (потенційний учасник) мав на увазі наявний свій окремий договір з генпідрядником (контрагентом), що є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації, то такий договір може бути прийнятим Замовником закупівлі, за умови дотримання всіх вимог тендерної документації щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору.
3) Недослівні формулювання в аналогічних договорах та актах виконаних робіт відносно прийнятих у тендерній документації не потребують внесення змін у тендерну документацію, оскільки перелік несуттєвих або формальних відхилень може бути невичерпним. Це стосується і конкретних ключових (основних) видів і обсягів робіт, визначених окремою Відомістю пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, але при цьому технологічна особливість назви робіт в актах виконаних робіт повинна відповідати зазначеній відомості. Окрім цього у частині 2 розділу V тендерної документації передбачено перелік формальних несуттєвих помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до її відхилення.
Вимоги про усунення порушення
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Таким чином, замовник, відповідно до Закону, зазначив в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, і правомірно визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції – 3% від очікуваної вартості закупівлі, оскільки проводиться закупівля послуг.
According to part 1 of Article 25 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the Law) if the contracting authority requires the provision of a tender, the tender documentation shall specify the terms and conditions for its provision, such as the type, amount, validity period and reservations regarding the non-repayment of the tender to the tenderer.
The amount of the tender may not exceed 0.5 per cent of the expected value of the works and 3 per cent of the expected value of the goods or services on conditions specified in the tender documentation.
Thus, the contracting authority, in accordance with the Law, indicated in the tender documentation the requirements for providing the provision of a tender, and rightly determined the amount of the tender - 3% of the expected purchase price, as services are procured.
The contracting authority - Motor Road Service in Kyiv Oblast in preparation and conducting tender is guided exclusively by the Law of Ukraine "On Public Procurement" including general terms and definitions, public procurement principles and non-discrimination of tenderers and equal treatment to them.
"Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять:
Влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші, із застосуванням асфальтоукладальника, м2 - 110 040"
Так як технологія влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші є новою для ринку України, досвід учасників ринку по виконанню цієї роботи на дорогах загального користування фактично відсутній. Така вимога унеможливлює виконання п.2 Статті 20 Закону Про публічні закупівлі "Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій."
Вищевказані Вимоги Тендерної документації щодо аналогічного договору штучно обмежують коло потенційних учасників даної закупівлі, здатних виконати подібний обсяг робіт, чим можуть порушити п.4 Статті 22 Закону Про публічні закупівлі "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Пропонуємо розширити рамки вимог ТД:
1) додавши до формулювання "підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії " також "виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому"
2) Передбачити в ТД можливість прийняття Замовником в якості аналогічного - договору СУБпідряду
3) Уточнити, що формулювання в наданому аналогічному договорі (Актах виконаних робіт) може відрізнятися по тексту але не за технологією (тобто обов’язково бетонна суміш, укладена асфальтоукладальником і ущільнена котками).
1) Додати до формулювання «підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні та регіональні) I, II чи III категорії» також «виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому», не є припустимим, оскільки:
- предметом закупівлі є Ремонт доріг, а не будь-який інший об’єкт транспортної інфраструктури, що передбачає певні особливості, складності та обмеження в процесі організації і виконання робіт, потребує наявності відповідного досвіду роботи в дорожній галузі, а не тільки технологічної спроможності до влаштування конструктивних шарів, а саме: роботи здійснюються на одній смузі автомобільної дороги при безперервному реверсному русі автомобільного транспорту на другій смузі, з неможливістю припинення транзитного руху під час виконання ремонтних робіт та необхідністю забезпечення організації безпеки дорожнього руху під час виконання ремонтних робіт, з попередньою розробкою та погодженням тимчасових схем дорожнього руху в підрозділах Департаменту патрульної поліції і встановленням технічних засобів регулювання дорожнього руху за тимчасовими схемами. На територіях аеропортів/аеродромів роботи з ремонту покриттів/основ злітно-посадкових смуг, рульожних доріжок та перонів аеропортів/аеродромів для наземного руху повітряних суден, «під рухом» в розумінні Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» не виконуються:
- при наявності у зоні виконання робіт інженерних мереж, виконавцю необхідно за власною ініціативою і своєчасно здійснити погодження технології виконання ремонтних робіт на автомобільній дорозі з балансоутримувачами даних мереж в межах їхніх охоронних зон з подальшим отриманням дозволів на проведення основних дорожньо-ремонтних робіт (у випадку з аеродромами/аеропортами всі інженерні мережі є внутрішніми/технологічними мережами цього аеропорту/аеродрому та виключають необхідність звернення виконавця робіт/послуг до третіх сторін);
- Ваша пропозиція об’єктивно є дискримінаційною, бо тоді неможна обмежуватися лише такими об’єктами, як аеропорти/аеродроми, а треба додавати виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будь-яких об’єктів, що у своєму складі мають дороги, майданчики, елементи благоустрою з технологією робіт по влаштуванню цементобетонних покриттів та/або основ.
2) Питання щодо субпідряду поставлене не зовсім чітко, тому надаємо два роз’яснення.
2.1. Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, співвиконавців але тільки для підтвердження своєї відповідності за такими критеріями як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. У разі, якщо запитувач (потенційний учасник) мав на увазі наявний свій окремий договір з генпідрядником (контрагентом), що є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації, то такий договір може бути прийнятим Замовником закупівлі, за умови дотримання всіх вимог тендерної документації щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору.
3) Недослівні формулювання в аналогічних договорах та актах виконаних робіт відносно прийнятих у тендерній документації не потребують внесення змін у тендерну документацію, оскільки перелік несуттєвих або формальних відхилень може бути невичерпним. Це стосується і конкретних ключових (основних) видів і обсягів робіт, визначених окремою Відомістю пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, але при цьому технологічна особливість назви робіт в актах виконаних робіт повинна відповідати зазначеній відомості. Окрім цього у частині 2 розділу V тендерної документації передбачено перелік формальних несуттєвих помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до її відхилення.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 вересня 2020 18:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000083 ● 1a636e7fe26644309c975dea57c21ec2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2020-08-14-003170-c 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державній аудиторській службі України Інформація щодо вжиття заходів Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба або Замовник) заперечує висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-08-14-003170-c, а саме встановлене порушення вимог пп.8 і 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ч.1 ст.21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 Закону. Відповідно до п.7 ст.1 Закону, електронна система закупівель – це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Система PROZORRO є веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього (п.5 ст.1 Закону України). Авторизований електронний майданчик – це авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що Замовник має можливість заповнити тільки ті поля, технічна можливість яких уже передбачена електронною системою закупівель. Створити нові поля Замовник жодної можливості не має. Пунктами 8, 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, на момент оголошення закупівлі та й на теперішній час електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», та поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало та не існує на теперішній час. Також на нормативному рівні жодним уповноваженим органом не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення замовник повинен оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, Замовник з об’єктивних підстав був позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує. Не зважаючи на викладене, Службою в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій шляхом додаткового оприлюднення форми оголошення про закупівлю, що містить всю інформацію, відповідно до ч.2 ст.21 Закону, а саме: «8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 9.1. 3% від очікуваної вартості закупівлі: 8 534 041,74 грн (вісім мільйонів п’ятсот тридцять чотири тисячі сорок одна гривня 74 копійки). 9.2. відповідно до Тендерної документації; 9.3. електронна банківська гарантія.» Також, у п.7.1 ч.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації чітко визначено наступне: «7.1. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою». Крім того, ч. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації чітко визначені умови надання забезпечення тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Київській області вул. Народного ополчення, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA598201720355189003000014348 в Держказначейській службі України, м. Київ МФО 820172». Таким чином, Замовником в повному обсязі з урахуванням технічної можливості запровадженої Державою електронної системи виконано вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації про мову, якою має готуватися учасником тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Довідково повідомляємо, що на даний час Замовником здійснюються заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, а саме при оприлюдненні оголошення про закупівлю у полі «Опис» в умовах оплати договору (порядок здійснення розрахунків) зазначається інформація про мову та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2020-11-11 10:03:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 14:36
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 14:35
|
ОАО "СМТ № 8" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 14:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 16:20
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 16:21
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОАО "СМТ № 8" |
253 173 533,00
UAH з ПДВ
|
249 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
249 925 500,00
UAH з ПДВ
|
249 925 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОАО "СМТ № 8" #100067972 |
Переможець |
249 900 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2022 13:48
|
Протокол № 33В-7-20 від 22.04.22р. розр. Дог.pdf | укладений |
22 квітня 2022 13:47
|
Лист ТППУ від 28.02.22р. № 2024.02.0-7.1.pdf | укладений |
22 квітня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 16:22
|
ДУ 11 від 21.02.2022.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:28
|
ДУ № 10 від 22.12.21р. бюдж.зоб.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 14:29
|
ДУ № 9 від 30.11.21р. до Дог. № 43-21 бюдж. зоб.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 12:07
|
ДУ № 8 від 26.11.21 до Договору № 43-20.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:59
|
ДУ № 7 від 24.11.21 до Договору № 43-20 суб-д.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 09:54
|
ДУ 6 до Договору 43-20 від 10.11.20 кредитні 521 Постанова.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:01
|
ДУ 5 від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 15:58
|
ДУ 4 від 06.10.2021.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 09:13
|
ДУ № 3 від 07.05.21р. продовж .ст. дії (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 09:44
|
Договір від 10.11.2020 №43-20.pdf | укладений |
11 листопада 2020 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 11.2 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2022 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 53 830 000,00 грн (п’ятдесят три мільйони вісімсот тридцять тисяч гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ: 8 971 666,66 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами). |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 3 322 700,04 грн (три мільйони триста двадцять дві тисячі сімсот гривень 04 копійки), у т. ч. ПДВ: 553 783,34 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 05.10.2021 р. № 16 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 16 287 435,18 грн (шістнадцять мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч чотириста тридцять п’ять гривень 18 копійок), у т. ч. ПДВ: 2 714 572,53 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 02.11.2021 р. № 22 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 11.2 Договору необхідно доповнити пп.4.9.9. п.4.9. Розділу IV Договору та викласти в наступній редакції: 4.9.9. У разі якщо Виконавець при проведенні торгів надавав перелік субпідрядних організацій на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору і вони зазначені в звіті про проведення торгів або субпідрядна організація погоджена Замовником відповідно до п.5.4. Договору листом про погодження субпідрядної організації, то відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 року № 668, оплата робіт, виконаних Субпідрядниками, може здійснюватися Замовником безпосередньо на рахунок Субпідрядника. Така оплата може бути проведена Замовником на підставі, складених Субпідрядником та підписаних представниками сторін (Субпідрядника, Виконавця, Замовника) документів про прийняття наданих послуг. 2. Відповідно до п.11.2 та пп.4.9.9. Договору необхідно доповнити п.4.1. Договору абзацом 3: Замовник має право здійснювати щомісячні та проміжні платежі за надані Субпідрядником - Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» послуги безпосередньо на рахунок Субпідрядника, на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаного уповноваженими представниками сторін (Замовника, Виконавця, Субпідрядника). 3. Відповідно до п.11.2 необхідно доповнити розділ XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін реквізитами Субпідрядника: Субпідрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» Україна, 02125, місто Київ, вул. Старосільська, буд.1 р/р UA473808050000000026002361529 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО 380805 ІПН 380138526531, Свідоцтво платника ПДВ № 200120811, телефон: (044) 383-05-11 Директор _________________ Р. В. Донченко м.п. * |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 11.2 Договору необхідно доповнити пп.4.9.9. п.4.9. Розділу IV Договору та викласти в наступній редакції: 4.9.9. У разі якщо Виконавець при проведенні торгів надавав перелік субпідрядних організацій на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору і вони зазначені в звіті про проведення торгів або субпідрядна організація погоджена Замовником відповідно до п.5.4. Договору листом про погодження субпідрядної організації, то відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 року № 668, оплата робіт, виконаних Субпідрядниками, може здійснюватися Замовником безпосередньо на рахунок Субпідрядника. Така оплата може бути проведена Замовником на підставі, складених Субпідрядником та підписаних представниками сторін (Субпідрядника, Виконавця, Замовника) документів про прийняття наданих послуг. 2. Відповідно до п.11.2 та пп.4.9.9. Договору необхідно доповнити п.4.1. Договору абзацом 4: Замовник має право здійснювати щомісячні та проміжні платежі за надані Субпідрядником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНДІОРА» послуги безпосередньо на рахунок Субпідрядника, на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаного уповноваженими представниками сторін (Замовника, Виконавця, Субпідрядника). 3. Відповідно до п.11.2 необхідно доповнити розділ XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін реквізитами Субпідрядника: Субпідрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДІОРА» Юр. Адреса 03127, місто Київ, пров. Жуковського Василя, будинок 5, квартира 31 Поштова адреса: 02160, а/с 111, м. Київ. р/р UA153808050000000026003406892 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО 380805 ІПН 387456326506, Свідоцтво платника ПДВ № 200134173, телефон: (044) 209-16-77 Директор _________________ О. М. Алексійчук м.п. * |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 9 981 589,73 грн (дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень 73 копійки), у т. ч. ПДВ: 1 663 598,29 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 30.11.2021 р. № 34 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 41 550 000,00 грн (сорок один мільйон п’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 6 925 000,00 грн згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 року № 891 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Відповідно до п. 11.2 та п. 11.3 Договору Сторони домовились доповнити р. XІV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме банківські реквізити Замовника: Замовник Служба автомобільних доріг у Київській області UA238201720343260002000014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 29 050 000,00 грн (двадцять дев’ять мільйонів п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 4 841 666,67 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 року № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 10.8 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг та строк дії Договору і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2023 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 43-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 листопада 2020 — 22 квітня 2022 |
Сума оплати за договором: |
162 147 077,57
UAH (в тому числі ПДВ 27 024 512,93 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 10.11.2020 року за результатами завершеного аукціону було укладено договір з переможцем торгів Відкритим акціонерним товариством «Будівельно-монтажний трест № 8» (далі – ВАТ «БМТ №8»). У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що призвели до неможливості виконання Договору сторонами, та підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. У відповідності до ч. 3 ст. 651 Цивільного кодексу України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Враховуючи вищенаведене, у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин, які продовжують тривати та унеможливлюють виконання Договору сторонами, необхідно розірвати договір від 10.11.2020 № 43-20, укладений з ВАТ «БМТ № 8». |