Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Комплекти комп’ютерного обладнання для ресурсних кімнат)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2020-08-14-002820-a ● ffcfe0457d084c66b67a15cc8fe22614
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для ресурсної кімнати КЗО СШ № 55 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для ресурсної кімнати КЗО СШ № 134 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для ресурсної кімнати КЗО СЗШ № 21 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для ресурсної кімнати КЗО СЗШ № 51 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для ресурсної кімнати КЗО СЗШ № 84 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для ресурсної кімнати КЗО СЗШ № 80 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 11:34 |
Додаток 3 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
14 серпня 2020 11:34 |
Додаток 6 проект договору.docx | |
14 серпня 2020 11:34 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 серпня 2020 03:12
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:05
Шановний Замовник!
Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації.
Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит!
Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протокол (рішення) уповноваженої особи № 190 від 14.08.2020р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-002820-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 09:51
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 15:59
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Учасник має можливість запропонувати будь-який еквівалент зазначеного у Тендерної документації товару та надати у складі пропозиції авторизаційний лист - підтвердження від виробника, або його уповноваженого представника на території України про надання повноважень учаснику щодо постачання товару предмету закупівлі. Товар (його складові), який є предметом закупівлі представлений на ринку у широкому асортименті. Вимога щодо наявності у Учасника авторизаційних листів від виробника або його уповноваженого представника на території України не є дискримінаційною. Будь ласка документально доведіть неможливості отримати ці документи у виробників або їх уповноважених представників на території України – учасників даного сегменту ринку
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» |
224 406,00
UAH з ПДВ
|
224 406,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641 |
Переможець |
224 406,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:36
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:54
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 11:13
|
Договір 16 09-2.pdf | укладений |
16 вересня 2020 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 16/09-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/09-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |