Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі, код ДК 021:2015: 39160000-1 (придбання стінок шкільних: 4250мм, 2550мм)
Очікувана вартість
45 888,00 UAH
UA-2020-08-14-002699-a ● f8387fbc47154d5da37889fcce36259f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41356652 |
Місцезнаходження: | 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Зінаїда Гайдаєнко +380954669693 viddilosvitigalicinivka1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 45 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Товари в кількості,якості, технічні вимоги і адреси поставки згідно тендерної документації і оголошення про проведення відкритих торгів, Вид закупівлі - відкриті торги, замовник -ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Вітовський район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі: в тендерній документації. Мова оголошення і Вимог до предмета закупівлі - українська мова.
Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
придбання стінок шкільних: 4250мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
придбання стінок шкільних: 2550мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється Покупцем згідно підписаного Сторонами акта приймання-передачі між Продавцем та Покупцем, який складається на підставі видаткових накладних після прийняття Товару. Оплата має здійснюватись протягом 14 календарних днів з моменту фактичної передачі Товару Покупцю шляхом перерахування бюджетних коштів Продавцю на його розрахунковий рахунок, але з дати взяття Замовником (Покупцем) фінансових зобов’язань в органах Держказначейської служби України. Внаслідок можливої затримки у фінансуванні Покупця, допускається відтермінування платежу по оплаті до 30-60 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару Сторонами. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 11:29 |
тендерна документація придбання мебл стінки залишок субвенції.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Переможець |
45 855,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 10:57
|
Договір стінки шкільні 9 252 від 23.09.2020.pdf | укладений |
23 вересня 2020 10:56
|