Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71510000-6: Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 2.2.1.Замовник сплачує Підряднику грошові кошти за фактично виконані роботи 1-го етапу Договору протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання Акта здачі-приймання виконаних робіт щодо розроблення документації із землеустрою. 2.2.2. Замовник сплачує Підряднику грошові кошти за фактично виконані роботи 2-го етапу Договору протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання Акта здачі-приймання виконаних робіт щодо погодження документації із землеустрою та реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 13:45 |
ВТ_ТД_7151.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що даний критерій є незаконним і таким, що дискримінує учасників закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Згідно ч. 4. ст. 5 Закону: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Тендерна документація має відповідати принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених у ч. 1. ст. 5 Закону.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Також наявність копії вказаного сертифікату як єдиного кваліфікаційного критерію у Додатку 4 суперечить ст. 23 Закону. Зокрема у ч. 4 ст. 23 Закону вказано «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У цьому контексті хочемо зазначити, що процес сертифікації на даний момент є одним із видів економічної діяльності багатьох компаній і потребує від учасників закупівлі значних фінансових витрат. Незрозуміло також як бути із об’єднанням учасників, чи кожен із них повинен мати сертифікат?
Таким чином, вимога надання копії такого сертифікату може розцінюватися як спроба незаконно врегулювати, зокрема, геодезичну діяльність, яка регламентована, серед іншого, ЗУ «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» та як сприяння комерційним структурам, що здійснюють сертифікацію.
Зазначаємо також, що стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» не підтверджує наявність матеріально-технічної бази та не встановлює якісних показників необхідних для предмета закупівлі.
Відповідно до Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вказаного вище, керуючись Законом просимо виключити з вимог Тендерної документації вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифікату відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» як незаконну та дискримінаційну і яка додатково обтяжує Учасника у процесі підготовки до процедури закупівлі.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується положеннями Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Крім того практика з розгляду Скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово доводить, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» не є дискримінаційною вимогою та кожен Учасник може виконати зазначений критерій (наприклад, рішення від 22.02.2019 № 1934-р/пк-пз та від 27.12.2019 №19422-р/пк-пз).
Зазначаємо, що Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», не порушує принцип недискримінації учасників та не обмежую конкуренцію, а лише обумовлена специфічним характером предмета закупівлі.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю, встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його здатність надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги та є додатковою гарантією якості послуг, що надаються.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, Ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників – міжнародним та національним стандартам України, як таке, що не підлягає задоволенню.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вважаємо, що підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
У зв’язку із вищевикладеним, вимушені відмовити у задоволенні даної вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000058 ● a2af3e8fb253412d9cd19b9b187e37cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-08-14-002516-c 14.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 13:22:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з виконання топографо-
геодезичної зйомки з подальшим розробленням проектної документації, необхідної для формування земельних ділянок та їх реєстрації в Державному земельному кадастрі (ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-14-002516-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. З яких причин договір про закупівлю від 28 вересня 2020 року №1143 укладений з ТОВ «ГЕО-МАКС» завантажений в електронну систему Prozorro не в повному обсязі (відсутній додаток, який є його невід’ємною частиною, а саме: «Банківська гарантія»)?
3. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 08 вересня 2020 року №1539 та №1540 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-07 21:19:53
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-09-30-000058
Файли додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-07 14:59:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з виконання топографо-
геодезичної зйомки з подальшим розробленням проектної документації, необхідної для формування земельних ділянок та їх реєстрації в Державному земельному кадастрі (ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-14-002516-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав для закупівлі послуг з виконання топографо-геодезичної зйомки з подальшим розробленням проектної документації, необхідної для формування земельних ділянок та їх реєстрації в Державному земельному кадастрі обрано предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71510000-6 - Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник»?
2. Яким чином учасник ТОВ «ГЕО-МАКС», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 вересня 2020 року №1540), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 2 Додатку 2 тендерної документації щодо надання інформації про наявність юристів – не менше 1 особи; сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 2 осіб; надання засвідчених учасником копій трудових книжок сертифікованих інженерів-землевпорядників;
- пункту 3 Додатку 2 тендерної документації щодо надання заповненої та підписаної довідки про виконання аналогічних договорів учасником закупівлі за останні 2 роки за Формою 3;
- пункту 1 Розділу ІІІ. тендерної документації в частині надання згоди на поширення інформації, що містить будь-які персональні дані про працівників, посадових осіб учасника;
- пункту 6 Розділу VІ. тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору із зазначенням строку його дії не менше ніж на 30 днів від строку дії договору (надати банківську гарантію забезпечення виконання договору)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-12 10:30:41
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-09-30-000058
Файли додаються
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-15 13:51:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з виконання топографо-
геодезичної зйомки з подальшим розробленням проектної документації, необхідної для формування земельних ділянок та їх реєстрації в Державному земельному кадастрі (ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-14-002516-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином учасник-переможець ТОВ «ГЕО-МАКС» виконав вимоги тендерної документації, щодо надання інформації:
- про контактну особу (з боку колишнього замовника) її координати (ПІБ, тел., e-mail) (форма 3 Додатку 2 тендерної документації);
- про зазначення дати проходження останньої атестації заступника директора Асташкіна І.Є., інженерів-геодезистів Голубенка С.В. та Варухи Д.В, інженера-землевпорядника Делявської В.М. (форма 2 Додатку 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-20 13:15:20
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-09-30-000058
Файли додаються
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-30-000058 - файли вкладено.
2020-10-29 08:21:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок до суду |
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Документи:
04 листопада 2020 13:40
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" |
3 780 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС" |
3 791 340,00
UAH з ПДВ
|
3 715 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" #35212013 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 09:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС" #36192915 |
Переможець |
3 715 340,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 11:37
|
Додаткова угода № 1 від 30.11 до дог. 1143_ДКУ-20 (1).2020 | зміни до договору |
01 грудня 2020 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 09:38
|
Договір 1143_ДОД-20 від 28.09.2020.pdf | укладений |
28 вересня 2020 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підстава п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1143/ДОД-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |