Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт та модернізація автобуса ЛАЗ 699
Очікувана вартість
1 380 000,00 UAH
UA-2020-08-14-002290-c 1ec773741f4b494cbd07c3c0940f0019
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іволга Надія Василівна

+380565293981 tender@vostgok.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ
Код ЄДРПОУ: 14309787
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2
Контактна особа: Іволга Надія Василівна
+380565293981
tender@vostgok.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 13:20
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 13:20
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:09
Очікувана вартість: 1 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою (за винятком документів, викладених російською мовою). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт та модернізація автобуса ЛАЗ 699
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Аванс 10 Робочі 20
Надання послуг Пiсляоплата 60 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:15
ТД_кап рем ЛАЗ.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-002290-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38364202
Не зрозуміло обгрунтована відмова.
Ми,ТОВ"ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС" ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів №390"В" від 07.092020р вважаємо відхилення нашої пропозиції не обгрунтованим і безпідставним. У ПРОТОКОЛІ йдеться ,що нами не надано: Інформація в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Виконуючи такі роботи як РЕМОНТ(капітальний ремонт,поточний ремонт,технічне обслуговування транспортних засобів) на протязі багатьох років ми не залучали до роботи субпідрядників/співвиконавців,про що свідчить наша запропонована ціна за результатами аукціону.Поставивши таку ціну економічно не вигідно залучали до роботи субпідрядників/співвиконавців.Тому на цей пункт не звернули увагу.Зважаючи на це ми вважаємо,що у цьому пункті можна виправити невідповідність. Договір,який ми надали як підтвердження виконання аналогічних робіт нам був наданий ЗАМОВНИКОМ.Де йшлося в ПРЕДМЕТІ ДОГОВОРУ ,що виконавець зобовязується виконувати на замовлення Замовника РЕМОНТ, технічне обслуговування наданих замовником автомобілів і молося на увазі виконання як капітального так і поточного ремонту.Капітальний це ремонт,чи поточний було викладено в актах.Роботи виконуються відповідно до Наряду-замовлення,що підписується представником Сторін.В Наряд-замовленні зазначаються:перелік робіт та їх вартість,перелік та вартість необхідних та замовлених запчастин та допоміжних матеріалів,перелік деталей та матеріалів,що надаються для виконання робіт ЗАМОВНИКОМ.Згідно таких договорів де вказано РЕМОНТ І ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ,які складають юристи на протязі багатьох років ми виконуємо як капітальні так і поточні ремонти,а також технічне обслуговування транспортних засобів. Документи ,що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції було не надано помилково,тому тут також можна виправити невідповідність. Крім цього в ПРОТОКОЛІ було зазначено,що в інформації щодо наявності виробничих потужностей необхідних для виконання послуг за предметом закупівлі зазначено наявність складського приміщення,яке не пристосоване для виконання послуг за предметом закупівлі. При купівлі приміщення(майстерні) в технічному паспорті вказано,що це складське приміщення.При оформленні договору не було можливості змінити цільове призначення приміщення.Див. ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ пункт 3(Вказаний обєкт нерухомості розташований на земельній ділянці площею 0,5444га,кадастровий номер 5310436100:03:001:0108,цільове призначення якої:для іншої комерційної діяльності,вид використання земельної ділянки для експлуатації і обслуговування будівлі складського призначення,яка знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської ради Полтавської обл.,що підтверджується витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ -0003460262019,виданим 19,07.2019 К,ЮЩербаковою,адміністратором Департаменту "Центр надання адміністративних послуг в Кременчуці"Кременчуцької міської ради Полтавської області. По факту приміщення являється оснащеною майстернею.Інформацію щодо наявності виробничих потужнестей ми надали в довільній формі.Таким чином замовник мав би уточнити наявність потужностей.Бо помилково ми могли викласти в переліку не все оснащення.Тому вважаємо ,що і в цьому пункті можна усунути невідповідності. Також в ПРОТОКОЛІ зазначалося,що в наданій інформації про наявність працівників відсутні працівники ,які мають відповідну кваліфікацію для виконання робіт з капітального ремонту кузова автобуса.До тендерної пропозиції був наданий документ в довільній формі про наявність працівників ,які з 2012 року виконують аналогічні роботи.Тому вважаємо зауваження не обгрунтованим. Не бачивши і не оцінивши по факту потужності ТОВ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС",спираючись на свої уявлення ЗАМОВНИК зробив висновок про не пристосування приміщення для виконання капітального ремонту автобуса.Відмову вважаємо не обгрунтованою і повязаною,можливо,з корупційними схемами замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 12:42
скарга.JPG
08 вересня 2020 12:42
скарга2.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС" 920 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХАНН" 1 250 000,00
UAH з ПДВ
808 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВА БУС 1 199 991,00
UAH з ПДВ
1 199 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" 1 280 100,00
UAH з ПДВ
1 280 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" 1 375 000,00
UAH з ПДВ
1 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 20:16
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:41
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:13
інші документи3.JPG
26 серпня 2020 18:13
д.о.3.JPG
26 серпня 2020 18:13
інші документи2.JPG
26 серпня 2020 18:13
договор ст.3.JPG
26 серпня 2020 18:13
оборудование.JPG
26 серпня 2020 18:13
інші документи5.JPG
26 серпня 2020 18:13
ТД1.JPG
26 серпня 2020 18:13
інші документи.JPG
26 серпня 2020 18:13
ТД2.JPG
26 серпня 2020 18:13
д.о.5.JPG
26 серпня 2020 18:13
д.о.4.JPG
26 серпня 2020 18:13
договор ст.4.JPG
26 серпня 2020 18:13
купча-прод2.JPG
26 серпня 2020 18:13
купча-прод4.JPG
26 серпня 2020 18:13
договор ст.2.JPG
26 серпня 2020 18:13
інші документи4.JPG
26 серпня 2020 18:13
работники.JPG
26 серпня 2020 18:13
інші документи1.JPG
26 серпня 2020 18:13
договор оренди1.JPG
26 серпня 2020 18:13
купча-прод1.JPG
26 серпня 2020 18:13
купча-прод3.JPG
26 серпня 2020 18:13
д.о.2.JPG
26 серпня 2020 18:13
договор ст.11.JPG

Публічні документи

27 серпня 2020 21:55
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
27 серпня 2020 21:55
Статут ХАНН.pdf
27 серпня 2020 21:55
Договір 2 Східенерго.pdf
27 серпня 2020 21:55
Договір 1 Східенерго.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:23
Юнігран акт.pdf
31 серпня 2020 10:23
працівники додаток 1.pdf
31 серпня 2020 10:23
право підпису.pdf
31 серпня 2020 10:23
екологія додаток 4.pdf
31 серпня 2020 10:23
Договір юнігран.pdf
31 серпня 2020 10:23
Відгук Юнігран.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:23
Лист-гарантія.pdf
27 серпня 2020 10:23
Інформаційна довідка.pdf
27 серпня 2020 10:23
Статут.pdf
27 серпня 2020 10:23
Договір оренди.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 16:31
Субпідрядники.pdf
28 серпня 2020 16:31
Протокол № 3.pdf
28 серпня 2020 16:31
Модельнии статут ИБС.pdf
28 серпня 2020 16:31
ИБС_Наказ директора.pdf
28 серпня 2020 16:31
Згода з договором.pdf
28 серпня 2020 16:31
Договыр Укрзалізниця.PDF
28 серпня 2020 16:31
Договор Украерорух .PDF
28 серпня 2020 16:31
Довкілля.pdf
28 серпня 2020 16:31
Довідка працівники .pdf
28 серпня 2020 16:31
Довідка по статті 17.pdf
28 серпня 2020 16:31
Відомості про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС"

ПП "ХАНН"

ТОВ НОВА БУС

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР"

ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС"
#38364202
Відхилено 800 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:17
ПП "ХАНН"
#35327566
Переможець
808 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 09:46
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 вересня 2020 00:00

Документи

07 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:15
ПРОТОКОЛ
01 вересня 2020 14:46

код ЄДРПОУ 38364202 у ЄДР не знайдено.

01 вересня 2020 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 вересня 2020 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХАНН"
#35327566
808 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:42
Допугода _ 1 від 29.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 14:37
Договір 763-11-390В від 23.09.20.pdf укладений
23 вересня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 763/11/390В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до п.12.5 договору