Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт та модернізація автобуса ЛАЗ 699
Очікувана вартість
1 380 000,00 UAH
UA-2020-08-14-002290-c ● 1ec773741f4b494cbd07c3c0940f0019
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Іволга Надія Василівна +380565293981 tender@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 13:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 13:20 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 1 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою (за винятком документів, викладених російською мовою). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт та модернізація автобуса ЛАЗ 699
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Аванс | 10 | Робочі | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 13:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 13:15 |
ТД_кап рем ЛАЗ.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-14-002290-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38364202
Не зрозуміло обгрунтована відмова.
Ми,ТОВ"ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС" ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів №390"В" від 07.092020р вважаємо відхилення нашої пропозиції не обгрунтованим і безпідставним.
У ПРОТОКОЛІ йдеться ,що нами не надано:
Інформація в довільній формі (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
Виконуючи такі роботи як РЕМОНТ(капітальний ремонт,поточний ремонт,технічне обслуговування транспортних засобів) на протязі багатьох років ми не залучали до роботи субпідрядників/співвиконавців,про що свідчить наша запропонована ціна за результатами аукціону.Поставивши таку ціну економічно не вигідно залучали до роботи субпідрядників/співвиконавців.Тому на цей пункт не звернули увагу.Зважаючи на це ми вважаємо,що у цьому пункті можна виправити невідповідність.
Договір,який ми надали як підтвердження виконання аналогічних робіт нам був наданий ЗАМОВНИКОМ.Де йшлося в ПРЕДМЕТІ ДОГОВОРУ ,що виконавець зобовязується виконувати на замовлення Замовника РЕМОНТ, технічне обслуговування наданих замовником автомобілів і молося на увазі виконання як капітального так і поточного ремонту.Капітальний це ремонт,чи поточний було викладено в актах.Роботи виконуються відповідно до Наряду-замовлення,що підписується представником Сторін.В Наряд-замовленні зазначаються:перелік робіт та їх вартість,перелік та вартість необхідних та замовлених запчастин та допоміжних матеріалів,перелік деталей та матеріалів,що надаються для виконання робіт ЗАМОВНИКОМ.Згідно таких договорів де вказано РЕМОНТ І ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ,які складають юристи на протязі багатьох років ми виконуємо як капітальні так і поточні ремонти,а також технічне обслуговування транспортних засобів.
Документи ,що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції було не надано помилково,тому тут також можна виправити невідповідність.
Крім цього в ПРОТОКОЛІ було зазначено,що в інформації щодо наявності виробничих потужностей необхідних для виконання послуг за предметом закупівлі зазначено наявність складського приміщення,яке не пристосоване для виконання послуг за предметом закупівлі.
При купівлі приміщення(майстерні) в технічному паспорті вказано,що це складське приміщення.При оформленні договору не було можливості змінити цільове призначення приміщення.Див. ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ пункт 3(Вказаний обєкт нерухомості розташований на земельній ділянці площею 0,5444га,кадастровий номер 5310436100:03:001:0108,цільове призначення якої:для іншої комерційної діяльності,вид використання земельної ділянки для експлуатації і обслуговування будівлі складського призначення,яка знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської ради Полтавської обл.,що підтверджується витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ -0003460262019,виданим 19,07.2019 К,ЮЩербаковою,адміністратором Департаменту "Центр надання адміністративних послуг в Кременчуці"Кременчуцької міської ради Полтавської області.
По факту приміщення являється оснащеною майстернею.Інформацію щодо наявності виробничих потужнестей ми надали в довільній формі.Таким чином замовник мав би уточнити наявність потужностей.Бо помилково ми могли викласти в переліку не все оснащення.Тому вважаємо ,що і в цьому пункті можна усунути невідповідності.
Також в ПРОТОКОЛІ зазначалося,що в наданій інформації про наявність працівників відсутні працівники ,які мають відповідну кваліфікацію для виконання робіт з капітального ремонту кузова автобуса.До тендерної пропозиції був наданий документ в довільній формі про наявність працівників ,які з 2012 року виконують аналогічні роботи.Тому вважаємо зауваження не обгрунтованим.
Не бачивши і не оцінивши по факту потужності ТОВ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС",спираючись на свої уявлення ЗАМОВНИК зробив висновок про не пристосування приміщення для виконання капітального ремонту автобуса.Відмову вважаємо не обгрунтованою і повязаною,можливо,з корупційними схемами замовника.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС" |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ХАНН" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
808 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НОВА БУС |
1 199 991,00
UAH з ПДВ
|
1 199 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" |
1 280 100,00
UAH з ПДВ
|
1 280 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" |
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
1 375 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНА-ТОРГ-СЕРВІС" #38364202 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 14:17
|
|
ПП "ХАНН" #35327566 |
Переможець |
808 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 09:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 вересня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:42
|
Допугода _ 1 від 29.12.20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 14:37
|
Договір 763-11-390В від 23.09.20.pdf | укладений |
23 вересня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 763/11/390В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |