Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 37430000-1 – Інвентар для боксу
Очікувана вартість
155 063,00 UAH
UA-2020-08-14-002277-b 4950e3d9d9084b69b6a8d3c433437cab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:28
Очікувана вартість: 155 063,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37430000-1: Інвентар для боксу


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 4 ст. 3 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Код за ДК 021:2015 37430000-1 – Інвентар для боксу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, проспект Хіміків, 50/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37430000-1 — Інвентар для боксу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 19:12
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
14 серпня 2020 19:12
ОГОЛОШЕННЯ-бокс.docx
14 серпня 2020 19:12
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-002277-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Монастирський Богдан Степанович, Код ЄДРПОУ:2536009895
Дата подання: 31 серпня 2020 22:56
Безпідставна дискваліфікація переможця тендеру ФОП Монастирського Б.С.
Безпідставна дискваліфікація переможця тендеру ФОП Монастирського Б.С.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 12:48
Шановний учаснику! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (ст. 14) Замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні. У складі Вашої пропозиції не було надано гарантійного листа щодо ДОСТАВКИ товару, що є предметом закупівлі. У ситуації пандемії в країні на залізничний транспорт розраховувати не можемо. Тому замовником було встановлено дану вимогу, яку Вами не було виконано. Тобто Ви свідомо, розуміючи, що поставки будь здійснюватись у Вашому випадку залізничним транспортом, спробували ввести в оману уповноважену особу Департаменту, та поставити під ризики поставку даного товару та виконання умов договору.
Стосовно електронного підпису: Законодавство у сфері публічних закупівель задля спрощення роботи закупівельних організацій замовника під час оголошення спрощених процедур дозволяє замовнику не використовувати електронно-цифровий підпис під час оголошення спрощених процедур закупівель. Тобто замовником не було порушено жодної норми закону.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Монастирський Богдан Степанович 144 900,00
UAH з ПДВ
144 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кожара Дмитро Сергійович 148 500,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 19:26
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:25
4_SERTYFIKATY-1.zip
25 серпня 2020 19:25
3_CHASTYNA_INSHI_DOKUMENTY.zip
25 серпня 2020 19:25
2_CHASTYNA_TEKHNICHNA.zip
25 серпня 2020 19:25
1_CHASTYNA KVALIFIKATSIJNA-2.zip
25 серпня 2020 19:25
1_CHASTYNA KVALIFIKATSIJNA-1.zip
25 серпня 2020 19:25
Tex_Vymogy_tovar.pdf
25 серпня 2020 19:25
Forma_PROPOZYCIYA-2.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 18:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:33
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 серпня 2020 11:33
довідка.pdf
25 серпня 2020 11:33
ст 17.pdf
25 серпня 2020 11:33
Лист згода.pdf
25 серпня 2020 11:33
Довідка про підпис.pdf
25 серпня 2020 11:33
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Монастирський Богдан Степанович

ФОП Кожара Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Монастирський Богдан Степанович
#2536009895
Відхилено 144 900,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2020 00:17
ФОП Кожара Дмитро Сергійович
#3317710538
Переможець 148 500,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2020 00:19

Документи

29 серпня 2020 00:17
Протокольне рішення

Документи

29 серпня 2020 00:19
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2020 00:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кожара Дмитро Сергійович
#3317710538
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2020 00:19
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 12:29
3БР.rar зміни до договору
08 грудня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:54
договір укладений
18 вересня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.2 викласти в новій редакції - поставка товару до 31.12.2020 року; Внести зміни в Додаток 1 у звязку із арифметичною помилкою
Номер договору про закупівлю: 3 БР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML