Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парковочних місць та тротуарних доріжок по вулиці Шевченка в с. Мамаївці Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 454 697,00 UAH
UA-2020-08-14-002169-b a2414dd5c8e04ae89e138c44dca06748
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куспис Олександр

0373626699 SASHAKUSPYS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Куспис Олександр
0373626699
SASHAKUSPYS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:54
Очікувана вартість: 1 454 697,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт парковочних місць та тротуарних доріжок по вулиці Шевченка в с. Мамаївці Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59342, Україна, Чернівецька область, Мамаївці, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 12:56
оголошення зміни 2.docx
20 серпня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 12:56
оголошення зміни 2.docx
18 серпня 2020 15:32
оголошення зміни.docx
14 серпня 2020 17:09
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно кваліфікації та технічного завдання
Дата подання: 17 серпня 2020 15:37
Дата відповіді: 18 серпня 2020 14:49
1.В п.10 у Вас зазначено про необхідність учаснику підтвердити наявність механізмів, які не будуть використовуватися під час виконання робіт, а саме: бульдозер, асфальтоукладальник, машина поливально-мийна, автогрейдер. 2. Не зазначено розміри дорожнього бордюра? 3. Не зазначено розмір бетонного поребрика? 4.Не зазначено товщину, колір та кількість різних кольорів тротуарної бруківи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що Замовником буде уточнено технічне завдання та внесено відповідні зміни.
Згідно технічного завдання
Дата подання: 19 серпня 2020 10:00
Дата відповіді: 20 серпня 2020 12:46
1. Згідно п.10 Кваліфікаційних вимог Ви вказуєте на обов'язковість наявності котка дорожнього та машини поливально-мийної. Але каток дорожній може бути замінений самохідною вібротрамбовкою вагою більше 500кг., та незрозуміло доцільність використання машини поливально-мийної. 2. В технічному завданні п.3 є робота по демонтажу залізобетонної труби діаметром 500мм., а в п.4 є залізобетонна труба і не зрозуміло: чи це є вартість труби, який потрібно назад в траншею монтувати чи зворотній матеріал? 3. Згідно п.8 улаштування відкритих бетонних лотків є кількість 108,74м/п., а в п.9 є кількість лотка армованого бетонного - 434,72шт. Відповідно лоток має бути розміру 25см (який ніколи не армується). Згідно Вашої специфікації С188888-52 цє є лоток армований бетонний з розмірами 1000х140х123 з штампованою оцинкованою решіткою. То який лоток повинен бути?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що Замовник вимагає наявність транспортних засобів та будівельної техніки яка необхідна для виконання робіт згідно кошторисної документації. Стосовно неточностей в техзавданні то Замовником будуть внесені зміни в оголошення в зв"язку з технічними помилками в кошторисах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-002169-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 08 вересня 2020 19:24
Вимога
Дискримінація Учасника ТОВ "Астрея 1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 19:52
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вимагалось подання довідок з ВСІХ обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку. Оскільки в одному з обслуговуючих банків на рахунку 0,00 грн. а це не є наявністю коштів Ваша пропозиція була відхилена.

Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.

В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-14-002169-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 09 вересня 2020 14:56
Невідповідність кваліфікаційним вимогам
Згідно п.5 Кваліфікаційних вимог у Учасника має бути виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту доріг або вулиць або тротуарів Замовнику державної або комунальної форми власності за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік (подається як мінімум 2 копії завершених договорів, та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше серпня 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та оформлених на виконання аналогічних договорів довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 та п. 12 - довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору. ПП Кронос БМ не має досвіду роботи по даному об'єкту згідно Додатку № 2 (локальний кошторис на будівельні роботи); в довідці про виконання аналогічних договорів вказані роботи, які не є аналогічними згідно Додатку № 2 (локальний кошторис на будівельні роботи). Виходячи з вищенаведеного ПП Кронос БМ не відповідає кваліфікаційним критеріям, це означає, що ПП Кронос БМ не може бути переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 18:28
На Вашу вимогу повідомляємо, що ПП «КРОНОС БМ» подано на підтвердження виконання аналогічних договорів про виконання робіт три договори на капітальний ремонт вулиць, провулку, оригінали позитивних листів – відгуків та довідки про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 з капітального ремонту доріг, що повністю відповідає умовам тендерної документації. Довідки форми КБ2 Замовником не вимагались.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 19:24
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" 1 127 977,00
UAH з ПДВ
925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КРОНОС БМ 1 452 410,06
UAH з ПДВ
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глиняний Д.С. 1 120 077,69
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова 1 276 962,00
UAH з ПДВ
1 099 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП УКР.БУД.ДОР 1 383 713,33
UAH з ПДВ
1 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 20:48
Електронний підпис
31 серпня 2020 20:23
Статут.pdf
31 серпня 2020 20:23
Сертифікати.rar
31 серпня 2020 20:23
Лист-гарантія.pdf
31 серпня 2020 20:23
Дов. МТБ,Техн.,Дог..pdf
31 серпня 2020 20:23
Кошторис.pdf
31 серпня 2020 20:23
Ст.17,дов.-поясн..pdf
31 серпня 2020 20:23
ІТП,Робітники.pdf
31 серпня 2020 20:23
Проект дог..pdf
31 серпня 2020 20:23
Тех.завд..pdf
31 серпня 2020 20:23
Паспорт та ІПН.pdf
31 серпня 2020 20:23
Графік.pdf
31 серпня 2020 20:23
Пропоз..pdf
31 серпня 2020 20:23
Дов. банк.PDF
31 серпня 2020 20:23
Досвід р-ти.pdf
31 серпня 2020 20:23
Дов.захис довк..pdf
31 серпня 2020 20:23
Витяг єдиний под..pdf
31 серпня 2020 20:23
_АСТРЕЯ 1_20626-1_p7s.zip

Публічні документи

03 вересня 2020 18:27
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:25
ТП.pdf
03 вересня 2020 18:25
Проект доовору Шевченка.pdf
03 вересня 2020 18:25
Локальний.pdf
03 вересня 2020 18:25
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 18:25
4Гарантія Шевченка.zip
03 вересня 2020 18:25
3Інші документи.rar
03 вересня 2020 18:25
2Установчі документи.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:18
довідка про досвід.pdf
03 вересня 2020 14:18
кб 3 красноїльськ.jpg
03 вересня 2020 14:18
договір.pdf
03 вересня 2020 14:18
Відгук Красноїльськ.jpg
03 вересня 2020 14:18
тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 14:18
сертифікат ФЕм.pdf
03 вересня 2020 14:18
паспорт та інд код.pdf
03 вересня 2020 14:18
лист поясн.pdf
03 вересня 2020 14:18
договір.pdf
03 вересня 2020 14:18
кошториси.pdf
03 вересня 2020 14:17
декларація за 2019 р.pdf
03 вересня 2020 14:17
гарант лист ст 17.pdf
03 вересня 2020 14:17
витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2020 14:17
довідка про наявн обл.pdf
03 вересня 2020 14:17
довідка про наяв прац.pdf
03 вересня 2020 14:17
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2020 14:17
ЦПХ Рахмістрюк.pdf
03 вересня 2020 14:17
тех пасп грейп завірені.pdf
03 вересня 2020 14:17
лист згода янтар.pdf
03 вересня 2020 14:17
ЦПХ Кравчук.pdf
03 вересня 2020 14:17
лист згода грейп.pdf
03 вересня 2020 14:17
цивільні договора.pdf
03 вересня 2020 14:17
працівники договір.pdf
03 вересня 2020 14:17
максимюк цпх.pdf
03 вересня 2020 14:17
Диплом Рахмістрюк.pdf
03 вересня 2020 14:17
Диплом Максимюк.pdf
03 вересня 2020 14:17
Диплом кравчук.pdf
03 вересня 2020 14:17
довідка покриття 7851.pdf
03 вересня 2020 14:17
довідка з банку.pdf
03 вересня 2020 14:17
довідка Глиняний.pdf
03 вересня 2020 14:17
Глиняний залишок коштів.pdf
03 вересня 2020 14:17
fw7851.zip

Публічні документи

03 вересня 2020 19:08
Електронний підпис
03 вересня 2020 19:04
ліцензія копія.pdf
03 вересня 2020 19:04
тенд. пропозиція.PDF
03 вересня 2020 19:04
договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 19:04
договір про закупівлю.pdf
03 вересня 2020 19:04
довідка працівників.PDF
03 вересня 2020 19:03
сертифікат.pdf
03 вересня 2020 19:03
копія техпаспортів.pdf
03 вересня 2020 19:03
Копія Статуту.pdf
03 вересня 2020 19:03
договір миронюк.pdf
03 вересня 2020 19:03
довідка-відгук.pdf
03 вересня 2020 19:03
довідка-відгук Коломия.pdf
03 вересня 2020 19:03
довідка про вартість.pdf
03 вересня 2020 19:03
Довідка 1.pdf
03 вересня 2020 19:03
дипломи.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:18
статут.pdf
03 вересня 2020 14:18
податкова декларація.pdf
03 вересня 2020 14:18
лист-гарантія.jpg
03 вересня 2020 14:18
лист-відгук.jpg
03 вересня 2020 14:18
копія ліцензії.pdf
03 вересня 2020 14:18
копії трудових книжок.pdf
03 вересня 2020 14:18
копії наказів.pdf
03 вересня 2020 14:18
копії дипломів.pdf
03 вересня 2020 14:18
додаток 4.pdf
03 вересня 2020 14:18
додаток 2.pdf
03 вересня 2020 14:18
додаток 1.jpg
03 вересня 2020 14:18
довідка.pdf
03 вересня 2020 14:18
довідка про транспорт.pdf
03 вересня 2020 14:18
довідка про працівників.pdf
03 вересня 2020 14:18
довідка про довкілля.jpg
03 вересня 2020 14:17
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"

ПП КРОНОС БМ

ФОП Глиняний Д.С.

ТОВ Снятинбудіндустрія Нова

ПП УКР.БУД.ДОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"
#38049021
Відхилено 925 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:18
ПП КРОНОС БМ
#40655695
Переможець 930 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:26

Документи

08 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:17
Мамаївці Шевченка.pdf

Документи

08 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:25
Мамаївці Шевченка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КРОНОС БМ
#40655695
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:25
Мамаївці Шевченка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:54
дод.угода 1 (М) (1) (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:39
дод.угода 1 (М) (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:39
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 15:19
Договір 283.pdf укладений
15 вересня 2020 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: .1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 930 000,00
UAH