Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт парковочних місць та тротуарних доріжок по вулиці Шевченка в с. Мамаївці Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 454 697,00 UAH
UA-2020-08-14-002169-b ● a2414dd5c8e04ae89e138c44dca06748
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04417518 |
Місцезнаходження: | 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156 |
Контактна особа: |
Куспис Олександр 0373626699 SASHAKUSPYS@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 454 697,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт парковочних місць та тротуарних доріжок по вулиці Шевченка в с. Мамаївці Кіцманського району, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59342, Україна, Чернівецька область, Мамаївці, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Генпідряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів з дати підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 12:56 |
оголошення зміни 2.docx |
20 серпня 2020 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2020 12:56 |
оголошення зміни 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно кваліфікації та технічного завдання
Дата подання: 17 серпня 2020 15:37
Дата відповіді: 18 серпня 2020 14:49
1.В п.10 у Вас зазначено про необхідність учаснику підтвердити наявність механізмів, які не будуть використовуватися під час виконання робіт, а саме: бульдозер, асфальтоукладальник, машина поливально-мийна, автогрейдер.
2. Не зазначено розміри дорожнього бордюра?
3. Не зазначено розмір бетонного поребрика?
4.Не зазначено товщину, колір та кількість різних кольорів тротуарної бруківи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що Замовником буде уточнено технічне завдання та внесено відповідні зміни.
Згідно технічного завдання
Дата подання: 19 серпня 2020 10:00
Дата відповіді: 20 серпня 2020 12:46
1. Згідно п.10 Кваліфікаційних вимог Ви вказуєте на обов'язковість наявності котка дорожнього та машини поливально-мийної. Але каток дорожній може бути замінений самохідною вібротрамбовкою вагою більше 500кг., та незрозуміло доцільність використання машини поливально-мийної.
2. В технічному завданні п.3 є робота по демонтажу залізобетонної труби діаметром 500мм., а в п.4 є залізобетонна труба і не зрозуміло: чи це є вартість труби, який потрібно назад в траншею монтувати чи зворотній матеріал?
3. Згідно п.8 улаштування відкритих бетонних лотків є кількість 108,74м/п., а в п.9 є кількість лотка армованого бетонного - 434,72шт. Відповідно лоток має бути розміру 25см (який ніколи не армується). Згідно Вашої специфікації С188888-52 цє є лоток армований бетонний з розмірами 1000х140х123 з штампованою оцинкованою решіткою. То який лоток повинен бути?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо, що Замовник вимагає наявність транспортних засобів та будівельної техніки яка необхідна для виконання робіт згідно кошторисної документації. Стосовно неточностей в техзавданні то Замовником будуть внесені зміни в оголошення в зв"язку з технічними помилками в кошторисах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-002169-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 08 вересня 2020 19:24
Вимога
Дискримінація Учасника ТОВ "Астрея 1"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 19:52
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником вимагалось подання довідок з ВСІХ обслуговуючих банків про наявність в Учасника коштів на рахунку. Оскільки в одному з обслуговуючих банків на рахунку 0,00 грн. а це не є наявністю коштів Ваша пропозиція була відхилена.
Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.
В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Відповідно до вимог оголошення вимагалось подання інформації та підтверджуючі документи про наявність машини поливально – мийної. (водоцистерна). В складі пропозиції подано інформацію про наявність цистерни асенізаційної, що не відповідає вимогам оголошення, оскільки цистерна асенізаційна виконує трохи інші функції, а саме відкачки рідин, що містять велику кількість органічних і неорганічних домішок - піску, мулу, фекальних мас тощо.
В складі пропозиції подано договори оренди ТЗ та листи – згоди від власників, однак згідно вимог Цивільного кодексу Для оформлення цієї операції складається акт приймання-передачі автомобіля. Цей акт підтверджує передачу майна як при укладанні, так і при завершенні чи достроковому розірванні договору. В акті наводяться дата передачі ТЗ, його стан, комплектація та інші важливі характеристики. Акт складається згідно наказу Мінстату від 29.12.95 р. № 352, або за формою Акта приймання-передачі транспортного засобу (додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 07.09.98 р. № 1388).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-14-002169-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1", Код ЄДРПОУ:38049021
Дата подання: 09 вересня 2020 14:56
Невідповідність кваліфікаційним вимогам
Згідно п.5 Кваліфікаційних вимог у Учасника має бути виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту доріг або вулиць або тротуарів Замовнику державної або комунальної форми власності за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік (подається як мінімум 2 копії завершених договорів, та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше серпня 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та оформлених на виконання аналогічних договорів довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 та п. 12 - довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору. ПП Кронос БМ не має досвіду роботи по даному об'єкту згідно Додатку № 2 (локальний кошторис на будівельні роботи); в довідці про виконання аналогічних договорів вказані роботи, які не є аналогічними згідно Додатку № 2 (локальний кошторис на будівельні роботи). Виходячи з вищенаведеного ПП Кронос БМ не відповідає кваліфікаційним критеріям, це означає, що ПП Кронос БМ не може бути переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 18:28
На Вашу вимогу повідомляємо, що ПП «КРОНОС БМ» подано на підтвердження виконання аналогічних договорів про виконання робіт три договори на капітальний ремонт вулиць, провулку, оригінали позитивних листів – відгуків та довідки про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 з капітального ремонту доріг, що повністю відповідає умовам тендерної документації. Довідки форми КБ2 Замовником не вимагались.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" |
1 127 977,00
UAH з ПДВ
|
925 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП КРОНОС БМ |
1 452 410,06
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Глиняний Д.С. |
1 120 077,69
UAH з ПДВ
|
999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова |
1 276 962,00
UAH з ПДВ
|
1 099 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП УКР.БУД.ДОР |
1 383 713,33
UAH з ПДВ
|
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" #38049021 |
Відхилено |
925 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:18
|
|
ПП КРОНОС БМ #40655695 |
Переможець |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2021 14:54
|
дод.угода 1 (М) (1) (1).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2021 14:39
|
дод.угода 1 (М) (1).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 15:19
|
Договір 283.pdf | укладений |
15 вересня 2020 13:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | .1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |