Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на км 201+349 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам'янець-Подільський, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
42 935 962,00 UAH
UA-2020-08-14-002110-b d804cd9b011745348b632f79be9e8ed8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 12:08
Очікувана вартість: 42 935 962,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 679,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю).
Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства.
Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту на км 201+349 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Борщів – Кам'янець-Подільський, Тернопільська область
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:40
Додаток 2 Технічне завдання Р-24.xls
14 серпня 2020 16:40
тендерна документація.docx
14 серпня 2020 16:40
Додаток 3 Проект договору Р-24.docx
14 серпня 2020 16:40
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо кваліфікації
Дата подання: 20 серпня 2020 12:12
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:14
Шановний замовнику! Згідно з Додатком № 1 п.3 до Тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування, штучних спорудах на автомобільних дорогах загального користування, об'єктах інфраструктури одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах , а саме: Основні види робіт: 1) Розбирання покриттів асфальтобетонних - 158,67 м3 2) Влаштування монолітної залізобетонної плити проїзної частини – 30,2 м³ Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 75% від загальної ціни договору. Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду по вибірковим видам робіт, належним тільки до поточної конкретної закупівлі , згідно окремим найменуванням технічного завдання, обмежує коло кваліфікованих учасників, не може бути показником досвіду дорожньо-будівельної організації в цілому та може бути використана з метою дискримінації учасників закупівлі. Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Технологія виконання робіт залежить від обраного підрядником методу їхнього виконання. Згідно ДСТУ Б А.1.1-100:2013, «Фрезерування – це видалення (зрізання) шарів дорожнього одягу за допомогою фрези». Просимо роз’яснити, чи буде враховано в підтвердження досвіду виконання робіт з розбирання покриттів асфальтобетонних, як еквівалент, згідно п. 14 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» таблиці «Інформація щодо умов складання та подання тендерної пропозиції» аналогічний досвід виконання робіт з фрезерування дорожнього покриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так буде враховано в підтвердження досвіду виконання робіт з розбирання покриттів асфальтобетонних, як еквівалент досвід виконання робіт з фрезерування дорожнього покриття.
Щодо Договірної ціни Учасника при подачі тендерної пропозиції
Дата подання: 20 серпня 2020 16:49
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:15
Шановний Замовнику! Після вивчення тендерної документації, а саме п.14 та п. 18 стало незрозуміло чи повинен Учасник надавати Договірну ціну в складі Тендерної пропозиції. Просимо надати роз'яснення щодо необхідності надання Договірної ціни в Тендерній пропозиції Учасника.
Відповідь: Не вимагається надання учасником розрахунку договірної ціни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-002110-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО ", Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 20 серпня 2020 12:13
Вимога щодо кваліфікації
Шановний Замовнику! До Замовника процедури закупівлі вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно з Додатком № 1 п.3.2. до Тендерної документації, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування, об'єктах інфраструктури укладений протягом останніх 5-ти років. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування, штучних спорудах на автомобільних дорогах загального користування, об'єктах інфраструктури одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
Основні види робіт:
1) Розбирання покриттів асфальтобетонних - 158,67 м3
2) Влаштування монолітної залізобетонної плити проїзної частини – 30,2 м³
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 75% від загальної ціни договору.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Згідно п. 5.2.2 та 6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 «РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ», до капітального ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд належать роботи «підсилення (з вирівнюванням поздовжнього та поперечного профілів) або влаштування нового дорожнього одягу окремими ділянками в місцях розширення проїзної частини, виправлення і перебудови земляного полотна» та роботи при виконанні поточного ремонту – «ремонт та відновлення зношених верхніх шарів цементобетонних, асфальтобетонних та інших покриттів, у тому числі за технологією ресайклінгу (регенерації) та профілювання» . Таким чином роботи з розбирання покриттів асфальтобетонних, згідно поз.1 п.3.2. Додатку №1 до тендерної документації та п.6 найменування робіт Додатку № 2 технічного завдання та відповідно до конкретній позиції ресурсних елементних кошторисних норм ЕН27-67-4 не є ключовими роботами капітального ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду по вибірковим видам робіт, належним тільки до поточної конкретної закупівлі , згідно окремим найменуванням технічного завдання, обмежує коло кваліфікованих учасників, не може бути показником досвіду дорожньо-будівельної організації в цілому та може бути використана з метою дискримінації учасників закупівлі.
Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 2 до Тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 1 п.3.2. тендерної документації, а саме: викласти наступний абзац Додатку № 1 п.3.2. до тендерної документації: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1) Розбирання покриттів асфальтобетонних - 158,67 м3
2) Влаштування монолітної залізобетонної плити проїзної частини – 30,2 м³»

в наступній редакції: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1) Влаштування монолітної залізобетонної плити проїзної частини – 30,2 м³»

Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 16:17
Частина 2 ст. 16 Закону не встановлює, що під підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору мається на увазі лише факт виконання договору з таким самим предметом закупівлі. Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаному в тендерній документації обсязі, виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпеченя Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобовязаний забепечити. Враховуючи вищенаведене, дана вимога не підлягає задаволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-02-000002 ● 0fcee12f34404e29a3da29bdc936e1a4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2021 12:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2021 № 236
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2021 № 236
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-08-14-002110-b 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 34 890 000,00
UAH з ПДВ
34 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 34 938 000,00
UAH з ПДВ
34 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " 37 500 000,00
UAH з ПДВ
35 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Козова Шляховик" 38 368 000,00
UAH з ПДВ
37 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 19:06
Електронний підпис
18 вересня 2020 19:05
Розрахунок д.ц..pdf
18 вересня 2020 19:05
Довідка переможця.pdf
18 вересня 2020 19:05
Довідка ГУ ДПС ориг.pdf
18 вересня 2020 19:05
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2020 19:05
Довідка ГУ ДПС.pdf
18 вересня 2020 19:05
Довідка МВС.p7s
18 вересня 2020 19:05
Довідка ГУ ДПС.p7s
04 вересня 2020 15:04
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:52
п.3 Трудові книжки ч.3.pdf
04 вересня 2020 14:52
п.3 Трудові книжки ч.4.pdf
04 вересня 2020 14:52
п.3 Трудові книжки ч.2.pdf
04 вересня 2020 14:52
п.3 Трудові книжки ч.1.pdf
04 вересня 2020 14:52
п.3 Накази 2 ч..pdf
04 вересня 2020 14:51
п.3 Накази 1 ч..pdf
04 вересня 2020 14:50
п.5 Довідка працівники.pdf
04 вересня 2020 14:50
п.3 Накази 3 ч..pdf
04 вересня 2020 14:49
п.2 Листи-відгуки.pdf
04 вересня 2020 14:49
п.3 копія диплому Лошній.pdf
31 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:05
28 Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 17:05
КК 4 Транспортна схема.pdf
31 серпня 2020 17:04
КК 5 Договір геодезист.pdf
31 серпня 2020 17:03
ІД 20 banking_licence_ПУМБ.pdf
31 серпня 2020 17:03
ІД 20 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
31 серпня 2020 17:03
ІД 20 Гарантiя_200_000,00_UAH.pdf
31 серпня 2020 17:02
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:37
72. Грошове покриття.PDF
31 серпня 2020 16:37
16. Копія статуту.pdf
31 серпня 2020 16:36
18. Проект договору.pdf
31 серпня 2020 16:36
4. Довідка ВПВ17 (п.12).pdf
31 серпня 2020 16:36
5. Довідка ВПВ17 (п.13).pdf
31 серпня 2020 16:36
3. Довідка ВПВ17 (п.6).pdf
31 серпня 2020 16:36
6. Довідка ВПВ17 (ч.2).pdf
31 серпня 2020 16:36
8. Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 16:36
68АКТИ~1.PDF
31 серпня 2020 16:36
58.30. Попіль А.М. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:36
58.28. Сидор М.М. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:36
58.26. Бодак В.В. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.27. Макара Т.Я. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.25. Ваньо І.М. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.24. Кичак Г.В. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.21. Фижик Б.І. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.23. Куцло В.Р. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.19. Рудик П.М. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.16. Яцишин А.С. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.18 Баріда І.П. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.17. Низик М.О. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.11. Хом'як П.С. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.9. Гнатів В.А. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.8. Федун Ю.В. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.6. Ткач Р.П. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.7. Собко О.З. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:35
58.13. Джурко В.М. Трудова.pdf
31 серпня 2020 16:34
32. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:08
Реєстр.pdf
31 серпня 2020 17:08
21. Банківська гарантія.zip
31 серпня 2020 17:08
20.Довідка чисті активи.pdf
31 серпня 2020 17:08
17.Дозвіл Держпраці.pdf
31 серпня 2020 17:08
16. Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 17:08
10.1 Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 17:08
9.1 Проект договору.pdf
31 серпня 2020 17:08
7.Установчі документи.rar
31 серпня 2020 17:08
5.1 Повноваження.zip
31 серпня 2020 17:08
4. Довідка ст. 17.pdf
31 серпня 2020 17:08
3.7 Відгук на д.24.pdf
31 серпня 2020 17:08
3.3 Відгук МСУ 27-02-17.pdf
31 серпня 2020 17:08
3.2Виконання КБ-2,КБ-3.pdf
31 серпня 2020 17:08
2.2. КК. Дипломи ІТП.pdf
31 серпня 2020 17:08
1.9 Сертифікати ISO .pdf
31 серпня 2020 17:08
1.6.3 Атестат___договор.pdf
31 серпня 2020 17:08
1.6 Інформація про АБЗ.pdf
31 серпня 2020 17:08
1.4 Листи підтвердження.zip

Публічні документи

31 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:18
28. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 001.pdf
31 серпня 2020 17:16
1. Копія Статуту.pdf
31 серпня 2020 17:16
4. Копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "

ТзОВ "Козова Шляховик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 34 460 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 18:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надано не якісні копії технічних паспортів на транспортні засоби: автомобіль бортовий MAN 26.440, 2006 р., спеціальний вантажний автокран МАЗ 6303, 2008 р. (пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації). 2. Надано відгуки по виконанні договорів: № 604 від 29.05.2018, № 1079 від 12.09.2018, № 1164 від 29.09.2017, № 838 від 17.04.2020 та № 277 від 04.09.2019, в яких не зазначено категорії автомобільної дороги (пункт 3.2. Додатку 1 до тендерної документації). 3. Надало 30 копій наказів про прийняття на роботу, у яких відсутня інформація про те, чи працюють дані працівники за основним місцем роботи чи за сумісництвом. Також в 13-х копіях наказів про прийняття на роботу не має підпису директора підприємства та в 4-х копіях наказів відсутня інформація про тривалість робочого дня (тижня). В копії наказу про прийняття на роботу Гураля В.Я. відсутній підпис працівника про ознайомлення із даним наказом (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації). 4. В графі «6 – обсяг робіт» інформації про виконання аналогічного договору за вих. № 6 від 31.08.2020 по договорах за № 604 від 29.05.2018, № 1164 від 29.09.2017, № 838 від 17.04.2020, № 277 від 04.09.2019 та № б/н договір про закупівлю робіт від 06.03.2018 не вірно зазначені обсяги робіт (пункт 3.1. Додатку 1 до тендерної документації). 5. В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за вих. № 5 від 31.08.2020 відсутня інформація про посади машиніста автокрана в кількості 2-х одиниць, машиніста бульдозера, машиністів катка дорожнього в кількості 2-х одиниць, машиніста асфальтоукладальника, машиніста універсальної бурової установки, оператора компресора пересувного, працівника зварювального агрегата та оператора пересувної електростанції (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати якісні копії технічних паспортів на транспортні засоби: автомобіль бортовий MAN 26.440, 2006 р., спеціальний вантажний автокран МАЗ 6303, 2008 р. (пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації). 2. У відгуках по виконанні договорів: № 604 від 29.05.2018, № 1079 від 12.09.2018, № 1164 від 29.09.2017, № 838 від 17.04.2020 та № 277 від 04.09.2019 зазначити категорію автомобільної дороги (пункт 3.2. Додатку 1 до тендерної документації). 3. У 30-ти копіях наказів про прийняття на роботу зазначити інформацію про те, чи працюють дані працівники за основним місцем роботи чи за сумісництвом. В 13-х копіях наказів про прийняття на роботу поставити підпис директора підприємства. В 4-х копіях наказів про прийняття на роботу зазначити інформацію про тривалість робочого дня (тижня). В копії наказу про прийняття на роботу Гураля В.Я. поставити підпис працівника про ознайомлення із даним наказом (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації). 4. В графі «6 – обсяг робіт» інформації про виконання аналогічного договору за вих. № 6 від 31.08.2020 по договорах за № 604 від 29.05.2018, № 1164 від 29.09.2017, № 838 від 17.04.2020, № 277 від 04.09.2019 та № б/н договір про закупівлю робіт від 06.03.2018 зазначити вірні обсяги робіт (пункт 3.1. Додатку 1 до тендерної документації). 5. Надати роз’яснення згідно довідки про кваліфікацію і досвід працівників за вих. № 5 від 31.08.2020 щодо працівників, які будуть виконувати роботи на посадах машиніста автокрана в кількості 2-х одиниць, машиніста бульдозера, машиністів катка дорожнього в кількості 2-х одиниць, машиніста асфальтоукладальника, машиніста універсальної бурової установки, оператора компресора пересувного, працівника зварювального агрегата та оператора пересувної електростанції (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
34 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 14:25
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 16:43
Дод. угода № 9 до договору № 1К від 24.09.2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 16:43
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 16:59
Додаткова угода №7 від 09.08.2022 до Договору № 1К.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 16:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:51
Додаткова угода № 6 до Договору № 1 К від 24.09.2020 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 16:32
Додаткова угода №5 від 12.10.2021 до Договору №1К.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 10:02
Додаткова угода 4 до договору 1К (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:59
Додаткова №3 до 1К (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:05
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 16:00
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:00
Договір 1К.pdf укладений
24 вересня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 17.1. розділу 17, пункт 4.2. розділу 4 та додаток 2 до Договору. Доповнення договору додатком 3 "Очікуваний обсяг фінансування в розрізі років".
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника та покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 32 172 065,42
UAH (в тому числі ПДВ 5 362 010,90 UAH)