Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ЗОШ №7 по вул. Херсонській, 1/90 м. Бердянськ Запорізької області
Очікувана вартість
18 593 701,00 UAH
UA-2020-08-14-001955-a a82e3e00bda74e02968abe3800f2696e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Папанова Анастасія Анатоліївна

+380615336638 ukb@rada-berdyansk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34472384
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, пл Єдності (І Бердянської ради), буд. 2, каб. 26
Контактна особа: Папанова Анастасія Анатоліївна
+380615336638
ukb@rada-berdyansk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 10:55
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 10:55
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:09
Очікувана вартість: 18 593 701,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 968,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля робіт здійснюється в рамках проєкту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Місцезнаходження замовника: 71100, Запорізька обл., м. Бердянськ, пл. Єдності, 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ЗОШ №7 по вул. Херсонській, 1/90 м. Бердянськ Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, місто Бердянськ, вулиця Херсонська, 1/90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерела фінансування: кошти державного та місцевого бюджету Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Джерела фінансування: кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 45 Робочі 65
Виконання робіт Джерела фінансування: кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 45 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:59
Зміни в ТД по ЗОШ 7 (21.08.2020).pdf
21 серпня 2020 10:59
ТД (ЗОШ 7) зі змінами.pdf
17 серпня 2020 13:39
Зміни до тендерної документації ЗОШ 7.doc
17 серпня 2020 13:39
ТД (ЗОШ 7) ZP04_01 (зі змінами).doc
17 серпня 2020 13:39
Зміни в ТД.pdf
17 серпня 2020 13:39
ТД (ЗОШ 7) зі змінами.pdf
14 серпня 2020 10:51
Додаток 9.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 8.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 7.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 6.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 5.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 4.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 3 (технічне завдання).docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 2 (проєкт договору).docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 1.docx
14 серпня 2020 10:51
ТД (ЗОШ 7) ZP04_01 (зі змінами).doc
14 серпня 2020 10:51
ТД (ЗОШ 7) зі змінами.pdf
21 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:59
Зміни в ТД по ЗОШ 7 (21.08.2020).pdf
21 серпня 2020 10:59
ТД (ЗОШ 7) зі змінами.pdf
17 серпня 2020 13:39
Зміни до тендерної документації ЗОШ 7.doc
17 серпня 2020 13:39
ТД (ЗОШ 7) ZP04_01 (зі змінами).doc
17 серпня 2020 13:39
Зміни в ТД.pdf
17 серпня 2020 13:39
ТД (ЗОШ 7) зі змінами.pdf
14 серпня 2020 10:51
Додаток 9.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 8.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 7.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 6.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 5.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 4.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 3 (технічне завдання).docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 2 (проєкт договору).docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 1.docx
14 серпня 2020 10:51
ТД (ЗОШ 7) ZP04_01 (зі змінами).doc
14 серпня 2020 10:51
ТД (ЗОШ 7) зі змінами.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умова що невідповідає вимогам закону
Дата подання: 20 серпня 2020 10:10
Дата відповіді: 21 серпня 2020 12:52
У складі тендерної документації зазначена умова, що суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель. А самє: у розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, параграф 1, пункт 11 зазначено «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukb@bmr.gov.ua) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 завірений підписом уповноваженої особи та печаткою*. В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.» Натомість, Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Є офіційне роз’яснення з цього приводу від ДП Прозорро, що розміщене за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya «Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця Ми встановили в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Іноді Замовники вимагали від Учасників закупівлі підвантажувати документи на етапі після аукціону, але до прийняття рішення про визначення Переможця. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. При цьому у Учасника є можливість скористатись нормою 24 години на виправлення помилок. Детальніше про те, як це працює можна ознайомитись в статті 24 години на виправлення помилок в Прозорро А у Переможця, як і раніше, згідно зі статтею 17 Закону є можливість завантажити документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі після визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір.» Прошу виключити з тендерної документації цю умову: ««Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukb@bmr.gov.ua) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 завірений підписом уповноваженої особи та печаткою*. В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради уважно розглянув запитання щодо оголошення на закупівлю «Реконструкція ЗОШ №7 по вул. Херсонській, 1/90 м. Бердянськ Запорізької області» (оголошення про проведення закупівлі №UA-2020-08-14-001955-а). Ваше звернення було прийняте до уваги та внесено відповідні зміни до Тендерної документації та оприлюднено у системі ProZorro

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" 17 657 405,12
UAH з ПДВ
17 657 405,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ТБС-XXI" 18 329 904,00
UAH з ПДВ
18 329 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 18 389 062,96
UAH з ПДВ
18 389 062,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 18 499 653,36
UAH з ПДВ
18 499 653,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" 18 520 000,00
UAH з ПДВ
18 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 18 524 364,72
UAH з ПДВ
18 524 364,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т-ТОРГПРОМ" 18 593 701,00
UAH з ПДВ
18 593 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 09:52
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:52
довідки за ст. 17.pdf
09 вересня 2020 09:52
довідка банкрутство.pdf
09 вересня 2020 09:52
довідка НАЗК_директор.p7s
09 вересня 2020 09:52
довідка НАЗК_директор.pdf
09 вересня 2020 09:52
довідка НАЗК_юрособа.p7s
09 вересня 2020 09:52
довідка НАЗК_юрособа.pdf
04 вересня 2020 14:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:29
лист-відгук_04.09.20.pdf
04 вересня 2020 14:28
пояснення на вимогу.pdf
28 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:01
52. лист субпідрядники.pdf
28 серпня 2020 18:01
50. цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 18:01
47. лист гарантія ціна.pdf
28 серпня 2020 18:01
45. кошторисна частина.pdf
28 серпня 2020 18:01
45. кошторисна частина.imd
28 серпня 2020 18:01
44. відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 18:01
43. ст. 17 - 10.pdf
28 серпня 2020 18:01
42. ст. 17 - 9.pdf
28 серпня 2020 18:01
41. ст. 17 - 8.pdf
28 серпня 2020 18:01
40. ст. 17 - 7.pdf
28 серпня 2020 18:01
39. ст. 17 - 6.pdf
28 серпня 2020 18:01
38. ст. 17 - 5.pdf
28 серпня 2020 18:01
37. ст. 17 - 4.pdf
28 серпня 2020 18:01
36. ст. 17 - 3.pdf
28 серпня 2020 18:01
34. ст. 17 - 2.pdf
28 серпня 2020 18:01
33. ст. 17 - 1.pdf
28 серпня 2020 18:01
31. фінансова звітність.pdf
28 серпня 2020 18:01
24. штатний розпис.pdf
28 серпня 2020 18:01
23. звіт 1-ДФ.pdf
28 серпня 2020 18:01
21. довідка працівники.pdf
28 серпня 2020 18:01
19. довідка МТБ.pdf
28 серпня 2020 18:01
13. ліцензія, дозволи.pdf
28 серпня 2020 18:01
8. пояснення податки.pdf
28 серпня 2020 18:01
5. статут.pdf
28 серпня 2020 18:01
3. паспорт директора.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 04:39
Електронний підпис
30 серпня 2020 04:35
Фін. звіти 2016-2020 р.р.rar
30 серпня 2020 04:34
№304. Договір №1-2019ОП.pdf
30 серпня 2020 04:34
№282 Довідка про досвід.pdf
30 серпня 2020 04:34
№302. Договір №321-ОП.pdf
30 серпня 2020 04:33
7. Витяг з ЄДР.pdf
30 серпня 2020 04:33
22. Ліцензія Пікож І.А..pdf
30 серпня 2020 04:33
1.1. Протокол рішення №7.pdf
30 серпня 2020 04:33
Документи А.В. Патока.zip

Публічні документи

29 серпня 2020 09:42
Електронний підпис
29 серпня 2020 09:40
Протокол НР.7z
29 серпня 2020 09:40
Наказ Фролова Ю.М.7z
29 серпня 2020 09:40
Лист для клієнтів.7z
29 серпня 2020 09:40
Гарантія 7503-20.7z
29 серпня 2020 09:40
Витяг із Статуту.7z
29 серпня 2020 09:40
Банківська ліцензія.7z
29 серпня 2020 09:40
19. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17.pdf
29 серпня 2020 09:40
17.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
29 серпня 2020 09:40
17.1. ДОГОВОР 34 Б.pdf
29 серпня 2020 09:40
17. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
29 серпня 2020 09:40
15. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
29 серпня 2020 09:40
13. ПАКТИ.pdf
29 серпня 2020 09:40
11. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
29 серпня 2020 09:40
10. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
29 серпня 2020 09:40
9. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
29 серпня 2020 09:40
8. ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
29 серпня 2020 09:40
7. РОЗРАХУНКИ.pdf
29 серпня 2020 09:40
5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 серпня 2020 09:40
4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 серпня 2020 09:40
3. ПДВ.pdf
29 серпня 2020 09:40
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:15
11 Інші документи.rar
28 серпня 2020 17:15
7 Технічні вимоги.rar
28 серпня 2020 17:15
5 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 17:15
2 Статут, опис.rar

Публічні документи

29 серпня 2020 11:16
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 серпня 2020 11:11
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
29 серпня 2020 11:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 серпня 2020 14:42
256.PDF
28 серпня 2020 14:42
Договірна ціна.PDF
28 серпня 2020 14:42
Календарний графік.PDF
28 серпня 2020 14:42
проект договору.pdf
28 серпня 2020 14:42
305 Договір соборний 17.pdf
28 серпня 2020 14:42
304 Договір Соборний 11.pdf
28 серпня 2020 14:42
дозволи ліцензії.pdf
28 серпня 2020 14:42
Лист-відгук.PDF
28 серпня 2020 14:42
Статут.pdf
28 серпня 2020 14:42
Протокол_НР.7z
28 серпня 2020 14:42
Лист_для_клieнтiв.7z
28 серпня 2020 14:42
Наказ_Фролова_Ю.М.7z
28 серпня 2020 14:42
Ішкова довідка МВС.pdf
28 серпня 2020 14:42
Довіреність.PDF
28 серпня 2020 14:42
Гарантiя_7804-20.7z
28 серпня 2020 14:42
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
28 серпня 2020 14:42
Витяг_iз_Статуту.7z
28 серпня 2020 14:42
272.PDF
28 серпня 2020 14:42
inquiry_print 2020.pdf
28 серпня 2020 14:42
Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2020 14:42
inquiry_print 2016-2019.pdf
28 серпня 2020 14:42
271.PDF
28 серпня 2020 14:42
270.PDF
28 серпня 2020 14:42
269.PDF
28 серпня 2020 14:42
268.PDF
28 серпня 2020 14:42
267.PDF
28 серпня 2020 14:42
265.PDF
28 серпня 2020 14:42
266.PDF
28 серпня 2020 14:42
262.PDF
28 серпня 2020 14:42
263.PDF
28 серпня 2020 14:42
261.PDF
28 серпня 2020 14:42
264.PDF
28 серпня 2020 14:42
260.PDF
28 серпня 2020 14:42
259.PDF
28 серпня 2020 14:42
258.PDF
28 серпня 2020 14:42
257.PDF
28 серпня 2020 14:42
252.PDF
28 серпня 2020 14:42
249.PDF
28 серпня 2020 14:42
255.PDF
28 серпня 2020 14:42
251.PDF
28 серпня 2020 14:42
254.PDF
28 серпня 2020 14:42
253.PDF
28 серпня 2020 14:42
250.PDF
28 серпня 2020 14:42
248.PDF
28 серпня 2020 14:42
247.PDF
28 серпня 2020 14:42
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

28 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:47
9. Пакт стандарти дод. 9.pdf
28 серпня 2020 15:47
8. Пакт чесність дод. 8.pdf
28 серпня 2020 15:47
7. Технічна частина.rar
28 серпня 2020 15:47
2.1. Опис.pdf
28 серпня 2020 15:47
2. Статут Центра Буд.pdf
28 серпня 2020 15:47
10. Інші документи.rar
28 серпня 2020 15:47
1. Повноваження.rar

Публічні документи

29 серпня 2020 16:52
15. Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2020 16:52
14. Рішення.pdf
29 серпня 2020 16:52
13. Рішення.pdf
29 серпня 2020 16:52
11. Наказ.pdf
29 серпня 2020 16:52
10. Опис 2.pdf
29 серпня 2020 16:52
9. Опис.pdf
29 серпня 2020 16:52
7. Додаток до ліцензії.pdf
29 серпня 2020 16:52
6. Ліцензія.pdf
29 серпня 2020 16:52
5. Договір.pdf
29 серпня 2020 16:52
4. Довідки ст.17.pdf
29 серпня 2020 16:52
3. лист-захист екології.pdf
29 серпня 2020 16:52
2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2020 16:52
1.Акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"

ТОВ"ТБС-XXI"

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

ТОВ "Т-ТОРГПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
Переможець 17 657 405,12
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 14:49

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерний комітет управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне об’єднання «Герц» на закупівлю робіт «Реконструкція ЗОШ №7 по вул. Херсонській, 1/90 м. Бердянськ Запорізької області» (UA-2020-08-14-001955-а) виявив невідповідність у документах, що подані учасником. На виконання норм статті 26 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є необхідність усунення невідповідностей в документах ТОВ «Будівельне об’єднання «Герц», поданих у складі тендерної пропозиції: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Вимоги тендерної документації на виконання яких, виявлено порушення в тендерній пропозиції 1. Інформаційна довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів згідно Додатка 7 Тендерної документації (п.п. 5.3.1., п.5 Розділу 3 Тендерної документації). 2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). (п.п. 5.3.2., п.5 Розділу 3 Тендерної документації). 3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт» (п.п. 5.3.3., п.5 Розділу 3 Тендерної документації). Перелік документів тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне об’єднання «Герц» із зазначенням невідповідностей: 1. Довідка за формою Додатку 7 Тендерної документації про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в п.2 невірно зазначений номер договору. 2. Завірені копії аналогічних договорів та актів виконаних робіт не співставні за складом та характером робіт предмета закупівлі та викладені не українською мовою. За договором від 02.05.2018 №1674/18 акти виконаних робіт надані не на всю суму договору. 3. Надано оригінал Рекомендаційного Листа від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про виконані роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, будівельних норм, правил і технічних умов, на високому професійному рівні і в належний строк. Лист не містить інформацію про введення в експлуатацію об’єкта або завершення робіт. Перелік документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених порушень. 1. Привести у відповідність Довідку за формою Додатку 7 Тендерної документації про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 2. Надати аналогічні договори та акти виконаних робіт співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі та викладені українською мовою або надати переклад цих документів. 3. Надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Відповідно до п.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасником виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
17 657 405,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:04
Договір №07/20 від 25.09.2020 укладений
25 вересня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 10:15
ЗОШ _7 (доп._2).pdf зміни до договору
05 травня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:35
Герц ДУ 1 ЗОШ 7.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з перерозподілом коштів та продовженням строку дії НКПВУ ратифікованої ЗУ №346-VIII від 22.04.2015 до 30.10.2021, викладено в новій редакції Додаток 2(Календарний графік виконання робіт) та Додаток 3 (План фінансування виконаних робіт)
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосуються попередньої Додаткової угоди від 29.12.2020р. №1,оскільки документи договору змін не було завантажено в систему
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити строк дії Договору без збільшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML