Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
233 445,00 UAH
UA-2020-08-14-001828-b 6f2ac4c92731496694260cf3c63c22b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатоніна Катерина

+380979494477 satonina580@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Вебсайт: http://vnmiscrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Контактна особа: Сатоніна Катерина
+380979494477
satonina580@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:01
Очікувана вартість: 233 445,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
Ноутбуки. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул. Українська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-001828-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 10:08
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 14:49
На Вашу вимогу повідомляємо, що умовами ТД передбачено, що "Якщо учасник не є виробником то він надає копію договору з виробником про поставку товарів або дилерський договір або договір про співпрацю чинний на момент розкриття або лист авторизації виробника чи його офіційного представника із зазначенням найменування замовника та номера закупівлі в системі Prozorro". Зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. Правомірність зазначених вимог підтверджується рішенням АМКУ № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018р. та № 10459-р/пк-пз від 10.10.2018р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 233 064,00
UAH з ПДВ
231 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС" 233 415,00
UAH з ПДВ
232 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:23
Довідка щодо праці.pdf
02 вересня 2020 11:23
Довідка податкова.pdf
02 вересня 2020 11:23
Довідка податкова.p7s
02 вересня 2020 11:23
Довідка МВС .pdf
02 вересня 2020 11:23
Довідка МВС .p7s
02 вересня 2020 11:03
Оновлена пропозиція.pdf
28 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:22
ISO 9001 на ноутбуки Impression.pdf
28 серпня 2020 10:22
Технічні вимоги.pdf
28 серпня 2020 10:22
Технічна специфікація.pdf
28 серпня 2020 10:22
Статут.PDF
28 серпня 2020 10:22
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 10:22
Сертифікат ноутбуки.pdf
28 серпня 2020 10:22
Протокол зборів.pdf
28 серпня 2020 10:22
Пропозиція.pdf
28 серпня 2020 10:22
Проект договору.PDF
28 серпня 2020 10:22
Паспорт код директора.PDF
28 серпня 2020 10:22
Опис.PDF
28 серпня 2020 10:22
Квитанція покриття.pdf
28 серпня 2020 10:22
Згода щодо цін.pdf
28 серпня 2020 10:22
Згода з ТД.pdf
28 серпня 2020 10:22
ДСЕЕ ноутбуки.pdf
28 серпня 2020 10:22
Договір оренди ТЗ.PDF
28 серпня 2020 10:22
Довідка щодо ліцензії.pdf
28 серпня 2020 10:22
Довідка платник ПДВ.pdf
28 серпня 2020 10:22
Довідка мтб.pdf
28 серпня 2020 10:22
Декларация ноутбуки.pdf
28 серпня 2020 10:22
Гарантійний товар.pdf
28 серпня 2020 10:22
Гарантійний санкції.pdf
28 серпня 2020 10:22
Гарантійний ремонт.pdf
28 серпня 2020 10:22
Гарантійний витрати.pdf
28 серпня 2020 10:22
Гарантійний 12 місяців.pdf
28 серпня 2020 10:22
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 серпня 2020 10:22
Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2020 10:22
Витяг з ЄДР.PDF
28 серпня 2020 10:22
Виписка покриття.PDF
28 серпня 2020 10:22
Виписка з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 10:22
Баланс+фінзвітність.PDF
28 серпня 2020 10:22
Анкета учасника.pdf
28 серпня 2020 10:22
Авторизація Impression.pdf
28 серпня 2020 10:22
Авторизація Impression W10.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:28
Технічна частина.pdf
21 серпня 2020 10:28
Статут.PDF
21 серпня 2020 10:28
Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 10:28
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 10:28
Паспорт код директор.PDF
21 серпня 2020 10:28
Відомості ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2020 10:28
Витяг платник ЄП.PDF
21 серпня 2020 10:28
Витяг з протоколу.PDF
21 серпня 2020 10:28
Витяг ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2020 10:28
Виписка ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 231 894,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
231 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:10
договір ноутбуки.pdf укладений
14 вересня 2020 11:09
додаток до договору.pdf укладений
14 вересня 2020 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 894,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 649,00 UAH)