Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники (Лічильник електронний однофазний в комплекті з боксом та автоматичним вимикачем)
Очікувана вартість
3 288 000,00 UAH
UA-2020-08-14-001645-a ● aaca71e37fda48df911e63d579cbb278
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Лічильник електронний однофазний в комплекті з боксом та автоматичним вимикачем (пункт 2.31 інвестиційної програми)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Лічильник електроенергії 1-фазний електронний НІК 2100 АР2 в комплектації з боксом та автоматичним перемикачем
або еквівалент
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38554000-3 — Лічильники електроенергії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 13:20 |
571ТД Зміни Лічильник однофазн..docx | |
01 вересня 2020 13:20 |
Перелік змін.docx |
01 вересня 2020 13:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2020 13:20 |
571ТД Зміни Лічильник однофазн..docx
|
|||
01 вересня 2020 13:20 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-001645-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра", Код ЄДРПОУ:34952220
Дата подання: 21 серпня 2020 13:58
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Звертаємося до Замовника з вимогою, щодо внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі, бо діюча редакція технічних вимог порушує принцип недискримінації учасників,
Технічні вимоги до всіх позицій містять актиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок до однієї позиції, окрім певного виробника, який єдиний випускає продукцію з даними технічними характеристиками. Тобто до позиції закупівлі можна запропонувати продукцію лише одного (певного) виробника, а не хоча б від 2-х різних заводів-виробників.
Перелік антиконкурентних вимог:
Щодо вимог до Лічильника електроенергії:
Замовник бажає закупити однофазні однотарифні лічильники ел.енергії, з електронним дисплеєм. Подібні лічильники на території України виробляють лише 3-ри заводи-виробники – ТОВ «НІК-Електроніка», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та ТОВ «Промснабінвест», однак технічним вимогам відповідає лічильник лише ТОВ «НІК-Електроніка». Так дискримінаційними вимогами є:
- Виділення лише РКІ як спосіб відображення даних, адже враховуючи те, що прилади обліку знаходитимуться у боксі, виключає можливість стороннього впливу на них, а в разу визначення характеристики як «Спосіб відображення: цифровий дисплей (РКІ) або механічний» дозволить значно ефективніше використати кошти та розширити потенційне коло учасників, наприклад в разі зміни цієї характеристики, зможе прийняти учать додатковий виробник, а саме ДНВП «Об'єднання Комунар»
- Стала лічильника (актив), імп/(кВт год) – 6400. Лічильники ДНВП «Об'єднання Комунар», ТОВ «Промснабінвест», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та інщі вітчизняні виробники мають таку характеристику лише значенням 3200 імп/(кВт год)
- Діапазон робочих температур – –40...+55°С. Вказує на конкретне значення температурного діапазону, але в даний час всі вітчизняні виробники можуть запропонувати більш високий діапазон температури, а тому пропонуємо вказати «Діапазон робочих температур, не гірше – –40...+55°С.»
- Габаритні розміри, не менше, мм – 178х110х71 передбачає можливість пропонування приладів обліку більшого розміру ніж шафа яка буде йти комплектом до нього, тому пропонуємо змінити формулювання на «Габаритні розміри, не більше, мм – 178х110х71»
Щодо комплектних боксів для лічильників електроенргії:
- Діапазон робочих температур : -500С… +700С лише один виробник даної вторинної продукції може запропонувати такий діапазон температур, а саме ТОВ «НІК-Електроніка», для збереження конкуренції в закупівлі пропонуємо змінити характеристику на «не менше -400С… +700С»
- Габаритні розміри, мм: 280х305х167 для комплектної шафи вказує на конкретне значення розміру до міліметру, тому пропонуємо змінити таку характеристику на «Габаритні розміри, мм: не більше 280х305х167» для пропонування продукції інших виробників
Щодо технічної частини тендерної пропозиції:
- Пункт 2.5 «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» є дискримінаційним, адже деякі нормативні документи відсутні в оригіналі українською мовою, а прийняті як національні стандарти методом "підтвердження" за позначенням відповідно до наказу від 12.02.2016 № 34 ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості", тому пропонуємо викласти пункт 2.5 у наступній редакції «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Скановані копії таких документів можуть бути надані учасником торгів мовою оригіналу»
- Пункт 2.7.2. «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» необхідно замінити на «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам та щодо продукції, яка постачається комплектом до основного предмету закупівлі.» адже предметом закупівлі є саме лічильники електроенергії, тому необхідність посвідчення продукції яка не є предметом закупівлі повністю відсутня
Підсумовуючи вищенаведене, зазначення технічних вимог в існуючій редакції обмежує конкуренцію серед учасників, в тому числі рівності прав на участь з продукцією національного виробництва та іноземного походження. Через порушення принципу недискримінації Замовник не зможе максимально ефективно та з максимальною економією використати кошти на публічну закуплю, що виділяються на розвиток оператора систем розподілу.
Розгорнути
Згорнути
Технічні вимоги до всіх позицій містять актиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок до однієї позиції, окрім певного виробника, який єдиний випускає продукцію з даними технічними характеристиками. Тобто до позиції закупівлі можна запропонувати продукцію лише одного (певного) виробника, а не хоча б від 2-х різних заводів-виробників.
Перелік антиконкурентних вимог:
Щодо вимог до Лічильника електроенергії:
Замовник бажає закупити однофазні однотарифні лічильники ел.енергії, з електронним дисплеєм. Подібні лічильники на території України виробляють лише 3-ри заводи-виробники – ТОВ «НІК-Електроніка», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та ТОВ «Промснабінвест», однак технічним вимогам відповідає лічильник лише ТОВ «НІК-Електроніка». Так дискримінаційними вимогами є:
- Виділення лише РКІ як спосіб відображення даних, адже враховуючи те, що прилади обліку знаходитимуться у боксі, виключає можливість стороннього впливу на них, а в разу визначення характеристики як «Спосіб відображення: цифровий дисплей (РКІ) або механічний» дозволить значно ефективніше використати кошти та розширити потенційне коло учасників, наприклад в разі зміни цієї характеристики, зможе прийняти учать додатковий виробник, а саме ДНВП «Об'єднання Комунар»
- Стала лічильника (актив), імп/(кВт год) – 6400. Лічильники ДНВП «Об'єднання Комунар», ТОВ «Промснабінвест», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та інщі вітчизняні виробники мають таку характеристику лише значенням 3200 імп/(кВт год)
- Діапазон робочих температур – –40...+55°С. Вказує на конкретне значення температурного діапазону, але в даний час всі вітчизняні виробники можуть запропонувати більш високий діапазон температури, а тому пропонуємо вказати «Діапазон робочих температур, не гірше – –40...+55°С.»
- Габаритні розміри, не менше, мм – 178х110х71 передбачає можливість пропонування приладів обліку більшого розміру ніж шафа яка буде йти комплектом до нього, тому пропонуємо змінити формулювання на «Габаритні розміри, не більше, мм – 178х110х71»
Щодо комплектних боксів для лічильників електроенргії:
- Діапазон робочих температур : -500С… +700С лише один виробник даної вторинної продукції може запропонувати такий діапазон температур, а саме ТОВ «НІК-Електроніка», для збереження конкуренції в закупівлі пропонуємо змінити характеристику на «не менше -400С… +700С»
- Габаритні розміри, мм: 280х305х167 для комплектної шафи вказує на конкретне значення розміру до міліметру, тому пропонуємо змінити таку характеристику на «Габаритні розміри, мм: не більше 280х305х167» для пропонування продукції інших виробників
Щодо технічної частини тендерної пропозиції:
- Пункт 2.5 «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» є дискримінаційним, адже деякі нормативні документи відсутні в оригіналі українською мовою, а прийняті як національні стандарти методом "підтвердження" за позначенням відповідно до наказу від 12.02.2016 № 34 ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості", тому пропонуємо викласти пункт 2.5 у наступній редакції «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Скановані копії таких документів можуть бути надані учасником торгів мовою оригіналу»
- Пункт 2.7.2. «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» необхідно замінити на «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам та щодо продукції, яка постачається комплектом до основного предмету закупівлі.» адже предметом закупівлі є саме лічильники електроенергії, тому необхідність посвідчення продукції яка не є предметом закупівлі повністю відсутня
Підсумовуючи вищенаведене, зазначення технічних вимог в існуючій редакції обмежує конкуренцію серед учасників, в тому числі рівності прав на участь з продукцією національного виробництва та іноземного походження. Через порушення принципу недискримінації Замовник не зможе максимально ефективно та з максимальною економією використати кошти на публічну закуплю, що виділяються на розвиток оператора систем розподілу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 серпня 2020 16:29
Відповідно питання щодо антиконкурентних вимог та уточнення технічних параметрів документації по предмету закупівлі повідомляємо, що найближчим часом після детального вивчення та консультацій з безпосередньо замовником продукції буде розглянуте питання щодо перегляду технічних вимог до предмету закупівлі Додатку №4 тендерної документації з подальшим внесенням відповідних змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-14-001645-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ", Код ЄДРПОУ:41104270
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:33
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:33
Скарга на рішення Замовника
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, про що зазначено у скарзі, що додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:04
рішення від 16.10.2020 № 19382+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:03
Інформація про перенесення розгляду скарги № 17027 .pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2020 №20738 .pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 18:55
рішення від 09.11.2020№20738.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2020 15:32
Номер скарги: UA-2020-08-14-001645-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра", Код ЄДРПОУ:34952220
Дата подання: 24 листопада 2020 16:04
Дата подання: 24 листопада 2020 16:04
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
18 листопада 2020 року Замовником було опубліковано Протокол №571/6 засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування, яким було визначено тендерну пропозицію Переможця аукціону такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (надалі – Рішення Замовника).
Суб’єкт оскарження не погоджується з Рішенням Замовника, вважаємо його прийнятим з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель та положень тендерної документації,
Аргументи сформовані у вкладеному до скарги файлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2020 11:43
рішення від 26.11.2020 № 21913 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 11:43
інфоррмація про перенесення від 07.12.2020 № 19177.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 12:24
інформація про резулятивну частину рішення від 15.12.2020 № 23210.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 18:16
рішення від 15.12.2020 № 23210.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 23:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2020 13:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛАРІ" |
3 217 980,00
UAH з ПДВ
|
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ" |
3 288 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" |
3 288 000,00
UAH з ПДВ
|
3 217 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра" |
3 285 000,00
UAH з ПДВ
|
3 268 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕК ЕНЕРГО-ТАЙМ |
3 288 000,00
UAH з ПДВ
|
3 288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛАРІ" #38046172 |
Рішення скасоване |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 15:26
|
ТОВ "ВОЛАРІ" #38046172 |
Рішення скасоване |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:04
|
ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ" #38521005 |
Рішення скасоване |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" #41104270 |
Рішення скасоване |
3 217 920,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:04
|
ТОВ "ВОЛАРІ" #38046172 |
Відхилено |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:21
|
ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ" #38521005 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:23
|
ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра" #34952220 |
Очікує рішення |
3 268 560,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ" #41104270 |
Відхилено |
3 217 920,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 10:58 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | згідно п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг) |
Документи:
12 січня 2021 10:58
|
Електронний підпис |
12 січня 2021 10:56
|
571 лічильник відміна 12.01.pdf |