Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пила ланцюгова акумуляторна; висоторіз
Очікувана вартість
34 100,00 UAH
UA-2020-08-14-001473-c 418e4510714247bebe05e9c99ecf5c3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріне Мурадян Хачиківна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Маріне Мурадян Хачиківна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Пила ланцюгова акумуляторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 43810000-4 — Деревообробне обладнання
1 штуки
Висоторіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 43810000-4 — Деревообробне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться по факту поставки товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту пред’явлення Постачальником видаткової накладної. Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 серпня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Мартинюк Людмила Миколаївна
#2843704020
Переможець 34 100,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:42

Документи

14 серпня 2020 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 15:36
Наказ.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 15:36
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:47
Договір 110.pdf укладений
14 серпня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання п. 2.3. Положення про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді, затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 20.05.2020 №14/57, зі змінами.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: Наказ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 100,00
UAH