Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за "Капітальний ремонт коридора АЗПСМ с. Черкаська Лозова КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради" за адресою: с. Черкаська Лозова, вул. Колективістів, 3А, по мініпроекту "Будуємо разом здорову громаду""
Очікувана вартість
3 941,65 UAH
UA-2020-08-14-001348-c ● 65745dc2bb54426fbbde776682b79ac9
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
14 серпня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38813974 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ , будинок 25 |
Контактна особа: |
Попович Ксенія Олександрівна +380576320673 DERGACHI.CPMD@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Технічний нагляд за "Капітальний ремонт коридора АЗПСМ с. Черкаська Лозова КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради" за адресою: с. Черкаська Лозова, вул. Колективістів, 3А, по мініпроекту "Будуємо разом здорову громаду""
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд за "Капітальний ремонт коридора АЗПСМ с. Черкаська Лозова КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дергачівської районної ради" за адресою: с. Черкаська Лозова, вул. Колективістів, 3А, по мініпроекту "Будуємо разом здорову громаду""
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62340, Україна, Харківська область, с. Черкаська Лозова, вул. Колективістів, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником протягом десяти банківських днів після підписання сторонами Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 серпня 2020 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НАУМЕНКО ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ #2813610150 |
Переможець |
3 941,65
UAH
|
14 серпня 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 11:28
|