Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спортивні товари та інвентар
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-08-14-001048-a ● 68da703c6ab2408b91711577c73db981
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти молоді та спорту Водянської сільської ради Кам,янсько-Дніпровського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 41821587 |
Місцезнаходження: | 71316, Україна , Запорізька обл., Водяне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 143 А |
Контактна особа: |
Павленко Ганна +380951109295 koma1000@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 14:25 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37400000-2: Спортивні товари та інвентар
товар
товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штуки
Спортінвентар для фітнесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71322, Україна, Запорізька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивные товары и оборудование
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 09:57 |
Інші документи до оголошення.docx | |
14 серпня 2020 09:57 |
Цінова пропозиція.docx | |
14 серпня 2020 09:57 |
Проект договора.docx | |
14 серпня 2020 09:57 |
Технічні вимоги.docx | |
14 серпня 2020 09:56 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-001048-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Новіков В'ячеслав Вікторович, Код ЄДРПОУ:3223815735
Дата подання: 10 вересня 2020 09:29
Оскарження результатів кваліфікації
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на те, що пропозиція учасника ФОП Монастирський, якого визнано переможцем закупівлі, містить ряд порушень, що мають призвести до дискваліфікації. Так, у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання наступних документів:
1. Весь товар та комплектуючі, що пропонуються Учасником, повинні бути новими, тобто такими, що не відновлювалися та раніше не були у користуванні (надати гарантійний лист).
2. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, збірку (монтаж), сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо (надати гарантійний лист).
Також, На підтвердження відповідності товару технічним вимогам необхідно надати наступні документи:
1) Сканована копія Гарантійного листа учасника, складеного в довільній формі, підписаного уповноваженою особою учасника щодо можливості поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Пропозиція учасника не містить данних гарантійних листів, а отже, згідно вимоги Замовника "У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником" - учасник має бути дискваліфікований.
Також звертаємо увагу, що Учасник не вказав жодного конкретного найменування, моделі, артикулу і навіть виробника товарів, що пропонує до відвантаження. А технічні вимоги просто скопійовані з тендерної документації Замовника. Такий підхід дозволяє відвантажити дешеві аналоги невідомого походження, які значно поступаються за якістю та безпечністю. На підтвердження відповідності якості Учасник завантажив кілька висновків СЕС, проте неможливо встановити, чи відносяться дані висновки саме до тих товарів, які пропонує учасник, оскільки він ніде не вказує, що саме пропонує...
Зважаючи на вищевказане, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Монастирського та перейти до розгляду наступної пропозиції до тендерної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
1. Весь товар та комплектуючі, що пропонуються Учасником, повинні бути новими, тобто такими, що не відновлювалися та раніше не були у користуванні (надати гарантійний лист).
2. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, збірку (монтаж), сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо (надати гарантійний лист).
Також, На підтвердження відповідності товару технічним вимогам необхідно надати наступні документи:
1) Сканована копія Гарантійного листа учасника, складеного в довільній формі, підписаного уповноваженою особою учасника щодо можливості поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Пропозиція учасника не містить данних гарантійних листів, а отже, згідно вимоги Замовника "У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником" - учасник має бути дискваліфікований.
Також звертаємо увагу, що Учасник не вказав жодного конкретного найменування, моделі, артикулу і навіть виробника товарів, що пропонує до відвантаження. А технічні вимоги просто скопійовані з тендерної документації Замовника. Такий підхід дозволяє відвантажити дешеві аналоги невідомого походження, які значно поступаються за якістю та безпечністю. На підтвердження відповідності якості Учасник завантажив кілька висновків СЕС, проте неможливо встановити, чи відносяться дані висновки саме до тих товарів, які пропонує учасник, оскільки він ніде не вказує, що саме пропонує...
Зважаючи на вищевказане, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Монастирського та перейти до розгляду наступної пропозиції до тендерної закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 09:25
Доброго дня ! Ваша інформація не відповідає дійсності.Дані документи, які Ви зазначаєте присутні в тендерній пропозиції Переможця.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Монастирський Богдан Степанович #2536009895 |
Переможець |
48 135,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 10:05
|
Договір Монастирський Б С.pdf | укладений |
11 вересня 2020 10:04
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 жовтня 2020 12:05
|
48 135,00 UAH | UA508201720344220001093026532 Відділ ОМС Водянської сільської ради |
UA843253650000002600401549722 ФОП МОНАСТИРСЬКИЙ Б.С. |
Оплачений |