Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв - Жидачів - Калуш км 2+014 Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 2 + 014, Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
7 429 804,86 UAH
UA-2020-08-14-000843-b 94007148f1c24ea9b5e52938537167c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 21:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:46
Очікувана вартість: 7 429 804,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 149,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37149 UAH
Publication date: 14 серпня 2020 11:40
Enquiries until: 04 вересня 2020 21:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 7 429 805 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 149 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом / кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику (IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009) у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону.
Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 37 149,00 (тридцять сім тисяч сто сорок дев’ять гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником.
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer - a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The Customer requires securing of a tender offer in the form of an original of unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic signature / qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product), which must contain a statement of compliance with obligations to pay the relevant funds to the Customer (IBAN UA968201720355179011088001058 in GUDKSU in Lviv region, MFO - 820172, USREOU - 25253009) in case of non-compliance with the conditions provided for in part three of Article 25 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’.
A bank guarantee formulated in another way will lead to the rejection of the tender offer.
The bank guarantee must be issued by a bank that has an appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the procurement name and its number on the web portal of the Authorized Body.
The amount of the tender offer security is: 37,149.00 (thirty-seven thousand one hundred forty-nine hryvnias 00 kopecks).
The validity period of the tender offer security shall be not less than the validity period of the tender offer. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
In case of extension of the tender offer, the term of the tender offer security shall be extended by the Bidder for the relevant term.
All costs related to the tender offer securing shall be borne by the Bidder.
The tender offer which does not contain the confirmation of tender offer securing by the Bidder is rejected by the Customer.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв - Жидачів - Калуш км 2+014 Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 2 + 014, Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги/виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Ненадання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:37
Тендерна документація+технічне завдання.doc
14 серпня 2020 11:37
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2020
UA-2020-08-14-000843-b94007148f1c24ea9b5e52938537167c4
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 10:53

Документи

14 вересня 2020 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:28
Ст 17.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Рішення участь.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Dovidka_20289442900840007201.pdf.p7s
21 жовтня 2020 14:28
Dovidka_20289442900840007201.pdf
21 жовтня 2020 14:28
public_doc.pdf
21 жовтня 2020 14:28
public_doc.p7s
14 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
14 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
13 вересня 2020 16:12
Ст 17.pdf
13 вересня 2020 16:12
Довідки.pdf
13 вересня 2020 16:12
Тех Вимоги.pdf
13 вересня 2020 16:12
ЦПУ.pdf
13 вересня 2020 16:12
Статут 2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Рішення назва 03.10.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Рішення Директор 19.02.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
ПАСПОРТ ІПН КРЕМІНЕЦЬ.pdf
13 вересня 2020 16:12
Опис реєстратор 03.10.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ працівники 29.06.2020.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ працівники 03.2020.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Договір Медіа.pdf
13 вересня 2020 16:12
Договір База.pdf
13 вересня 2020 16:12
Договір Акти Мукша.pdf
13 вересня 2020 16:12
Відгук САД.pdf
13 вересня 2020 16:12
Витяг ПДВ 2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Виписка 07.10.2019.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТзОВ «РЕММ», поданій на торги «Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв - Жидачів - Калуш км 2+014 Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТзОВ «РЕММ» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.09.2020 №ТЕН 14/1. - У наданій Учасником Довідці серед іншого міститься інформація про наявність в Учасника у користуванні обладнання на підставі Договору про надання послуг транспортних засобів та механізмів від 14.04.2020 №1/0420. У якості документального підтвердження Учасником надано сканкопію зазначеного Договору строком дії до 31.12.2020, в той час, як згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю для підтвердження наявності обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію договору чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (до 31.05.2021); - Окрім цього, відповідно до умов наданого Договору від 14.04.2020 №1/0420, при наданні послуг серед іншого буде задіяно автомобіль-самоскид КРАЗ 256Б 1995 року випуску, в той час, як відповідно до інформації зазначеної у наданій Учасником Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (рядок 5) рік випуску цього автомобіля – 1996. Відповідно, Учасником зазначено недостовірну інформацію у Довідці. - Також, у зазначеній вище Довідці (рядок 19) міститься інформація про наявність в Учасника поливально-мийної машини ЗИЛ 43612, залученої по Договору надання послуг транспортних засобів та механізмів від 14.04.2020 № 1/0420, в той час, як згідно Додатку до цього Договору послуги надаються поливально-мийною машиною марки ЗИЛ 431612. Відповідно, Учасником зазначено недостовірну інформацію у Довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; відкоригувати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.09.2020 №ТЕН 14/1, привівши у відповідність інформацію, зазначену у Довідці до наданого Учасником документального підтвердження наявності обладнання.

Документи

14 вересня 2020 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:11
18535_РЕММ_Гарантія_14_09_2020.rar
14 вересня 2020 17:11
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 вересня 2020 17:11
Відомості про фірму.pdf
14 вересня 2020 17:11
Статут.pdf
14 вересня 2020 17:11
Паспорт, ІПН Директора.pdf
14 вересня 2020 17:11
Ліцензія.pdf
14 вересня 2020 17:11
Гарантійні листи ( 6 шт).pdf
14 вересня 2020 17:11
Інформація по ст.17.pdf
14 вересня 2020 17:11
Довідка про досвід.pdf
14 вересня 2020 17:11
Накази на працівників.pdf
14 вересня 2020 17:11
Довідка про працівників.pdf
14 вересня 2020 17:11
Техніка РЕММ (власна).pdf
14 вересня 2020 17:11
Довідка на техніку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" 7 298 888,00
UAH з ПДВ
7 298 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" 7 429 800,00
UAH з ПДВ
7 429 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:28
Ст 17.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Рішення участь.pdf
21 жовтня 2020 14:28
Dovidka_20289442900840007201.pdf.p7s
21 жовтня 2020 14:28
Dovidka_20289442900840007201.pdf
21 жовтня 2020 14:28
public_doc.pdf
21 жовтня 2020 14:28
public_doc.p7s
14 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
14 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
13 вересня 2020 16:12
Ст 17.pdf
13 вересня 2020 16:12
Довідки.pdf
13 вересня 2020 16:12
Тех Вимоги.pdf
13 вересня 2020 16:12
ЦПУ.pdf
13 вересня 2020 16:12
Статут 2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Рішення назва 03.10.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Рішення Директор 19.02.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
ПАСПОРТ ІПН КРЕМІНЕЦЬ.pdf
13 вересня 2020 16:12
Опис реєстратор 03.10.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ працівники 29.06.2020.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ працівники 03.2020.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ Директор 19.02.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Наказ Директор 03.10.2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Договір Медіа.pdf
13 вересня 2020 16:12
Договір База.pdf
13 вересня 2020 16:12
Договір Акти Мукша.pdf
13 вересня 2020 16:12
Відгук САД.pdf
13 вересня 2020 16:12
Витяг ПДВ 2019.pdf
13 вересня 2020 16:12
Виписка 07.10.2019.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:11
18535_РЕММ_Гарантія_14_09_2020.rar
14 вересня 2020 17:11
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 вересня 2020 17:11
Відомості про фірму.pdf
14 вересня 2020 17:11
Статут.pdf
14 вересня 2020 17:11
Паспорт, ІПН Директора.pdf
14 вересня 2020 17:11
Ліцензія.pdf
14 вересня 2020 17:11
Гарантійні листи ( 6 шт).pdf
14 вересня 2020 17:11
Інформація по ст.17.pdf
14 вересня 2020 17:11
Довідка про досвід.pdf
14 вересня 2020 17:11
Накази на працівників.pdf
14 вересня 2020 17:11
Довідка про працівників.pdf
14 вересня 2020 17:11
Техніка РЕММ (власна).pdf
14 вересня 2020 17:11
Довідка на техніку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
#37000116
Переможець 7 298 888,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД"
#37000116
7 298 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2022 16:41
ДУ_12_від_11.08.2022_до_Договору_147-11-20.pdf зміни до договору
11 серпня 2022 16:41
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 16:20
ДУ №11 від 08.08.2022_147-11-20.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 16:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:39
ДУ7 від 29.12.2021 продовження до 30.08.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:39
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 14:18
Збій системи ДУ 4.jpg зміни до договору
28 серпня 2021 14:18
ДУ 4 від 27.08.2021 продовж.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:36
ДУ 3 від 26.05.2021 на продовження (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:50
Локальний_кошторис_147-11-20.pdf укладений
02 листопада 2020 14:49
Договір_147-11-20 від 02_11_2020.pdf укладений
02 листопада 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 147-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. ПРИМІТКА! Повідомляємо, що при оприлюдненні додаткової угоди №4 система технічно дає збій і не надає можливості продовження строку надання послуг до 31.12.2021, у вкладенні прикріпляємо знімок з екрану, що відображає неможливість коригування терміну надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 147-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 147-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 147-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 147-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 351 279,08
UAH (в тому числі ПДВ 558 546,52 UAH)