Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв - Жидачів - Калуш км 2+014 Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 2 + 014, Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 2 + 014, Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
7 429 804,86 UAH
UA-2020-08-14-000843-b ● 94007148f1c24ea9b5e52938537167c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 7 429 804,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 149,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37149 UAH |
Publication date: | 14 серпня 2020 11:40 |
Enquiries until: | 04 вересня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 вересня 2020 21:00 |
Information
Estimated total value: | 7 429 805 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 149 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом / кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику (IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009) у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону.
Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 37 149,00 (тридцять сім тисяч сто сорок дев’ять гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 37 149,00 (тридцять сім тисяч сто сорок дев’ять гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником.
Category of the Customer - a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The Customer requires securing of a tender offer in the form of an original of unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic signature / qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product), which must contain a statement of compliance with obligations to pay the relevant funds to the Customer (IBAN UA968201720355179011088001058 in GUDKSU in Lviv region, MFO - 820172, USREOU - 25253009) in case of non-compliance with the conditions provided for in part three of Article 25 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’.
A bank guarantee formulated in another way will lead to the rejection of the tender offer.
The bank guarantee must be issued by a bank that has an appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the procurement name and its number on the web portal of the Authorized Body.
The amount of the tender offer security is: 37,149.00 (thirty-seven thousand one hundred forty-nine hryvnias 00 kopecks).
The validity period of the tender offer security shall be not less than the validity period of the tender offer. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
In case of extension of the tender offer, the term of the tender offer security shall be extended by the Bidder for the relevant term.
All costs related to the tender offer securing shall be borne by the Bidder.
The tender offer which does not contain the confirmation of tender offer securing by the Bidder is rejected by the Customer.
Розгорнути
Згорнути
A bank guarantee formulated in another way will lead to the rejection of the tender offer.
The bank guarantee must be issued by a bank that has an appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the procurement name and its number on the web portal of the Authorized Body.
The amount of the tender offer security is: 37,149.00 (thirty-seven thousand one hundred forty-nine hryvnias 00 kopecks).
The validity period of the tender offer security shall be not less than the validity period of the tender offer. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
In case of extension of the tender offer, the term of the tender offer security shall be extended by the Bidder for the relevant term.
All costs related to the tender offer securing shall be borne by the Bidder.
The tender offer which does not contain the confirmation of tender offer securing by the Bidder is rejected by the Customer.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання аварійних робіт з ліквідації пошкоджень елементів мостового переходу та прогонової будови на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв - Жидачів - Калуш км 2+014 Львівської області (експлуатаційне утримання) (ДК 021:2015 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Emergency works on elimination of damage of the bridge crossing elements and stringers on public road of public importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 2 + 014, Lviv region (operational maintenance) (DK 021: 2015 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги/виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Ненадання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 11:37 |
Тендерна документація+технічне завдання.doc | |
14 серпня 2020 11:37 |
Проект договору.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 жовтня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 10:53
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" |
7 298 888,00
UAH з ПДВ
|
7 298 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММ" |
7 429 800,00
UAH з ПДВ
|
7 429 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" #37000116 |
Переможець |
7 298 888,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 16:41
|
ДУ_12_від_11.08.2022_до_Договору_147-11-20.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2022 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2022 16:20
|
ДУ №11 від 08.08.2022_147-11-20.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 21:39
|
ДУ7 від 29.12.2021 продовження до 30.08.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 21:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 14:18
|
Збій системи ДУ 4.jpg | зміни до договору |
28 серпня 2021 14:18
|
ДУ 4 від 27.08.2021 продовж.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 17:36
|
ДУ 3 від 26.05.2021 на продовження (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 14:50
|
Локальний_кошторис_147-11-20.pdf | укладений |
02 листопада 2020 14:49
|
Договір_147-11-20 від 02_11_2020.pdf | укладений |
02 листопада 2020 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 147-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. ПРИМІТКА! Повідомляємо, що при оприлюдненні додаткової угоди №4 система технічно дає збій і не надає можливості продовження строку надання послуг до 31.12.2021, у вкладенні прикріпляємо знімок з екрану, що відображає неможливість коригування терміну надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 147-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 147-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 147-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 147-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |