Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Старобільської загальноосвітньої школи I ступеню №1 по кв. Ватутіна, 63, м. Старобільськ Луганської області за кодом CPV ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
10 594 793,00 UAH
UA-2020-08-14-000835-c 7550f84e7492448696b553de1a51deae
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ложечка Іванівна

380665077994 osvbug20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Старобільської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142129
Місцезнаходження: 92703, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Чернишевського, 26
Контактна особа: Світлана Ложечка Іванівна
380665077994
osvbug20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 10 594 793,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 973,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52973.96 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Місцезнаходження замовника: м.Старобільськ, вул. Чернишевського,26
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Старобільської загальноосвітньої школи I ступеню №1 по кв. Ватутіна, 63, м. Старобільськ Луганської області за кодом CPV ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, Старобільськ, кв.Ватутіна,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:26
експертний звіт, робочий проектНШ1_revOP1.pdf
14 серпня 2020 10:26
ТД Реконструкція НШ1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 10 010 719,00
UAH з ПДВ
10 010 719,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 08:35
Електронний підпис
30 серпня 2020 08:34
17.1. ДОГОВОР 34 Б_compressed.pdf
30 серпня 2020 08:34
Протокол НР.7z
30 серпня 2020 08:34
Наказ Фролова Ю.М.7z
30 серпня 2020 08:34
Лист для клієнтів.7z
30 серпня 2020 08:34
Гарантія 7504-20.7z
30 серпня 2020 08:34
Витяг із Статуту.7z
30 серпня 2020 08:34
Банківська ліцензія.7z
30 серпня 2020 08:34
21. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
30 серпня 2020 08:34
20. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
30 серпня 2020 08:34
19. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17.pdf
30 серпня 2020 08:34
17.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
30 серпня 2020 08:34
17. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
30 серпня 2020 08:34
16. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
30 серпня 2020 08:34
13. СУБПІДРЯД.pdf
30 серпня 2020 08:34
10.1. КОШТОРИС.pdf
30 серпня 2020 08:34
9. ПАКТ.pdf
30 серпня 2020 08:34
8. ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
30 серпня 2020 08:34
7. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
30 серпня 2020 08:34
4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 серпня 2020 08:34
3. ПДВ.pdf
30 серпня 2020 08:34
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій