Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ( Лот № 1 – Шапочки, бахіли, маски, Лот № 2 –Системи ПР та ПК, Лот № 3 – Вакуумні пробірки)
Очікувана вартість
390 440,00 UAH
UA-2020-08-14-000801-b ba06312ee75948829ab4e9f8fa6705e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбулецька Тетяна Іванівна

+380554221167 tsrlbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Олешківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004083
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85
Контактна особа: Карбулецька Тетяна Іванівна
+380554221167
tsrlbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:34
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 11:34
Очікувана вартість: 390 440,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

18 серпня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:14
Перелік змін.docx
18 серпня 2020 16:14
Тендерна_документацiя зміни.doc
18 серпня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:14
Перелік змін.docx
18 серпня 2020 16:14
Тендерна_документацiя зміни.doc
14 серпня 2020 11:30
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення Лот 3 Вакуумна пробірка 5мл – 5000 шт Без наповнювача червона 13х100 мм ПЕТ
Дата подання: 17 серпня 2020 16:40
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:14
Чи можна запропонувати на 6 мл?, розмір такий самий 13*100, якщо так внесіть зміни до тендерної документації - 5, 6 мл Видаліть позначення кольору кришки "червона", адже є виробники котрі виробляють пробірку без наповнювача з кришкою білого кольору, а червоного навпаки з активатором згортання.
Відповідь: Щодо надання пробірки з об’ємом 5 мл, внесено зміни до Тендерної документації. Інші вимоги є обов’язковими та мають значних вплив

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-000801-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "РЯБА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА ", Код ЄДРПОУ:2115612169
Дата подання: 08 вересня 2020 23:02
Уточнення
Деталізація згідно Тендерної документації
Скасована
Дата: 09 вересня 2020 15:10
Причина: погоджуюсь
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 15:07
Відповідно до протокольного рішення прикріпленого до електронної системи закупівель
Номер вимоги: UA-2020-08-14-000801-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 08 вересня 2020 15:59
Конкретизація невідповідності
.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2020 15:07
Відповідно до протокольного рішення прикріпленого до електронної системи закупівель

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 23:02
Вимога.pdf

Документи

09 вересня 2020 15:06
вілп вимог ряба 3319.pdf

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 15:59
Вимога Олешківська ЦРЛ.PDF

Документи

09 вересня 2020 15:06
відп вимог валента 3319.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 – Шапочки, бахіли, маски
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 333 625,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 336,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 серпня 2020 11:03
Закінчення: 31 серпня 2020 11:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 measures.name.symbol
Лот № 1 – Шапочки, бахіли, маски
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська
Дата доставки: 31 грудня 2020
8000 шт
шапочки одноразові
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 шт
бахіли
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська
Дата доставки: 31 грудня 2020
50000 шт
маски медичні захисні для обличчя
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 18094 — Лицева маска для захисту дихальних шляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, м.Олешки, вул.Софіївська
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах можливої відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України – гривні. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЯБА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА " 273 400,00
UAH з ПДВ
270 063,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 283 330,00
UAH з ПДВ
279 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 299 693,30
UAH з ПДВ
283 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 23:17
Техноімпорт (1).pdf
28 серпня 2020 23:17
Додаток 3 Сертифікат.PDF
28 серпня 2020 23:17
Сертифікат якості.pdf
28 серпня 2020 22:55
Електронний підпис
28 серпня 2020 22:48
Дод №3Лист пояснення.pdf
28 серпня 2020 22:48
Дод №3 витяг з реєстру..pdf
28 серпня 2020 22:48
Договір досвід 2.pdf
28 серпня 2020 22:48
Договір досвід 1.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:38
Технічна частина.pdf
26 серпня 2020 14:38
Тендерна пропозиція.PDF
26 серпня 2020 14:38
Проект договору.PDF
26 серпня 2020 14:38
МТВ.PDF
26 серпня 2020 14:38
Документи на товар.PDF

Конфіденційні документи

26 серпня 2020 14:38
Документи Додаток № 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до ч. 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації за новою редакцією

Публічні документи

11 вересня 2020 18:05
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:02
1 Довідка МВС 20-08-2020
10 вересня 2020 11:03
Електронний підпис
28 серпня 2020 20:07
Електронний підпис
28 серпня 2020 20:03
10 VII Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЯБА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА "

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "РЯБА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА "
#2115612169
Відхилено 270 063,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:10
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 279 993,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ
#41188235
Переможець 283 300,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 10:35

Документи

04 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:55
відх Ряба лот1 3319.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

08 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:14
3319 відхил лот1.pdf
04 вересня 2020 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1. Номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-08-14-000801-b 2. Найменування учасника: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 3. Дата та час подання тендерної пропозиції: 28.08.2020 20:03 4. Перелік виявлених невідповідностей: 1. При підтвердженні заповнення Таблиці 1 у додатку 1 до Тендерної документації учасником не зазначено контактна особа та контактний телефон Замовника; 2. При підтвердженні досвіду виконання раніше укладеного договору завантажено копія листа-відгука 5. Посилання на вимогу тендерної документації: Додаток №1 до Тендерної документації. 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати Довідка за нижченаведеною формою (Таблиця № 1), що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір, за яким виконувались поставка товару за останні два роки, із зазначенням предмету договору, замовника та його контактної особи (прізвище, контактний телефон). 2. Для підтвердження досвіду виконання раніше укладеного договору необхідно надати оригінал листа-відгука. Відповідно до ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин* з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. *Зазначений термін відлічується учасником в електронній систем закупівель з моменту публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ
#41188235
283 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 14:36
Квант юг дод уг 1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:26
3319 квант юг 283300.pdf укладений
23 вересня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Номер договору про закупівлю: 23/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 418,05
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)