Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі, код ДК 021:2015: 39160000-1 (придбання меблів для 5 ЗОШ для нової української школи): шафа для дитячого одягу п’ятимісна з лавою; шафа для дитячого одягу трьохмісна з лавою; шафа комбінована з відкритим верхом; багатофункціональний мобільний стелаж; робочий стіл вчителя; коркова дошка; пуф «Пелюстка»; стіл вчителя з мобільною тумбою; тумба помічник; килимок –конструктор з пазлів; осередок художньої творчості; дошка мольберт; стіл шестигранний з хромованими опорами; стіл «Квітка» з хромованими опорами; стіл «Напівмісяць» з шухлядою)
Очікувана вартість
191 038,00 UAH
UA-2020-08-14-000674-a 13740d5819244037af030dedcbd6c317
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Гайдаєнко

+380954669693 viddilosvitigalicinivka1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41356652
Місцезнаходження: 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1
Контактна особа: Зінаїда Гайдаєнко
+380954669693
viddilosvitigalicinivka1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:22
Очікувана вартість: 191 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 955,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Товари в кількості згідно тендерної документації і оголошення про проведення відкритих торгів, Вид закупівлі - відкриті торги, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Вітовський район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі: в тендерній документації. Мова оголошення і Вимог до предмета закупівлі - українська мова.
Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
шафа для дитячого одягу п’ятимісна з лавою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
шафа для дитячого одягу трьохмісна з лавою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
шафа комбінована з відкритим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
багатофункціональний мобільний стелаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
робочий стіл вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
коркова дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
92 штуки
пуф "Пелюстка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
стіл вчителя з мобільною тумбою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
тумба помічник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
92 штуки
килимок-конструктор з пазлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
осередок художньої творчості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
дошка мольберт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
стіл шестигранний з хромовими опорами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
стіл "Квітка" з хромовими опорами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
стіл "Напівмісяць" з шухлядою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється Покупцем згідно підписаного Сторонами акта приймання-передачі між Продавцем та Покупцем, який складається на підставі видаткових накладних після прийняття Товару. Оплата має здійснюватись протягом 14 календарних днів з моменту фактичної передачі Товару Покупцю шляхом перерахування бюджетних коштів Продавцю на його розрахунковий рахунок, але з дати взяття Замовником (Покупцем) фінансових зобов’язань в органах Держказначейської служби України. Внаслідок можливої затримки у фінансуванні Покупця, допускається відтермінування платежу по оплаті до 30-60 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару Сторонами. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 190 380,00
UAH з ПДВ
190 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 191 038,00
UAH з ПДВ
191 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:47
23. Висновки ДСЕЕ.pdf
28 серпня 2020 19:47
22. Гарантійні талони.pdf
28 серпня 2020 19:47
21. Інструкції збирання.pdf
28 серпня 2020 19:47
10. Договір перевезення.pdf
28 серпня 2020 19:47
7. Податкові накладні.pdf
28 серпня 2020 19:47
4. Видаткові накладні.pdf
28 серпня 2020 19:47
3. Аналогічні договіри.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:06
Висновок ДСЕЕ_шкільні.pdf
26 серпня 2020 10:06
Статут.pdf
26 серпня 2020 10:06
Рішення №1.pdf
26 серпня 2020 10:06
Опис.pdf
26 серпня 2020 10:06
Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 10:06
Виписка ЭДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Переможець 190 380,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
190 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:07
Договір НУШ 9 254 від 23.09.2020.pdf укладений
23 вересня 2020 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 730,00 UAH)