Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПК-Моноблоки (ДК 021:2015 код CPV 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-08-14-000110-b 0a663849af524216af1b73a808960e08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авруцька Ганна Олександрівна

+380612270227
0634910003
ckl4tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498660
Місцезнаходження: 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ОПТИМІСТИЧНА, будинок 1
Контактна особа: Авруцька Ганна Олександрівна
+380612270227, 0634910003
ckl4tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Відповівдний код номенклатурної позиції ДК021:2015 - 30213300-8 Настільні комп'ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
ПК-Моноблоки (ДК 021:2015 код CPV 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Оптимістична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 09:03
ОГОЛОШЕННЯ (1).doc
14 серпня 2020 09:03
Додаток 4_Договір (1).docx
14 серпня 2020 09:03
Додаток 3_ЦП (1).doc
14 серпня 2020 09:03
Додаток 2_вимоги до учасника (1).docx
14 серпня 2020 09:03
Додаток 1 техничні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 17 серпня 2020 09:33
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Передбачена лише доставка товару силами та за рахунок Постачальника за адресою Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-000110-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 серпня 2020 16:20
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 15:37
Шановний Учасник! Дякуємо, що звернули увагу на закупівлю.
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного дистриб’ютора на території України надасть Замовнику додаткові гарантії поставки якісного товару. Лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Представники/дистриб’ютори повинні завозити увесь товар офіційно із дотриманням усіх норм встановлених законодавством, щоб будь хто мав змогу придбати цей товар саме у офіційних представників виробника, що в подальшому захищає Замовника від закупівлі неякісного та контрафактного товару та небажаних ускладнень в подальшому.
Схожа ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, в якому зазначено, що вимога про надання авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного дистриб’ютора на території України не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представника в Україні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн" 109 800,00
UAH з ПДВ
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Лібра-Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Переможець 109 800,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 08:28

Документи

28 серпня 2020 08:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 08:28
№106 Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 08:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 08:28
№106 Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:38
8109.pdf укладений
08 вересня 2020 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 300,00 UAH)