Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фронтальний навантажувач
Очікувана вартість
1 460 000,00 UAH
UA-2020-08-14-000084-b 1c35004538af4af6aa83d841a29e4cba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Микола Михайлович

+380612138766 zapvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327121
Вебсайт: http://www.vodokanal.zp.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61
Контактна особа: Пелешко Микола Михайлович
+380612138766
zapvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:44
Очікувана вартість: 1 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Фронтальний навантажувач (Фронтальний навантажувач 43250000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд. 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 11:36
Карточка змін до документації Навантажувач 1.doc
21 серпня 2020 15:36
Карточка змін до документації Навантажувач.doc
26 серпня 2020 11:36
Додаток проект ДОГОВОРА 1.doc
14 серпня 2020 08:52
Додаток проект ДОГОВОРА.doc
26 серпня 2020 11:36
ТД Фронтальний навантажувач 03.09.2020 із змінами 1.doc
25 серпня 2020 10:55
ТД Фронтальний навантажувач 31.08.2020 із змінами.doc
21 серпня 2020 15:36
ТД Фронтальний навантажувач 31.08.2020 із змінами.doc
14 серпня 2020 08:52
ТД Фронтальний навантажувач 31.08.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-000084-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" , Код ЄДРПОУ:42775998
Дата подання: 14 серпня 2020 15:40
Щодо технічних вимог
Висловлюємо свою повагу до замовника торгів та до членів тендерного комітету.

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком: КП «Водоканал» м. Запоріжжя було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-000084-b), Код ДК - 021:2015 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач).
Наше підприємство уважно вивчило тендерну документацію Замовника на закупівлю, в т.ч. додаток №4 «Технічне завдання».
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, з кращими показниками продуктивності, ніж хоче Замовник, походженням не з країни агресора, виробника, що входить до ТОП – 5 найбільших світових виробників спецтехніки.
Просимо внести наступні зміни до тендерної документації, а саме до додатку №4, які нададуть можливість участі у закупівлі учасникам, які пропонують аналогічну за характером, але кращу за якістю та технічними характеристиками продукцію іншого виробника, натомість Вам нададуть змогу найповніше дотриматися принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників, визначених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та отримати товар, за конкурентною ціною, який по своїх характеристиках переважає Ваші вимоги.

• Вимогу замовника в Додатку 4 «Максимальна висота вигрузки при нахилі ковша на 450 не менше, мм - 3000» викласти у редакції «Максимальна висота вигрузки при нахилі ковша на 450 не менше, мм - 2930».
• Вимогу замовника Додатку 4 (розділ – «Загальні документи») «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: Сертифікат офіційного дилера або дистриб’ютора виробника пропонованого товару» викласти у редакції «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: Сертифікат офіційного дилера або дистриб’ютора виробника пропонованого товару, або інший документ від виробника товару, що підтверджує повноваження учасника».


Просимо Замовника розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.

Дякуємо за розуміння.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 08:20
Доброго дня, Шановний учасник!
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та ЯКІСНИХ характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При неправильній експлуатації або ж за наявності не відповідності у конструктивних особливостях це може призвести до поломки фронтального навантажувача. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у ТД конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, як то максимальна висота вигрузки є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника бюджетних коштів, оскільки при виборі технічних параметрів Замовник керуються виключно технологічними потребами підприємства. Параметр максимальна висота вигрузки підібраний Замовником з метою можливості здійснення завантаження на самоскиди, в яких висота борта складає 3 метри, що і є технологічна потреба нашого підприємства. Щодо надання сертифікату дилера або дистриб’ютора від виробника товару: Замовник, з метою максимальної економії коштів створює умови для закупівлі товару тільки у офіційних представників виробників товарів з метою належної підтримки у гарантійний та постгарантійний період. Нагадуємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться Замовником виключно після розкриття таких пропозицій в системі Прозорро в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України. Для недискримінації учасників у тендерній документації Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Водночас, приймаючи до уваги сталу практику колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників – наявність щонайменше двох виробників товарів, що відповідають технічним характеристикам Замовника у повному обсязі, наше підприємство повідомляє Вам, шановний потенційний учаснику, про підтвердження відсутності факту встановлення Замовником дискримінаційних вимог, а саме – при розробці технічного завдання до тендерної документації було встановлено відповідність його умов щонайменше трьом виробникам аналогічних(подібних) товарів.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-000084-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 17 серпня 2020 08:41
Внесення змін у технічні вимоги
Доброго ранку, шановні члени тендерного комітету. Уважно вивчивши Додаток 4 до ТД, де заначені технічні вимоги до предмета закупівлі, ми готові запропонувати фронтальний навантажувач, який повністю відповідає по всіх зазнаений у Додатку 4 параметрах, окрім одного показника. Просимо Вас вимогу "Максимальна висота вигризки при нахилі ковша на 450 не менше, мм - 3000" викласти у редакції "Максимальна висота вигризки при нахилі ковша на 450 не менше, мм - 2950 мм". Гадаємо, що сниження висоти вигрузки на 5 см, не погіршать технічні, якісні та кількісні показники предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 08:24
Доброго дня, Шановний учасник!
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та ЯКІСНИХ характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При неправильній експлуатації або ж за наявності не відповідності у конструктивних особливостях це може призвести до поломки фронтального навантажувача. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у ТД конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, як то максимальна висота вигрузки є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника бюджетних коштів, оскільки при виборі технічних параметрів Замовник керуються виключно технологічними потребами підприємства. Параметр максимальна висота вигрузки підібраний Замовником з метою можливості здійснення завантаження на самоскиди, в яких висота борта складає 3 метри, що і є технологічна потреба нашого підприємства. Нагадуємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться Замовником виключно після розкриття таких пропозицій в системі Прозорро в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України. Для недискримінації учасників у тендерній документації Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Водночас, приймаючи до уваги сталу практику колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників – наявність щонайменше двох виробників товарів, що відповідають технічним характеристикам Замовника у повному обсязі, наше підприємство повідомляє Вам, шановний потенційний учаснику, про підтвердження відсутності факту встановлення Замовником дискримінаційних вимог, а саме – при розробці технічного завдання до тендерної документації було встановлено відповідність його умов щонайменше трьом виробникам аналогічних(подібних) товарів.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-000084-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 17 серпня 2020 14:33
ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (Комунальне підприємство "Водоканал") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Дякуємо.
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Водоканал" було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-000084-b ) «Фронтальний навантажувач».
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено одну технічну вимогу, передбачену Додатком 4, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Цей показник є інакшим, але розбіжність в ньому мінімальна, зміна цього показника, надасть змогу Замовнику вибрати еквівалентний Фронтальний навантажувач, а саме:

Додаток 4
до тендерної документації


Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики,
щодо предмета закупівлі
(технічне завдання)

код за ДК 021:2015 – 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач)

УВАГА!!! У разі якщо найменування чи технічні характеристики мають посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент або виробника читати у редакції «… або еквівалент».

Найменування, країна та назва виробника товару Код ДК Параметр Значення Кіл-ть, шт.
XCMG LW300KN
Маса, кг 10 000 – 11 000 10800
Об’єм ковша з зубами не менш, м3 1,7 1,8
Вантажопідйомність не менш, кг 2 800 3000
Статична перекидаюче навантаження (повний поворот) не менш, кг 5 700 5700
Потужність не менш, кВт 90 92
Фронтальний навантажувач 43250000-0 Колісна база не менш, мм 2 500 2900 1
Максимальна швидкість руху вперед не менш, км/год 20 20
Кліренс не менш, мм 320 360
Максимальна висота вигризки при нахилі ковша на 450 не менше, мм 3000 2930
Кабіна Обігрівач, кондиціонер. Підпірка для фіксації відкритої двері. +
Трансмісія Автоматична коробка передач с перемиканням під навантаженням +
Рік випуску не раніше 2020 р. 2020
Гарантія 12 місяців або 2000 мото годин

Увага! Учасник при заповненні форми обов’язково зазначає найменування товару, діючий стандарт, країну та назву виробника товару.
Запропонований товар є новим 2020 року випуску відповідає чинним нормам та стандартам України.
Доставка товару здійснюється транспортом Учасника на об’єкти Замовника розташовані у м. Запоріжжя: вул. Тамбовська, буд. 4; вул. Святого Миколая, буд. 61;
Термін поставки: до 31.12.2020р.
Спосіб подання заявки Замовником: факсимільним зв’язком або електронною поштою.

Для підтвердження якості Учасник надає:
Загальні документи:
 Гарантійний лист, що Учасник буде здійснювати консультацію персоналу Замовника необхідними експлуатаційними знаннями;
 Гарантійний лист, що при порушені строків постачання замовленого товару окремими заявками в залежності від потреб Замовника, Постачальник сплачує штраф у розмірі 50% від суми договору.
 Гарантійний лист, що у разі постачання неякісного товару, Постачальник призводить заміну неякісного товару та сплачує штраф 50% від суми договору.
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- Сертифікат офіційного дилера або дистриб’ютора виробника пропонованого товару.
Гарантійний лист про надання документації, при поставці разом з фронтальним навантажувачем, а саме:
- Документація для постановки навантажувачів на облік у відповідних органах;
- Інструкція для водія (оператора), з експлуатації та обслуговуванню українською або російською мовою. -

Інформація викладена у технічному завданні та вимоги щодо надання документів є однією з умов тендерної документації.
Увага! Учасник при заповненні форми технічного завдання зазначає фактичні дані запропонованого товару, які повинні збігатися з даними паспортів (сертифікатів) тощо. У разі якщо товар виготовляється за окремим замовленням та дані технічного завдання не збігаються із даними паспорту (сертифікату), Учасник додатково надає лист про пояснення причин невідповідності завірений заводом-виробником.
Увага! Умови розрахунку: 100% відстрочка платежу не менше ніж 30 календарних днів від дати прийому товару на склад Замовника. Аванс по даній закупівлі не передбачається (інформація щодо умов розрахунків вноситься учасником до Форми «Тендерної пропозиції» та повинна відповідати вимогам Замовника).
Замовник залишає за собою право здійснити виїзд на об’єкт Учасника з метою встановлення якості товару, при цьому забороняються будь які переговори між представниками замовника та учасника окрім тих, що спрямовані на встановлення якісних показників товару. Результати огляду товару фіксуються замовником на паперовому носії та за необхідністю за допомогою фото- видео зйомки.
2. Розглянути можливість внесення змін до кваліфікаційних критеріїв, а саме:
Додаток 2
до тендерної документації


Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям

Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям

Кваліфікаційний критерій Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (договорів) із зазначенням:
 найменування контрагента,
 предмету договору,
 контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);
 стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір).
* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/ частково виконаний договір на поставку продукції, яка є предметом закупівлі за кодом 43200000-5 - Машини для земляних і землерийних робіт та їх частини.
До довідки надається копія договору (договорів) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії видаткових накладних (допускається не на весь обсяг закупівлі по аналогічному договору), які підтверджують факт поставки предмету закупівлі.

ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (Комунальне підприємство "Водоканал") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Дякуємо.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 08:36
Доброго дня, Шановний учасник!
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальним підприємством "Водоканал" було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-000084-b ) «Фронтальний навантажувач», код за ДК 021:2015 був визначений за четвертою цифрою, а саме - 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач)
Тендерний комітет ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та ЯКІСНИХ характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При неправильній експлуатації або ж за наявності не відповідності у конструктивних особливостях це може призвести до поломки фронтального навантажувача. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у ТД конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника коштів, оскільки при виборі технічних параметрів Замовник керується виключно технологічними потребами підприємства. Нагадуємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться Замовником виключно після розкриття таких пропозицій в системі Прозорро в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України. Для недискримінації учасників у тендерній документації Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Водночас, приймаючи до уваги сталу практику колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників – наявність щонайменше двох виробників товарів, що відповідають технічним характеристикам Замовника у повному обсязі, наше підприємство повідомляє Вам, шановний потенційний учаснику, про підтвердження відсутності факту встановлення Замовником дискримінаційних вимог, а саме – при розробці технічного завдання до тендерної документації було встановлено відповідність його умов щонайменше трьом виробникам аналогічних(подібних) товарів.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" 1 358 000,00
UAH з ПДВ
1 358 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 1 456 020,00
UAH з ПДВ
1 456 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА 1 458 480,00
UAH з ПДВ
1 458 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:02
Облік МВС.pdf
14 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:16
ліцензія Банку.pdf
03 вересня 2020 08:16
довіреність Мороз.pdf
03 вересня 2020 08:16
витяг з наказу Мороз.pdf
03 вересня 2020 08:16
Виписка.pdf
31 серпня 2020 14:30
11.Переклад ISO.pdf
31 серпня 2020 14:30
9.Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 14:30
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:21
БГ.rar
03 вересня 2020 14:21
30-platewka.pdf
03 вересня 2020 14:21
29-Цінова.pdf
03 вересня 2020 14:21
26-технічний паспорт.pdf
03 вересня 2020 14:21
25-Дов доки при поставці.pdf
03 вересня 2020 14:21
24-Лист роз_яснення.pdf
03 вересня 2020 14:21
23-ДОГОВІР ОРЕНДИ 2019р.pdf
03 вересня 2020 14:21
22-Лист сервісний центр.pdf
03 вересня 2020 14:21
19-Серт ИСО.pdf
03 вересня 2020 14:21
17-СЕРТИФИКАТ ШАНТУЙ.pdf
03 вересня 2020 14:21
14-дов працівники.pdf
03 вересня 2020 14:21
12-Дов МТБ.pdf
03 вересня 2020 14:21
11-Аналог дог.pdf
03 вересня 2020 14:21
10-Дов аналог договір.pdf
03 вересня 2020 14:20
7-Дов субпідрядники.pdf
03 вересня 2020 14:20
6-Дов повноваження.pdf
03 вересня 2020 14:20
5-ПРОТОКОЛ та НАКАЗ.pdf
03 вересня 2020 14:20
3-Тех завдання.pdf
03 вересня 2020 14:20
2-ст 17 загальна.pdf
03 вересня 2020 14:20
1-ст 17 Дод 3.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 12:00
30 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 12:00
26 Статут 2.PDF
28 серпня 2020 11:59
25 Протокол зборів.PDF
28 серпня 2020 11:59
24 Наказ Осадчий Р.М..pdf
28 серпня 2020 11:59
21 Виписка.pdf
28 серпня 2020 11:59
14 Лист гарантія ст17.pdf
28 серпня 2020 11:59
9 Довідка про особу 2.pdf
28 серпня 2020 11:59
7 Довідка про особу.pdf
28 серпня 2020 11:59
6 Довідка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ"
#37696993
Відхилено 1 358 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 11:25
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Відхилено 1 456 020,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:40
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА
#39681109
Відхилено 1 458 480,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 08:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

Надані копія аналогічного договору та видаткової накладної не відповідають контрагенту, зазначеному в довідці про аналогічні договори (ст. 16). Пропозиція підписана електронним цифровим підписом не директора, який підписав тендерну пропозицію Прошу внести відповідні зміни

Документи

15 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:59
Протокол
10 вересня 2020 10:35
Протокол
04 вересня 2020 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 вересня 2020 14:34
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно вимог ст.16 не надані: видаткова накладна до копії аналогічного договору; довідка про аналогічний договір; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.

Документи

17 вересня 2020 08:18
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:32
Протокол
15 вересня 2020 16:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 вересня 2020 14:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 вересня 2020 08:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі