Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 00000000000000000000, 0000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:57 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 13:18 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
17 серпня 2020 09:43 |
00000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
000000000000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
0000000000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
000000000000000000000000000 |
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000 |
31 серпня 2020 13:18 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:43 |
00000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
000000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
0000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
000000000000000000000000000
|
||
17 серпня 2020 09:41 |
00000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-13-000012 ● 19430b8950d44c19a942b48ca10dbea7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2020 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.11.2020 №66
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.11.2020 № 66
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
8. UA-2020-08-13-009168-a 13.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-23 16:10:00
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-009168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
При цьому, згідно частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі оригіналу довідки (або нотаріально завіреної копії, або довідки в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу) з уповноваженого податкового органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, чинну на дату подачі документа.
За результатами аналізу інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 року № 37/11, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2018 року за № 139/31591) (файл «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості»), встановлено, що у переможця процедури закупівлі ТОВ «Фармастор» наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Також ТОВ «Фармастор», як переможцем процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель довідку від 28.08.2020 №29310/10/28-10-10-02-23, видану Офісом великих платників податків ДПС, згідно якої у ТОВ «Фармастор» станом на 28.08.2020 наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). При цьому, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фармастор» не оприлюднено в електронній системі закупівель документів, які б підтверджували здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Водночас, абзацом третім пункту 3 частини першої статті 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
З яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Фармастор» відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-26 15:56:15
Військова частина А3267 м Старокостянтинів
На Ваш запит, щодо того з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Фармастор» відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Про публічні закупівлі, повідомяляємо наступне:
- після перевірки документів ТОВ Фармастор було представлено лист Державної Фіскальної служби України Головного Управлінн ДФС в Херсонській області про те, що викладена в тендерних пропозиціях інформація щодо наявної заборгованості носить штучний характер. Наданий за вимогою лист додаємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет військової частини А3267 в межах проведеного моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2020-11-13-000012) щодо закупівлі: ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Ліки, що не входять до Національного переліку основних лікарських засобів Пантопразол; Вісмуту субцитрат; Комбінований препарат, що містить метамізол, пітофенон, фенпівериній; Домперидон; Симетикон; Аргініну глутамат; “Л'єсфаль”; Регідрон; Пробіотик;Ніфуроксазид; Поліферментний препарат з ліполітичною активністю не менше 8 000-14 000 Од; Кислота аскорбінова; Токоферолу ацетат; Апротинін; Губка гемостатична; "Сорбіфер-дурулес"; Мельдоній; Триметазидін; Урапідил; Індапамід; Гепарин; Діосмін, геспередин; Троксерутин; Аскорутин; Лізиноприл; Лізиноприл + гідрохлоротиазид; Амлодіпін + Лізіноприл; Тербінафін; Клотримазол; Левомеколь; Солкосерил; Лідокаїн; Мірамістин; Борна кислота; Перекис водню;Діамантовий зелений; Йод; Тринефрон; Уролесан; Тамсулозин; Октреотид; Бетаметазон; Азитроміцин; Гатифлоксацин; Ацикловір; Диклофенак; Диклофенак; Мелоксикам; Мелоксикам; Диклофенак 0,05 + Парацетамол 0,5; Диметилсульфоксид; Толперизон; Парацетамолу 500 мг, кислота аскорбінова 50 мг, фенілефрина гідрохлорид 10 мг, феніраміна малеат; Кислота вальпроєва; Сульпірид; Гідазепам; Мебікар; Корвалол; Валеріана; Кветіапин; Корвалтаб; Амітриптилін; Есциталопрам; Міансерин; Міансерин; Пароксетин; Дулоксетин; Фенібут; Гліцин; Бензилбензоат; Нафазолін; Інгаліпт; Монтелукаст; Амброксол; Амброксол; Ацетилцистеїн; Хлоропіраміна гідрохлорид; Левофлоксацин; Гідрокортизон; Диклофенак; Калію йодид; Оксолін; Сульфацетамід; Гентаксан; Магнію аспарагінат 0,175 мг, калію аспарагінат 0,175 мг; Кислота тіоктова; Актовегін;) за результатами якого сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надає наступну інформацію про вжиті заходи: Тендерним комітетом було проведене засідання де обговорилися всі порушення законодавства в сфері державних закупівель, які були виявлені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в ході моніторингу закупівлі UA-2020-08-13-009168-a та проведено роботу щодо удосконалення тендерної документації з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо з недопущення їх в подальшому.
2020-12-03 16:50:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 22 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
18 вересня 2020 15:39
|
0000000000000 | укладений |
18 вересня 2020 15:36
|