Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Бозутиніб 500 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Bosutinib 500 mg)
Очікувана вартість
36 099 021,87 UAH
UA-2020-08-13-008965-a 9de9cfaa48a148d98696b939adf2e712
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:45
Очікувана вартість: 36 099 021,87 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 495,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 серпня 2020 17:59
Enquiries until: 03 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 36 099 022 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 180 495 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28359 одиниця
Бозутиніб 500 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bosutinib

Bosutinib 500 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо реєстраційних документів
Дата подання: 21 серпня 2020 00:08
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:52
Доброго дня. Окрім звичайного реєстраційного посвідчення на українські упаковки, виробник має також посвідчення від 2018 року для упаковок США для закупівлі спеціалізованою організацією. Якщо виробник планує подаватися з упаковками США, чи достатнім буде посвідчення для закупівлі спеціалізованою організацією (наразі є новий порядок та новий формат РП для закупівлі особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров'я (ДП «Медичні закупівлі»)) для участі у тендері та для підписання контракту? З 2018 року інструкція для застосування препарату у США оновилася, тому перед поставкою товару виробник планує отримувати нове посвідчення за прискореною процедурою. Це нове посвідчення буде мати інший номер. Чи вноситься номер посвідчення у контракт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день,
Вимогами тендерної документації, серед іншого, передбачено необхідність подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії дійсного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні, та копії інструкції для медичного застосування, викладеної державною мовою. Разом з тим, вимогами Тендерної документації передбачено можливість подання документів для незареєстрованого в Україні лікарського засобу. У випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати документи, визначені у переліку, наведеному у Додатку 2 до Тендерної документації.
У проекті Договору не передбачено внесення номеру реєстраційного посвідчення.
При цьому, відповідно до статті 20 Закону України “Про лікарські засоби” на території України можуть реалізовуватись лише зареєстровані лікарські засоби, крім випадків, передбачених цим Законом.
Тому Додатком 2 до Тендерної документації визначається, що у випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати письмове зобов’язання (у довільній формі) Заявника/Виробника зареєструвати лікарський засіб в Україні для його застосування на території України до моменту укладання договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2020
UA-2020-08-13-008965-a9de9cfaa48a148d98696b939adf2e712
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:29
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БаДМ" #31816235

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:49
ТЧ.pdf
11 вересня 2020 17:49
КЧ_p121-171.pdf
11 вересня 2020 17:49
КЧ_p061-120.pdf
11 вересня 2020 17:49
КЧ_p001-060.pdf
11 вересня 2020 17:49
Бозутиніб.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 36 092 499,30
UAH
36 092 499,30
UAH
Документи
ТОВ "БаДМ" 36 098 057,66
UAH
36 098 057,66
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:29
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:49
ТЧ.pdf
11 вересня 2020 17:49
КЧ_p121-171.pdf
11 вересня 2020 17:49
КЧ_p061-120.pdf
11 вересня 2020 17:49
КЧ_p001-060.pdf
11 вересня 2020 17:49
Бозутиніб.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
36 092 499,30
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 19:21
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:03
ДУ_3 до дог 09202-112020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:48
ДУ_2 до дог 09202-11_2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:20
ДУ_1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:35
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
18 листопада 2020 14:34
Договір_09-202-11-2020_Людмила Фарм.pdf укладений
18 листопада 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов'язань щодо передачі товару та зміна реквізитів замовника та постачальника
Номер договору про закупівлю: 09/202-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням кратності упаковки
Номер договору про закупівлю: 09/202-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі продукції
Номер договору про закупівлю: 09/202-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 27 травня 2021
Сума оплати за договором: 36 081 045,00
UAH