Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху Теофіпольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської районної ради Хмельницької області по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Теофіпольського району Хмельницької області»
Очікувана вартість
2 292 283,20 UAH
UA-2020-08-13-008933-a 883c314fe70e4d3e84d5a972d68d3b4f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабик Роман Анатолійович

+380384430216 osvitateof@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40173927
Місцезнаходження: 30600, Україна , Хмельницька обл., смт Теофіполь, вулиця Небесної сотні, 25
Контактна особа: Бабик Роман Анатолійович
+380384430216
osvitateof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:31
Очікувана вартість: 2 292 283,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 461,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


• Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт даху Теофіпольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської районної ради Хмельницької області по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Теофіпольського району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30600, Україна, Хмельницька область, вул. Небесної Сотні, 46, смт Теофіполь Теофіпольського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт здійснення попередньої оплати за кошти місцевих бюджетів. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт подальші платежі за виконані роботи за кошти місцевих бюджетів. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:54
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
27 серпня 2020 16:54
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
27 серпня 2020 16:54
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
27 серпня 2020 16:54
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
27 серпня 2020 16:54
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
27 серпня 2020 16:54
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
27 серпня 2020 16:54
2.1.ЗТД 27.08.2020 ВО Теоф ДАХ на оприл.docx
19 серпня 2020 13:31
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
19 серпня 2020 13:31
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
19 серпня 2020 13:31
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
19 серпня 2020 13:31
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
19 серпня 2020 13:31
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
19 серпня 2020 13:31
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
19 серпня 2020 13:31
2.1.ЗТД ВО Теоф ДАХ на оприл.docx
13 серпня 2020 17:53
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
13 серпня 2020 17:53
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
13 серпня 2020 17:53
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
13 серпня 2020 17:53
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
13 серпня 2020 17:53
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
13 серпня 2020 17:53
2.1._ТД ВО Теоф ДАХ на оприл.docx
27 серпня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:54
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
27 серпня 2020 16:54
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
27 серпня 2020 16:54
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
27 серпня 2020 16:54
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
27 серпня 2020 16:54
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
27 серпня 2020 16:54
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
27 серпня 2020 16:54
2.1.ЗТД 27.08.2020 ВО Теоф ДАХ на оприл.docx
19 серпня 2020 13:31
Таблиця ЗМІН ДО ТД.doc
19 серпня 2020 13:31
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
19 серпня 2020 13:31
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
19 серпня 2020 13:31
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
19 серпня 2020 13:31
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
19 серпня 2020 13:31
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
19 серпня 2020 13:31
2.1.ЗТД ВО Теоф ДАХ на оприл.docx
13 серпня 2020 17:53
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
13 серпня 2020 17:53
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
13 серпня 2020 17:53
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
13 серпня 2020 17:53
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
13 серпня 2020 17:53
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
13 серпня 2020 17:53
2.1._ТД ВО Теоф ДАХ на оприл.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-008933-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Капітель-1, Код ЄДРПОУ:35261029
Дата подання: 14 серпня 2020 12:24
про скасування безпідставних вимог у ТД
Доброго дня. Не зрозуміло, для чого Замовник вимагає від учасників закупівлі наявності у них баштового крана, або, - не менше 6 робітників-монтажників (розділ ІІІ п. 3.5.4 та п. 3.5.5)
Вимагаємо скасувати зазначені вимоги як такі, що свідомо створені для обмеження можливого кола учасників та свідомого порушення принципу конкурентності публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 13:28
Відповідно до п. 3.5.5. Тендерної документації учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям має надати в складі пропозиції Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: ПІБ працівника, загальний стаж роботи у будівництві (років), досвід роботи на займаній посаді в учасника (років). Обов’язковою умовою є наявність в учасника не менше 6 (шести) монтажників ( надати копію витягу з трудової книжки (із відміткою про працевлаштування в Учасника) такого працівника та/або наказу про прийняття на роботу, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо з копіями посвідчень на перевірку знань з питань охорони праці).
Наявність в учасника не менше 6 (шести) монтажників обумовлена об»ємом робіт передбачених в Додатку 2 до тендерної документації та з метою своєчасного та якісного виконання робіт.
Разом з тим, учасник може мати як своїх монтажників так і залучати їх на підставі договорів про надання послуг, тощо.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вашої вимоги в цій частині відсутні.
Щодо наявності баштового крана внесено зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2020-08-13-008933-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "РОСТ- ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34907513
Дата подання: 21 серпня 2020 10:49
Вимога (Скарга)
Питання:
В пункті 3.1.7. частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Вами встановлено вимогу надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Просимо уточнити, хто саме повинен надати згоду на обробку персональних даних:
чи це особа, уповноважена на підписання тендерної пропозиції, чи окрім неї також директор та посадові/службові особи Учасника, підписи яких будуть міститись в документах, що будуть додаватись до тендерної пропозиції?

Вимога:
В пункті 3.2.5. частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вами встановлено вимогу надати електронну банківську гарантію, яка повинна бути безумовною. В пункті 3.2.6. частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.1004 року № 639.
Вид гарантії як «безумовна гарантія» починаючи із 03.02.2018 року (редакція постанови Правління Національного банку України від 15.12.1004 року № 639) виключена із вказаної постанови Правління НБУ. Таким чином встановлюючи вимогу про надання гарантії, яка повинна відповідати постанові Правління Національного банку України від 15.12.1004 року № 639, вимоги про надання безумовної гарантії виконані бути Учасниками не можуть, оскільки це не передбачено нормами відповідного нормативного документа. Таким чином, в даному випадку п. 3.2.5 суперечить пункту 3.2.6.
Просимо усунути невідповідність шляхом виключення вимоги про надання безумовної гарантії та привести у відповідність до вимог керівних документів.

Вимога:
Відповідно до п. 3.2.8. частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вами встановлено вимогу, що Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії.
Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій тендерного забезпечення тендерної пропозиції. Вид тендерного забезпечення не обмежується виключно наданням банківської гарантії, однак в цьому випадку вимагання надання зокрема банківської гарантії є правом саме Замовника. Разом з тим, у вищевказаному пункті Вами вимагається надання поряд із гарантією копії договору або заяви, що має силу договору, укладеного з банком-гарантом та Учасником. Таким чином укладення такого договору встановлює двосторонні правовідносини між банком та клієнтом-учасником закупівлі. Окрім того, статтею 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено банківську таємницю.
При встановлені вимог про надання банківської гарантії, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Учасник зобов’язується надати саме гарнатію, однак встановлення вимоги про надання копії договору, що укладається між гарантом та принципалом може призвести до розголошення банківської таємниці.
Таким чином просимо Вас виключити з тендерної документації пункт 3.2.8. частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

Вимога:
Абзацом 2 п. 3.4.3. частини 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вами встановлено вимогу надати у складі тендерної пропозиції документ про строк дії тендерної пропозиції та погодження щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції за вимогою Замовника.
В абзаці першому ж п. 3.4.3. учаснику встановлено право альтернативного вибору: або відхилити вимогу, або погодитись із нею. Це також кореспондується із ч. 7 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказана вимога обмежує право учасника на вибір приймати рішення щодо строку тендерної пропозиції. Таким чином, вимога є незаконною.
Тому, просимо Вас виключити частину речення: «погодження щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції за вимогою Замовника».

Вимога:
В таблиці п.п.3 п.3.5.2. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Ви встановили надання аналогічних договорів укладених у 2019 році та кількість їх не менше 5-ти. Дана умова є дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію при проведенні відкритих торгів. Суб’єкти господарювання, які не укладали договорів у 2019 році та не мають аналогічних договорів у кількості 5-ти об’єктів капітального ремонту не можуть бути обмежені у доступі до публічних закупівель. Такими вимогами ви позбавляєте велику кількість потенційних учасників на конкурентних засадах отримати перемогу в даній закупівлі в силу відсутності в них укладених договорів 2019 року та їх кількості у розмірі 5-ти об’єктів. Разом з тим, Вами роз’яснено що під аналогічними договорами є договори капітального ремонту даху/криші, що явно обмежує можливість участі в закупівлі і є дискримінаційною вимогою.
Просимо виключити такі вимоги як дискримінаційні.

Питання:

Вимога:
В п. 3.5.7.1. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» просимо виключити частину «або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2,4,5 частини другої статті 40 цього Закону)», оскільки дана закупівля є відкритими торгами і не стосується жодним чином переговорної процедури.

Вимога:
В п. 3.5.9. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено – «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:»
Відповідно до ч.5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
п. 3.5.7.3. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель».
Замовником у п. 3.5.16. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Отже, вимоги тендерної документації суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим пунктам цієї тендерної документації, оскільки п. 2, 3, 8, 12, може бути перевірено у відкритих реєстрах.
Вимагаю, привести вимоги тендерної документації в частині надання Переможцем документів визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормам цієї тендерної документації.
ВИМОГА:
пунктом 3.5.9. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено – надання Переможцем процедури закупівлі « - Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.»
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено надання довідок у яких буде зазначено саме таке формулювання яке визначено замовником у тендерній документації «особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин ….». Довідка, яка видається територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України має відповідну визначену форму та не може містити інших відомостей, які не передбачені жодним нормативно правовим актом.
Вимоги замовника, щодо надання Переможцем публічної закупівлі таких довідок, як:
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону», не передбачені нормативно правовими актами України та прямо суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Законом чітко визначено, які саме документи зобов’язаний надати Переможець публічної закупівлі та які документи має право у нього вимагати Замовник.
Таким чином, вважаю вимоги замовника, щодо надання Переможцем, довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону незаконними.
Вимоги замовника, щодо надання Переможцем публічної закупівлі довідки, яка видається територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України із зазначенням у ній такого тексту як «пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин», протиправними.
ВИМОГА:
Замовником відповідно до пп. 5.5.4., п. 5, Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій», зазначено - «на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в суммі 15 000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором».
Шановний замовник Ваші дії є діями, що слід кваліфікувати, як вимагання коштів на користь третіх осіб. ЗУ про публічні закупівлі не передбачено права укладати договори на надання послуг консультантів за які слід сплатити кошти Учаснику торгів. Ті відносини які склались між Вами та стороною, яка надає саме Вам, а не нам консультативні послуги, немає ніякого відношення до нас, як до Учасника публічної закупівлі. Такими діями Ви порушуєте антикорупційне законодавство та обмежуєте коло Учасників, для яких сплата консультативних послуг які будуть надаватись саме Вам буде неприйнятною. Метою проведення тендерних закупівель є прозорість. Припускаю, що голова тендерного комітету, або керівник замовника перебуває у корупційній змові із особою, яка надає консультативні послуги, оскільки у такий спосіб із учасників публічних закупівель виманюються кошти. Замовник разом із особою, яка надає консультативні послуги придумали злочинну шахрайську схему видурювання цих коштів.
Шановний замовник поясніть, чому я маю заплатити кошти за послуги які отримуєте Ви, а не я? Чому ви без учасників вирішили питання про їх обов’язки сплатити кошти на користь інших осіб? Хто Вам надав таке право та відповідно до якого нормативно-правового акту воно Вам надано, як замовнику публічної закупівлі.
Прошу Вас прибрати дані вимоги із тендерної документації, в іншому випадку буду скаржитись до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, до суду, готовий висвітлити дане питання навіть у ЗМІ. Для мене дане питання є принциповим.
ВИМОГА:
Замовником у п. 5.5.7. п. 5, Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» - зазначено «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або довідку огляду об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника».
Вважаю вимогу, щодо прибуття на об’єкт та складання до початку участі у тендерній процедурі будь-яких документів дискримінаційною вимогою, оскільки участь у тендерній процедурі можуть брати учасники із будь-якої частини України. Замовник цими діями територіально визначив коло наближених територіально учасників та обмежив учасників, які знаходяться територіально на великій відстані, щоб приїхати з метою складання довідок огляду та Актів обстеження будівлі. Замовником у складі тендерної документації наведено весь обсяг робіт, які необхідно виконати Учаснику, а тому будь-якої іншої потреби для попереднього огляду об’єкту не має.
Вимагаю внести зміни у п. 5.5.7. п. 5, Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» - де прибрати дискримінаційні вимоги, щодо складання та надання в складі своєї пропозиції «Акту обстеження об’єкту» або довідку огляду об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника.
Обстеження за результатом якого складається «Акт обстеження об’єкта» здійснюється відповідними компетентними органами, які наділені відповідними повноваженнями. Учасник не може здійснювати обстеження об’єкта публічної закупівлі. Окрім того замовник не вказав, яке саме це має бути обстеження та у якій формі воно має бути проведене, із залученням яких фахівців.
Можливо саме у такий спосіб Замовник відбирає собі фаворитів цієї публічної закупівлі?
ВИМОГА:

Замовником у п. п. 6.4.5. п. 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», зазначено що «Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти».
Натомість у п.п. 6.4.6. п. 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», Замовник зазначив, що «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».
А у п.п.6.4.7. п. 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», Замовником зазначено, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:»
Всі три підпункти тендерної документації Замовника суперечать один одному.
Прошу Вас внести зміни до тендерної документації та відкоригувати розбіжності та суперечності між даними підпунктами тендерної документації.

ВИМОГА:
З метою приведення тендерної документації до вимог нормативно-правових актів що регулюють дані правовідносини та усунення непорозумінь що можуть виникнути у процесі дослідження пропозицій учасників публічної закупівлі, вимагаю включити до умов тендерної документації вимог щодо формальних помилок перелік яких затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, які вами зовсім не враховані, що явно свідчить про розроблення цієї тендерної документації під конкретно визначеного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 16:50
задоволено частково.
Питання 1
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 3.1.7. тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Тобто, Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника та/або всіх посадових осіб що підписали документи тендерної пропозиції.
Вимога 2
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Ч. 2 тендерної документації передбачає умови надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 11 000,00 (одинадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень.
Враховуючи вищевикладене, електронна банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням Ч. 2 тендерної документації та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Вимога 3
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» визначено вичерпний перелік інформації яка є банківською таємницею. В даному переліку не зазначено договору або заяви про надання банківської гарантії.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Вимога 4
Ваша вимога розглянута та прийнято відповідне рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога 5
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надає «Довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічних договорів*, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами найменування об’єктів будівництва, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення, які укладені в 2019 році, разом із копіями аналогічних договорів (не менше п»яти), та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника).
Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані листи-відгуки або рекомендаційні листи від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення, містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором.
* - Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договори щодо виконання робіт із капітального ремонту покрівлі/даху.»
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання договору за певний період.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість чи термін аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, згідно листа - роз’яснення 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 Мінекономрозвитку України “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” по пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації надано наступні рекомендації:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів»
Більш того, вимога щодо надання аналогічного договору за 2019 рік жодним чином не суперечить чинному законодавству.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні № 127/15574/16-а від 19 грудня 2018 року, посилання - http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами, окрім того у вказаному рішенні вказано, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.5 Закону, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Вимога не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції аналогічного договору за 2019 рік є дискримінаційною, адже вона сформована з врахуванням потреб Замовника та критеріїв якісних послуг, таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, які взяли участь у процедурі закупівлі.
При цьому, важливо зазначити, що при встановленні вказаного кваліфікаційного критерію, саме за 2019 рік з відповідною кількістю аналогічних договорів саме щодо виконання робіт із капітального ремонту покрівлі/даху враховувалось насамперед сучасний досвід виконання робіт, що в свою чергу в подальшому приведе до більш ефективного розподілу часу та ресурсів.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Вимога 6
Відповідно до ч. 1. Ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо….»
Згідно п. 3.5.7.1. Тендерної документації «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо…»
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація розроблена у відповідності до діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Вимога 7
Згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
На виконання вищевказаної норми Закону, при наявності доступу до відкритих реєстрів тендерним комітетом прийнято рішення викласти п. 3.5.9. Тендерної документації в наступній редакції «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
- Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація розроблена у відповідності до діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Вимога 8
Згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
На виконання вищевказаної норми Закону, а саме п. 5, 6, ч. 1 ст. 17 Закону (в залежності учасником процедури закупівлі є юридична чи фізична особа) враховуючи відсутність доступу до відкритих реєстрів в цій частині тендерним комітетом прийнято рішення надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація розроблена у відповідності до діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Вимога 9
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Вимога 10
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до 5.5.7. тендерної документації, учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або довідку огляду об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника..
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт які необхідно виконати в результаті проведених відкритих торгів та якісного їх виконання.
Жодним чином замовник не обмежив коло учасників, так як в даному випадку при зазначені даної вимоги в тендерній документації кожен потенційний Учасник має звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов»язаний ознайомити з обсягом робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту або довідку огляду об’єкта.
Дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, тому підстави для задоволення Вашої вимоги в цій частині відсутні.
Вимога 11
Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи специфіку закупівлі робіт, характеру предмету закупівлі, інших умов конкретного договору змовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти
Згідно ч. 5 ст. 17 Закону, «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків….»
Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні, так як п. п. 6.4.5., 6.4.6., 6.4.7. тендерної документації регулюють три різні етапи проведення процедури, а саме: подання учасником своєї тендерної пропозиції, підписання договору про закупівлю та внесення змін до договору про закупівлю вразі необхідності.
Вимога 12
Ваша вимога розглянута та прийнято відповідне рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-08-13-008933-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3043626057
Дата подання: 16 вересня 2020 18:15
Вимога повернути на кваліфікацію та оцінку Учасника ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ"
ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ" не погоджується із рішенням протоколу №128 засідання тендерного комітету, оскільки Замовник, нехтуючи принципами здійснення закупівель, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» неправомірно було дискваліфіковано Учасника ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 13:08
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 16. ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю»
Під час повторного розгляду пропозиції ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ" код 3043626057 встановлено що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
І. Відповідно до вимог п. 6.4.11. ТД «У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Про що у складі тендерної пропозиції учасники надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій».
Проте, учасником не надано в складі пропозиції лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що не відповідає умовам п. 6.4.11. ТД.
ІІ. Відповідно до вимог п. 5.5.7. ТД «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або довідку огляду об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника».
Проте, учасником не надано в складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або довідку огляду об’єкта (складений в довільній формі), що не відповідає умовам п. 5.5.7. ТД.
ІІІ. Відповідно до вимог п. 5.5.1. ТД «Після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі кожна фізична/юридична особа має право безоплатно отримати тендерну документацію, яка безоплатно оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. З метою дотримання вимог визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.».
Проте, учасником не надано в складі пропозиції вищевказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам п. 5.5.1. ТД.
ІV. Відповідно до вимог п. 5.2.6. ТД «…..Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції»
Проте, учасником не надано в складі пропозиції вищевказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам п. 5.2.6. ТД.
V. Відповідно до вимог п. 3.1.8. ТД «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі тендерної пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт».
Проте, учасником не надано в складі пропозиції документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт, що не відповідає умовам п. 3.1.8. ТД.

Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Перелік підстав для відхилення Вашої пропозиції визначений в протоколі засідання тендерного комітету № 128 від 11 вересня 2020 року (абз. 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону) не стосується кваліфікаційних критеріїв та документів на право підпису договору про закупівлю, відповідно підстав для звернення замовником до учасника в порядку ч. 16 ст. 29 Закону з вимогою про усунення порушень немає, а тому і відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ" 2 052 000,00
UAH з ПДВ
1 649 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЕРЕЗНИЦЬКИЙ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 1 963 147,58
UAH з ПДВ
1 649 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:58
охорона праці кордобан.pdf
05 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:55
диплом паспорт кардобан.rar
05 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:53
Супровідні - копия.rar
05 вересня 2020 17:53
копії договора акти (2).rar
05 вересня 2020 17:53
ДОВIДКА.pdf
05 вересня 2020 17:53
Рахунок Приват Выталік.pdf
05 вересня 2020 17:53
Підписаний_Ліцензія.pdf
05 вересня 2020 17:53
Підписаний_Довіреність.pdf
05 вересня 2020 17:53
Підписаний_ГАРАНТІЯ 2489.pdf
05 вересня 2020 17:53
Зпборгов. приват 02.09.20р.pdf
05 вересня 2020 17:53
паспорта працівників.pdf
05 вересня 2020 17:53
трудові угоди.pdf
05 вересня 2020 17:53
кошторис 2052000 - копия.rar

Публічні документи

05 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
05 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
05 вересня 2020 15:44
115 мак.imd
05 вересня 2020 15:44
Відгук № 2.pdf
05 вересня 2020 15:44
Відгук № 1.pdf
05 вересня 2020 15:44
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ"

ФОП БЕРЕЗНИЦЬКИЙ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВІТАЛІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3043626057
Відхилено 1 649 100,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:21
ФОП БЕРЕЗНИЦЬКИЙ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#3255320919
Відхилено 1 649 164,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:13

Документи

11 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:15
відхилення
07 вересня 2020 13:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2020 13:12
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:11
відхилення
11 вересня 2020 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 вересня 2020 16:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 вересня 2020 13:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі