Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" Капітальний ремонт тротуару комунальної власності по вулиці Києво-Мироцька ( від № 52 до № 88) в м. Буча Київської області
Очікувана вартість
1 899 423,00 UAH
UA-2020-08-13-008639-a 72534e74004a44fc871d5b07b22e84a7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осецький Євген Олегович

+380459748476 bzhek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Бучанське управління житлово-комунального господарства" Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25689882
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, м.Буча.Київської обл. вул.Енергетиків,2
Контактна особа: Осецький Євген Олегович
+380459748476
bzhek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 1 899 423,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 994,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" Капітальний ремонт тротуару комунальної власності по вулиці Києво-Мироцька ( від № 52 до № 88) в м. Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом шістдесяти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:14
Перелік змін.docx
20 серпня 2020 14:14
Тендерна документація (змінена).docx
20 серпня 2020 14:14
ДОГОВІР підрядні роботи капітальні роботи.doc
13 серпня 2020 17:08
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc
13 серпня 2020 17:08
Додаток 1 техзавдання.doc
13 серпня 2020 17:08
Додатки 3,5.doc
20 серпня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:14
Перелік змін.docx
20 серпня 2020 14:14
Тендерна документація (змінена).docx
13 серпня 2020 17:08
Тендерна документація.docx
20 серпня 2020 14:14
ДОГОВІР підрядні роботи капітальні роботи.doc
13 серпня 2020 17:08
Додаток 4 Проект договору.doc
13 серпня 2020 17:08
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc
13 серпня 2020 17:08
Додаток 1 техзавдання.doc
13 серпня 2020 17:08
Додатки 3,5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження можливості здійснення господарської діяльності
Дата подання: 18 серпня 2020 16:44
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:43
Добрий день! В тендерній документації зазначено, що в складі пропозиції учасник окремим документом надає інформацію, із посиланням на розділ та пункт Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. Який документ необхідно надати учаснику ФОП, щоб виконати дану вимогу?
Відповідь: Добрий день! Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Окремим документом потрібно подати інформацію, із посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закукпівлі для ФОП достатньо буде виписки з відповідним КВЕД

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-008639-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШАХМАТЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2038011611
Дата подання: 18 серпня 2020 16:35
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.
Шановний Замовнику!
В оголошені про закупівлю зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Попри це, п.7 ч.1 Розділ 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Також, вимога щодо надання документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції наявна в рекомендованому порядку послідовності завантаження файлів пропозиції. Просимо усунути дану невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2020 14:04
Доброго дня! На Ваш запит внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-13-008639-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШАХМАТЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2038011611
Дата подання: 18 серпня 2020 18:53
Щодо усунення дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Додатку №2 тендерної документації вами зазначено вимогу щодо надання аналогічного договору а саме: "Аналогічними є договори на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту дорожнього покриття укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.". Таке формулювання містить ознаки дикримінації, тому що не дає можливості прийняти участь Учасникам які мають відповідні аналогічні договри, укладені поза електронної системи і не мають посилання на публічне розміщення, отже Ви умисно звужуєте коло Учасників та порушуєте норми ЗУ Про публічні закупівлі.Просимо усунити дискримінаційни вимоги та внести відповідні зміни у тендерну документацію.Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:08
Шановний Учаснику! Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаному в тендерній документації обсязі, виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору тим що договори повинні бути укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них повинна знаходиться в публічному доступі є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШАХМАТЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 1 722 999,08
UAH з ПДВ
1 722 999,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 16:01
Податкові декларації.pdf
28 серпня 2020 16:01
Довідки №23-№25.pdf
28 серпня 2020 16:01
Довідки №12-№22.pdf
28 серпня 2020 16:01
Довідки №1-№11.pdf
28 серпня 2020 16:01
Відгук.pdf
28 серпня 2020 16:01
23. відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 16:01
18. Паспорт.pdf
28 серпня 2020 16:01
8.1.Відгук 150.pdf
28 серпня 2020 16:01
3.2Ford2.jpg
28 серпня 2020 16:01
3.1Ford1.jpg
28 серпня 2020 16:01
ДЦ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШАХМАТЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій