Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт системи збору метеорологічних даних автоматизованої системи контролю гідротехнічних споруд філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
323 553,60 UAH
UA-2020-08-13-008426-a 22d7e3e6c2ca4c2583d1e316be085812
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:48
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:48
Очікувана вартість: 323 553,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Поточний ремонт системи збору метеорологічних даних автоматизованої системи контролю гідротехнічних споруд філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи збору метеорологічних даних автоматизованої системи контролю гідротехнічних споруд філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап здійснюється у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 90 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:08
Зміни до тендерної документації 1.pdf
19 серпня 2020 15:07
Тендерна документація зі змінами.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №1.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №2.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №3.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №4.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №5.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №6.pdf
19 серпня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:08
Зміни до тендерної документації 1.pdf
19 серпня 2020 15:07
Тендерна документація зі змінами.doc
13 серпня 2020 16:55
Тендерна документація.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №1.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №2.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №3.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №4.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №5.doc
13 серпня 2020 16:55
Додаток №6.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000107 ● 2ef7a4d3e82746218c9b0b654f54fef8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 09:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.09.2020 № 58
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2020 № 58

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-08-13-008426-а 13.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" 303 220,25
UAH з ПДВ
303 220,25
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "НВК "КУРС" 317 313,33
UAH з ПДВ
317 313,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:57
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:50
Ліцензія
17 вересня 2020 09:50
Повторна довідка ч2 ст17
17 вересня 2020 09:50
Довідка про несудимість
17 вересня 2020 09:47
Договір
31 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:31
Проект Договору.PDF
31 серпня 2020 16:31
Кваліфікація.PDF
31 серпня 2020 16:31
Пропозиція.PDF

Публічні документи

31 серпня 2020 14:06
Протокол НР.7z
31 серпня 2020 14:06
Наказ Фролова Ю.М.7z
31 серпня 2020 14:06
Лист для клієнтів.7z
31 серпня 2020 14:06
Гарантія 7746-20.7z
31 серпня 2020 14:06
Витяг із Статуту.7z
31 серпня 2020 14:06
Банківська ліцензія.7z
31 серпня 2020 14:06
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 14:06
Статут НПК КУРС 2018.pdf
31 серпня 2020 14:06
Специфікація.pdf
31 серпня 2020 14:06
Св_доцтво_ПДВ.jpg
31 серпня 2020 14:06
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 14:06
Наказ Возний.pdf
31 серпня 2020 14:06
Кошторис.zip
31 серпня 2020 14:06
Керівник.pdf
31 серпня 2020 14:06
Довіреність_Возний.PDF
31 серпня 2020 14:06
Витяг ЕДРПОУ_15_03_18.pdf
31 серпня 2020 14:06
1.7Акт вып работ 2017.pdf
31 серпня 2020 14:06
1.6Договір Навігація 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"

ПрАТ "НВК "КУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"
#19353391
Переможець 303 220,25
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"
#19353391
303 220,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:49
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:03
Договір № 239-БКС_2020 від 25.09.2020.pdf укладений
25 вересня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п. 14.2. договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір діє до «28» лютого 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 239-БКС/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 303 220,25
UAH (в тому числі ПДВ 50 536,71 UAH)