Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Очікувана вартість
159 965 491,95 UAH
UA-2020-08-13-008188-a 23079b85c2c74ca1bf91513eac2eb28d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Нормативні документи: роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA. (додається).
Необхідність проведення послуг: звернення мешканців м. Дніпро
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-11-29-002239-b (додається).
За договором від 03.02.2020 № 03/02-2 актів підписано на загальну суму 331 881 036,30 грн. з ПДВ , що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж підписано актів, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 331 881 036,30 грн. з ПДВ.
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 03.02.2020 №03/02-2, а саме:
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту до 5 м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт з використанням машини UR-004 на базі автомобіля MAN-26342 /або еквівалент/, при глибині вибоїни 40 мм
Ямковий ремонт з використанням машини UR-004 на базі автомобіля MAN-26342 /або еквівалент/, при глибині вибоїни 50 мм
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 70 мм
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 60 мм
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 50 мм
Розбирання бортових каменів, поребриків
Установлення бетонних поребриків на бетонній основі
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Розбирання щебеневих покриттів та основ /шлако-щебеневих/
Розбирання асфальтобетонних покриттів
механізованим способом
Розбирання цементобетонних покриттів
Перевезення сміття до 25 км
Розробка ґрунту в траншеях та котлованах
екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з
навантаженням на автомобiлi-самоскиди, група ґрунту 2
Перевезення ґрунту до 20 км
Установлення бортових каменів бетонних iзалізобетонних при інших видах покриттів

Заміна цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів на залізобетонні, висота кільця 60/80 мм (З урахуванням вартості кришки для з/б каналізаційних колодязів)
Установка люка
Улаштування вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону
Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 4 см
Улаштування покриттів товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками
Улаштування покриттів товщиною 6 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками
Розливання в'яжучих матеріалів
Улаштування покриттів товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей
Улаштування покриттів товщиною 6 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей
Улаштування підстильних та вирiвнювальних шарiв основи із шлаку доменного відвального
Улаштування підстильних та вирiвнювальних шарів основи із щебеню
Улаштування підстильних та вирiвнювальних шарів основи з піщано-гравійної суміші, жорстви
Розбирання покриттів з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]
Улаштування покриттів з дрiбнорозмiрних фiгурнихелементiв мощення [ФЭМ], (сіра, червона, чорна, біла) (Додавання портландцементу, марка 400 -0,15 тн на 1 м3 піску)
Установлення бортових каменів природних при інших видах покриттів (від розбирання)
Утилізація будівельного сміття

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Джерело фінансування: кошти міського бюджет Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

13 серпня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:37
03.02-2.pdf
13 серпня 2020 16:37
Довідки учасника.pdf
13 серпня 2020 16:37
роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільсь.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000003 ● 9711653b952548a08ec0472cc00afd9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-08-13-008188-a 13.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-05 14:44:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-008188-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-08 15:17:53

Відповідь на звернення

Відповідно до Положення про департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (зі змінами), яке затверджено рішення міської ради від 01.12.2016 № 54/16, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (надалі – департамент) здійснює заходи щодо формування зовнішнього вигляду території міста, надання йому естетично-привабливого вигляду, поліпшення умов проживання мешканців міста шляхом будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, соціально-культурного призначення та інфраструктури міста.
Тобто, до повноважень департаменту входить утримання та ремонт доріг у місті Дніпро.
При проведенні закупівель послуг з поточного ремонту автошляхів потреба та обсяги закупівлі визначається на підставі звернень громадян міста Дніпро та огляду стану доріг.
Також за час проведення процедури закупівлі дорожнє полотно продовжується експлуатуватись та, як наслідок, може бути зруйновано в декілька разів сильніше, що неминуче призводить до збільшення обсягів робіт та додаткових фінансових витрат на ремонт доріг.
Відповідно до вищевикладеного, згідно визначеної потреби на підставі звернень громадян проведено процедуру закупівлі № UA-2019-11-29-002239-b та укладено договір від 03.02.2020 № 03/02-2 з переможцем торгів.
При цьому, під час та після проведення процедури закупівлі до департаменту продовжили надходити нові звернення громадян, на підставі яких та згідно огляду стану доріг було сформували нову потребу не враховану в основному договорі укладеному за результатним процедури закупівлі UA-2019-11-29-002239-b.
Також, необхідно зазначити, що у зв’язку із реальним фінансуванням по договору від 03.02.2020 № 03/02-2 зменшено обсягів закупівлі.
Отже, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі на додатковий обсяг послуг (UA-2020-08-13-008188-a).
Також слід зазначити, що згідно роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, єдине правомірне обґрунтування застосування переговорної процедури послуг з поточного ремонту автошляхів є звернення громадян м. Дніпро.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
#42890735
Переможець 159 965 491,95
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:46

Документи

13 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:45
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
#42890735
159 965 491,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:45
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:58
Ду 5 25.08-2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 17:15
Ду 4 25.08-2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 17:13
Ду 3 25.08-2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:51
Ду 2 25.08-2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:47
Ду 1 25.08-2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:28
25.08-2.pdf укладений
26 серпня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 25/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 25/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25/08-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129 011 099,12
UAH (в тому числі ПДВ 21 501 849,82 UAH)