Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (4 квартал)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2020-08-13-008065-a e5ac64dfc32341aeb5688992e19a1836
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Крештанович

+380372573922 nkp.roddom2.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2"
Код ЄДРПОУ: 01529122
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8
Контактна особа: Ірина Крештанович
+380372573922
nkp.roddom2.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:02
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (4 квартал), згідно Технічного завдання та визначених медико-технічних вимог зазначених у Додатку 1 до ТД


Пробірки для забору капілярної крові(0,2 мл з К2 ЕДТА(100шт в уп)стерильні, пластик
Пробірки для забору венозної крові(2,0 мл з К2 ЕДТА(100шт в уп)стерильні, пластик
Пробірки Відаля
Пробірка Вассермана
Кювети реакційні і кульки для фіксації часу утворення згустку для коагулометрів Lab Analyt (в 1упак.-2100шт)
Пробірки Епендорфа, 1,5мл,в упак по 500 шт
Піпетка мірна, на 10 мл
Йоржики , 13мм
Йоржики , 70мм
Пробірка центрифужна мірна, 10мл
Наконечники жовті, 500 штук в упаковці, 20-200мкл
Наконечники, сині, 500 штук в упаковці, 100-1000мкл
Чашка Петрі, пластмасова діаметр = 90 мм
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:29
ТД Пологовий вироби медичного призначення 4 квартал.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-008065-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕксімКаргоТрейд", Код ЄДРПОУ:36265663
Дата подання: 03 вересня 2020 12:32
Оскарження щодо признання Переможцем ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"
Оскарження щодо признання Переможцем ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 12:32
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ" 66 255,00
UAH з ПДВ
54 639,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 62 356,17
UAH з ПДВ
62 356,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 19:16
Декларація з додатком.pdf
03 вересня 2020 19:16
Декларація 49.pdf
03 вересня 2020 19:16
додаток до декларації.pdf
03 вересня 2020 17:01
Декларація.pdf
03 вересня 2020 14:57
Д4.pdf
03 вересня 2020 14:57
Д3.pdf
03 вересня 2020 14:57
Д2.pdf
03 вересня 2020 14:57
Д1.pdf
03 вересня 2020 14:57
д. з МВС.pdf
03 вересня 2020 14:57
Д з фіск.сл..pdf
01 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:00
лист-відгук-1.pdf
01 вересня 2020 14:58
лист-відгук.pdf
01 вересня 2020 11:25
Д.аналогічні договори.pdf
01 вересня 2020 11:25
Аналогічний договір2.pdf
01 вересня 2020 11:25
Аналогічний договір 1.pdf
01 вересня 2020 09:33
Цінова пропозиція-нова.pdf
27 серпня 2020 11:34
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2020 11:34
Статут.pdf
27 серпня 2020 11:34
ст.17.pdf
27 серпня 2020 11:34
Специфікація.pdf
27 серпня 2020 11:34
Рішення про директора.pdf
27 серпня 2020 11:34
проект договору.pdf
27 серпня 2020 11:34
Мат-тех база.pdf
27 серпня 2020 11:34
Лист-відгук2.pdf
27 серпня 2020 11:34
Лист-відгук1.pdf
27 серпня 2020 11:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 11:34
Д-захист довкілля.pdf
27 серпня 2020 11:34
Д.-про санкції.pdf
27 серпня 2020 11:34
Д.працівники.pdf
27 серпня 2020 11:34
Д.-аналогічні договори.pdf
27 серпня 2020 11:34
Г.Л.-упаковка товару.pdf
27 серпня 2020 11:34
Г.Л.-постачання товару.pdf
27 серпня 2020 11:34
Г.Л.-мед-тех вимоги.pdf
27 серпня 2020 11:34
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 11:34
Виписка ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 11:34
Аналогічний договір2.pdf
27 серпня 2020 11:34
Аналогічний договір1.1..pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 13:16
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:09
Додаток 2.rar
28 серпня 2020 13:09
Додаток 1.rar
28 серпня 2020 13:09
Додаток 3.pdf
28 серпня 2020 13:09
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"
#35774875
Рішення скасоване 54 639,25
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 08:51
ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"
#35774875
Переможець 54 639,25
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 09:01

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник, відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ" (надалі – Учасник ), на закупівлю ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-008065-a. Керуючись ч.16 ст.29 Закону, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі Вашої пропозиції, а саме: у складі пропозиції надано довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам п. 3 Додатку № 2 Тендерної документації, зокрема надано 2 аналогічних договори, які не в повній мірі відповідають предмету закупівлі, що суперечить вимогам Тендерної документації. На підставі вище викладеного керуючись ч.16 ст. 29 Закону пропонується учаснику усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції, шляхом надання документів згідно вищевказаних вимог Тендерної документації, а саме довідку про виконання аналогічних договорів, копії аналогічних договорів, позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) та або актів наданих послуг від замовників зазначених договорів (загальна кількість не менше двох).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"
#35774875
54 639,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 13:01
Додаткова 2 320 ПП Система Оптимум на 20% 16.02.21.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 14:39
Додаткова 2 320 ПП Система Оптимум на 20% 16.02.21.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:41
Додаткова на продовж дії 320 Сист Оптимум 29.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 09:58
Договір ПП Система Оптимум пробірки 16.09.20.pdf укладений
16 вересня 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились заключити Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі. Загальна вартість Додаткової угоди - 10748,00грн. (в т.ч. ПДВ 1520,50грн)
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 65 387,25
UAH (в тому числі ПДВ 7 964,75 UAH)