Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000 000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 18:00 |
Publication date: | 13 серпня 2020 16:23 |
Enquiries until: | 21 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2020 18:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори
Тендерна документація
28 серпня 2020 15:27 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
28 серпня 2020 15:00 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
28 серпня 2020 11:40 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
18 серпня 2020 13:24 |
00000000 |
18 серпня 2020 13:24 |
0000000000000000000000000000000 |
18 серпня 2020 13:24 |
0000000000000000000000000000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
00000000000000000000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
000000000000000000 |
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
28 серпня 2020 15:27 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
28 серпня 2020 15:00 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
28 серпня 2020 11:40 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
18 серпня 2020 13:24 |
00000000
|
||
18 серпня 2020 13:24 |
0000000000000000000000000000000
|
||
18 серпня 2020 13:24 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
00000000000000000000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
000000000000000000
|
||
13 серпня 2020 16:23 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-13-000001 ● 2e878cb521714cdaacad1e430f4d876c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2020 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2020 № 401
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-13-007922-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.11.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України розглянуто висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі стосовно оголошеної переговорної процедури закупівлі для потреб оборони щодо закупівлі капелюхи та головні убори (18440000-5) (Кепі бойове (кашкет польовий) з тканини тип 4, клас 7) чотири лоти. Зазначена процедура закупівлі проводилась відповідно до частини 1 статті 2 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-13-007922-a). Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення про проведення відбору англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено Оголошення про проведення відбору англійською мовою відповідно до частини 7 статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить Оголошення про проведення відбору повинна оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо Оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівель. Разом з тим, повідомляємо, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення про проведення відбору англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-а. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги (копія додається). Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі капелюхи та головні убори (18440000-5) (Кепі бойове (кашкет польовий) з тканини тип 4, клас 7) чотири лоти.
2020-12-11 14:50:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 3 Закону № 1356.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 21.12.2020 року. |
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Документи:
22 січня 2021 15:27
|
Електронний підпис |
22 січня 2021 15:27
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі 640_32614_20.docx |
22 січня 2021 15:27
|
Електронний підпис |
21 грудня 2020 16:13
|
Електронний підпис |
22 січня 2021 15:27
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі 640_32614_20.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
18 травня 2021 10:57
|
00000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 16:07
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 16:06
|
00000000 | зміни до договору |
17 березня 2021 08:17
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 березня 2021 08:15
|
00000000 | зміни до договору |
05 січня 2021 09:38
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
05 січня 2021 09:37
|
00000000 | укладений |
28 вересня 2020 16:18
|
00000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
28 вересня 2020 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |