Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі: cтіл учнівський 1-місний та стілець учнівський)
Очікувана вартість
345 897,00 UAH
UA-2020-08-13-006925-a ● 80b11be64be040818e6d3e15206d78a0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26454595 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Контактна особа: |
Коник Ганна Степанівна +380326130195 nr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 345 897,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 729,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 300.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
272 шт
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Стіл учнівський 1-місний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Новий Розділ, Новороздільський НВК імені В.Труша, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3, Новороздільська СШ І-ІІІ ступенів №4, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
272 шт
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Стілець учнівський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Новий Розділ, Новороздільський НВК імені В.Труша, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3, Новороздільська СШ І-ІІІ ступенів №4, Новороздільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки всього обсягу товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Строк оплати за поставлений товар буде здійснена - протягом 20 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, але в будь якому випадку після виділення коштів на придбання товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 23:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 23:54 |
2-ТД-Меблі НУШ.docx |
Інформація про відміну
Дата відміни
29 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій