Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінгафонний кабінет
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-08-13-006434-a 41d1e2fff1b64f95bfabc84a1e0bd016
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Штанько

+380666058814 kmopishne@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів "Колегіум мистецтв у Опішні" імені Василя Кричевського
Код ЄДРПОУ: 26399293
Вебсайт: http://www.opishnya-collegium.edu.poltava.ua/
Місцезнаходження: 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Партизанська, 21
Контактна особа: Наталія Штанько
+380666058814
kmopishne@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 15:10
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 15:10
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:37
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лінгафонний кабінет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі видаткової накладної і рахунку на оплату Товару після поставки Товару протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:45
Протокол на зміни ТД.pdf
14 серпня 2020 13:45
Перелік змін.docx
14 серпня 2020 13:45
ДОДАТОК_5 зміни.docx
13 серпня 2020 15:15
оголошення.doc
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_6.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_5.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_4.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_2.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_1.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_3.docx
13 серпня 2020 15:15
ТД_.docx
14 серпня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 13:45
Протокол на зміни ТД.pdf
14 серпня 2020 13:45
Перелік змін.docx
14 серпня 2020 13:45
ДОДАТОК_5 зміни.docx
13 серпня 2020 15:15
оголошення.doc
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_6.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_5.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_4.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_2.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_1.docx
13 серпня 2020 15:15
ДОДАТОК_3.docx
13 серпня 2020 15:15
ТД_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-006434-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 10:18
Вимога
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 Розділ 2 , вимога надати :
- Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на лінгафонний кабінет (та/або його складових) що пропонується до постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:37
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 349 914,00
UAH з ПДВ
349 914,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР" 349 990,00
UAH з ПДВ
349 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:07
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
01 вересня 2020 12:07
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
01 вересня 2020 12:07
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
01 вересня 2020 12:07
Dovidka_20224441150820014794.pdf
01 вересня 2020 12:07
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.p7s
01 вересня 2020 12:07
Довідка ЮО.zip
01 вересня 2020 12:07
public_doc.pdf
01 вересня 2020 12:07
Dovidka_20224441150820014794.pdf.p7s
01 вересня 2020 12:07
public_doc.p7s
01 вересня 2020 12:07
Довідка ФО.zip
27 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:06
6. Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 11:06
5.8 Висновки ДСЕЕ.pdf
27 серпня 2020 11:06
5.8 Висновки ДСЕЕ.pdf.p7s
27 серпня 2020 11:06
5.5 Сторінки ТУ.pdf
27 серпня 2020 11:06
5.5 Сторінки ТУ.pdf.p7s
27 серпня 2020 11:06
5.3 Лист Windows10_Soft.pdf
27 серпня 2020 11:06
5.3 Лист Windows10_Soft.pdf.p7s
27 серпня 2020 11:06
5.2 Авторизаційні листи.pdf
27 серпня 2020 11:06
4. Проект договору.pdf.p7s
27 серпня 2020 11:06
4. Проект договору.pdf
27 серпня 2020 11:06
3.2 Статутні документи.pdf
27 серпня 2020 11:06
2. Довідка ст 17.pdf.p7s
27 серпня 2020 11:06
2. Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 17:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 349 914,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
349 914,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:48
Договір Лінгафонний каб.pdf укладений
17 вересня 2020 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 349 914,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 319,00 UAH)