Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лінгафонний кабінет
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-08-13-006434-a ● 41d1e2fff1b64f95bfabc84a1e0bd016
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів "Колегіум мистецтв у Опішні" імені Василя Кричевського |
Код ЄДРПОУ: | 26399293 |
Вебсайт: | http://www.opishnya-collegium.edu.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Партизанська, 21 |
Контактна особа: |
Наталія Штанько +380666058814 kmopishne@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2020 15:10 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лінгафонний кабінет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі видаткової накладної і рахунку на оплату Товару після поставки Товару протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 13:45 |
Протокол на зміни ТД.pdf | |
14 серпня 2020 13:45 |
Перелік змін.docx | |
14 серпня 2020 13:45 |
ДОДАТОК_5 зміни.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
оголошення.doc | |
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_6.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_5.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_4.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_2.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_1.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_3.docx | |
13 серпня 2020 15:15 |
ТД_.docx |
14 серпня 2020 13:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 13:45 |
Протокол на зміни ТД.pdf
|
|||
14 серпня 2020 13:45 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 серпня 2020 13:45 |
ДОДАТОК_5 зміни.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
оголошення.doc
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_6.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_5.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_4.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_2.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_1.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ДОДАТОК_3.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:15 |
ТД_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-13-006434-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 10:18
Вимога
Шановний Замовнику!
У Додатку 5 Розділ 2 , вимога надати :
- Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на лінгафонний кабінет (та/або його складових) що пропонується до постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 5 Розділ 2 , вимога надати :
- Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на лінгафонний кабінет (та/або його складових) що пропонується до постачання.
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:37
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" |
349 914,00
UAH з ПДВ
|
349 914,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР" |
349 990,00
UAH з ПДВ
|
349 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" #43176766 |
Переможець |
349 914,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 11:48
|
Договір Лінгафонний каб.pdf | укладений |
17 вересня 2020 11:47
|