Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи)
Очікувана вартість
2 097 672,00 UAH
UA-2020-08-13-005210-a 45d6ea47f5e644f69a9c1817c3fb1d80
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В рамках виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) за результатами процедури відкритих торгів, було укладено договір № 109 від 28.12.2018р. з Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит". Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (зі змінами) (далі – Закону), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Дані додаткові роботи по об’єкту«Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) були скориговані Генеральним проектувальником – ТОВ «Проектно-вишукувальний інститут ЖИТОМИРАГРОПРЕКТ» яке отримало позитивний експертний звіт від 02.03.2020р., №26808 оскільки відкоригований проект по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт з Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит", тобто такі роботи є невідокремленими та технічнолологічно пов’язаними з головним (первинним) договором, ТОВ «Проектно-вишукувальний інститут ЖИТОМИРАГРОПРЕКТ» (лист-висновок № 11 від 04.08.2020р.). Отже, виконання робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення; суттєво спростить виконання робіт, зменшить строки їх виконання, що також зменшить їх вартість, позитивно вплине на якість виконаних робіт. Вартість виконання робіт за попереднім договором становила 11 469 111.56 коп. (Одинадцять мільйонів чотириста шістдесят девять тисяч сто одинадцять гривень 56 копійок) з ПДВ. Замовником було визначено, що очікувана вартість робіт за даною переговорною процедурою становитиме 2 097 672.00 грн. (Два мільйони девяносто сім тисяч шістсот сімдеят дві гривні . 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. Переговори з попереднім виконавцем робіт - Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" - Замовником проведені.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 14:19
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Коростишівській, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

13 серпня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000021 ● a6f568c5012848e0bae93c1345f1c781
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.12.2020
№ 78

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-08-13-005210-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-04 15:43:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-005210-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
1. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.
Крім того, відповідно до протоколу проведення переговорів та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «Дані додаткові роботи по об’єкту«Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) були скориговані Генеральним проектувальником – ТОВ «Проектно-вишукувальний інститут ЖИТОМИРАГРОПРЕКТ» яке отримало позитивний експертний звіт від 02.03.2020р., №26808 оскільки відкоригований проект по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт з Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит", тобто такі роботи є невідокремленими та технічнолологічно пов’язаними з головним (первинним) договором, ТОВ «Проектно-вишукувальний інститут ЖИТОМИРАГРОПРЕКТ» (лист-висновок № 11 від 04.08.2020р.)»
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
Крім того, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) відповідність пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит», яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.

2. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі розкриття тендерних пропозицій Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що: ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації...».
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ДП «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.

Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-06 13:32:17

Відповідь на запит

У відповідь на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 04.01.2020 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)» (додаткові роботи), код ДК 021:2015 (СРV) –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-13-005210-a), Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА повідомляє, що ним, як Замовником, вимагалась та була перевірена наявність документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. На підтвердження зазначеного та у відповідь на вимоги щодо надання інших документів, які містяться у згаданому запиті, Департаментом надаються наступні документи:
- Зведений кошторисний розрахунок Замовника вартості об'єкта будівництва по проєкту до первинного договору;
- Локальні кошториси Замовника на будівельні роботи по проєкту до первинного договору;
- Пояснювальна записка, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів ДП «Фаворит ОПТ»;
- Розрахунок показників для визначення загальновиробничих витрат ДП «Фаворит ОПТ»
- Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-15 11:47:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-005210-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Відповідно до листа-запрошення від 12.08.2020 року №03.3-2934, для проведення переговорів вимагалось від ДП «ФАВОРИТ ОПТ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ «ФАВОРИТ» надання технічного завдання по даному предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, яким чином повідомлено учасника ДП «ФАВОРИТ ОПТ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ «ФАВОРИТ» про перелік робіт (з наданням такого документу та переліком робіт (якщо документ міститься в файлах завантажених замовником на попередній запит, прошу вказати назву файла де він розміщений)) для подальшого розрахунку учасником своєї тендерної пропозиції та можливості прийняти участь в переговорах?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-19 10:23:49

Відповідь на запит № 2

У відповідь на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 15.01.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській,15 в м. Житомирі - улаштування футбольного поля зі штучним покриттям (І черга -футбольне поле)»(додаткові роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-005210-a), Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА у відповідь на вказані у запиті вимоги, надаються наступні документи, що прикріплені у додатку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Переможець 2 097 672,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:18
протокол №546.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 14:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
2 097 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:18
протокол №546.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:50
82-20.pdf укладений
31 серпня 2020 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 097 672,00
UAH (в тому числі ПДВ 349 612,00 UAH)