Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: 16-Школа (на Центр), Огнівська (на Центр), Нікітченка, НТВ «Поіск», Покровська церква, Школа Глухонімих (Ринок Станіславського), пров. Шкільний (на центр), вул. С. Ковалевської (Кінцева), Магазин (на вул. С. Ковалевської) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Очікувана вартість
1 554 625,20 UAH
UA-2020-08-13-005114-c 985ba741ced7436c8250a30c1d9c12b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:10
Очікувана вартість: 1 554 625,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. назва закупівлі визначена з врахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: 16-Школа (на Центр), Огнівська (на Центр), Нікітченка, НТВ «Поіск», Покровська церква, Школа Глухонімих (Ринок Станіславського), пров. Шкільний (на центр), вул. С. Ковалевської (Кінцева), Магазин (на вул. С. Ковалевської) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зупинки: 16-Школа (на Центр), Огнівська (на Центр), Нікітченка, НТВ «Поіск», Покровська церква, Школа Глухонімих (Ринок Станіславського), пров. Шкільний (на центр), вул. С. Ковалевської (Кінцева), Магазин (на вул. С. Ковалевської)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" 1 548 189,23
UAH з ПДВ
1 548 189,23
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 083 732.46 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 1 518 576,18
UAH з ПДВ
1 518 576,18
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 063 003.33 Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
31 серпня 2020 08:43
Смета_16_школа.pdf
31 серпня 2020 08:43
Довiдки.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:12
супровід.pdf
12 жовтня 2020 08:47
Статут Віват Груп.PDF
12 жовтня 2020 08:47
Рішення.pdf
12 жовтня 2020 08:47
протокол зміни.PDF
12 жовтня 2020 08:47
Опис докумнетів.pdf
12 жовтня 2020 08:47
Наказ на директора.pdf
02 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:54
Рішення.pdf
30 вересня 2020 16:53
Довідка-2.zip
30 вересня 2020 16:53
Довідка.zip
30 вересня 2020 16:53
Довідка про банкрутсво.pdf
30 вересня 2020 16:53
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2020 16:53
витяг з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 09:27
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:26
Наказ на директора.rar
31 серпня 2020 09:26
витяг.rar
31 серпня 2020 09:26
Гарантія 2608-20.zip
31 серпня 2020 09:26
штатний розклад.rar
31 серпня 2020 09:26
накази.rar
31 серпня 2020 09:26
Рішення.rar
31 серпня 2020 09:26
Статут Віват Груп.rar
31 серпня 2020 09:26
тендерна пропозиція.rar
31 серпня 2020 09:26
протокол зміни.rar
31 серпня 2020 09:26
Опис докумнетів.rar
31 серпня 2020 09:26
Договора оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"АГРО СПЕЦ БУД"

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 1 518 576,18
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
1 518 576,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 08:43
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 18:23
Додаткова угода № 5 договір 24.pdf зміни до договору
04 січня 2023 18:23
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 14:51
Додаткова угода № 4 до дог. № 24.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 14:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 17:01
ДУ № 3 до Договору підряду № 24 від 12.10.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 16:44
Додаткова угода № 2 до Договору підряду № 24 від 12.10.2020 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:16
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 24 від 12.10.2020 (1).PDF зміни до договору
17 грудня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 17:55
Договір № 24 від 12.10.2020.PDF укладений
13 жовтня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 24 від 12.10.2020 року по 12.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт по Договору Підряду № 24 від 12.10.2020 року по 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 24 від 12.10.2020 року по 30.06.2022 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду від 12.10.2020 №24 і виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі враховуючи п. 16.2, п. 16.4 та п. 17.2
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 89 585,34
UAH (в тому числі ПДВ 14 930,89 UAH)
Причини розірвання договору: сторони дійшли до взаємної згоди розірвати договорі на підставі п. 12.2 Договору