Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для закладів загальної середньої освіти (спроможна школа)
Очікувана вартість
458 333,00 UAH
UA-2020-08-13-004988-c 3fe23e82e4a84f9cae9e8c629e0957d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Рудік Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Олена Рудік Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:15
Очікувана вартість: 458 333,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 291,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки для закладів загальної середньої освіти (спроможна школа)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Ноутбуки для закладів загальної середньої освіти (спроможна школа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника на підставі накладної протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:01
Повідомлення про зміни.pdf
14 серпня 2020 11:01
Проект договору зі змінами.docx
14 серпня 2020 11:01
ТД зі змінами ноутбуки спроможна школа.doc
14 серпня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:01
Повідомлення про зміни.pdf
14 серпня 2020 11:01
Проект договору зі змінами.docx
13 серпня 2020 17:56
Проект договору.docx
14 серпня 2020 11:01
ТД зі змінами ноутбуки спроможна школа.doc
13 серпня 2020 17:54
ТД ноутбуки спроможна школа.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-004988-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 10:23
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 11:42
Шановний учасник!
Відповідно до абзацу 7 п.1.4. ч. 1 Додатку № 3 до тендерної документації, з метою підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів:
- Авторизаційний лист від виробника ноутбуків або представника (представництва) виробника, з зазначенням найменування замовника, ідентифікатору та предмету закупівлі.
Авторизаційний лист від виробника потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, з метою належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення
Авторизаційний лист від виробника є підтвердженням права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Зазначена вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції чи продукції яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Наявність цієї вимоги не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7919-р/пк-пз від 24.04.2020 р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марченко Дмитро Петрович 458 304,00
UAH з ПДВ
458 304,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 458 333,00
UAH з ПДВ
458 333,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:34
17 Новоб..pdf
03 вересня 2020 10:33
17 Бірюков-Новоб..pdf
29 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:12
Кваліфік.- частина 1.pdf
29 серпня 2020 17:12
Гарантія.rar

Публічні документи

29 серпня 2020 17:01
Пакет 1.pdf
29 серпня 2020 17:01
Паспорт та РНОКПП.pdf
29 серпня 2020 17:01
Фінризики_Ліцензія.pdf
29 серпня 2020 17:01
Свідоцтво ФінУстанови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Дмитро Петрович

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марченко Дмитро Петрович
#3182918859
Переможець 458 304,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марченко Дмитро Петрович
#3182918859
458 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:07
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:58
Договір 33к.pdf укладений
21 вересня 2020 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 458 304,00
UAH