Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 19510000-4 Гумові вироби (Ізоляційна стрічка)
Очікувана вартість
229 095,00 UAH
UA-2020-08-13-004827-a ea01fa1211bd40cfbac3501789ffb7c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Ганіченко

+380675503677 comdir@vodokanal.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа: Дмитро Ганіченко
+380675503677
comdir@vodokanal.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:48
Очікувана вартість: 229 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 146,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1680 кілограми
Ізоляційна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Чигрина (вул. Погранична), 161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19513200-7 — Ізоляційна стрічка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 60 календарних днів з моменту поставки Товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 13:48
Оголошення_ Ізоляційна стрічка_13 08.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ширина стрічки
Дата подання: 17 серпня 2020 11:46
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:26
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, чи можливе постачання стрічки шириною 225мм. Так як така ширина являється страндартною для даної стрічки
Відповідь: Доброго дня. Всі необхідні технічні вимоги наведені в тендерній документації, ізоляційна стрічка бітумно-полімерна необхідна висотою рулона h=450мм -- це стандартний розмір.
Зміст документу
Дата подання: 17 серпня 2020 17:48
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:03
Доброго дня! Для якісної підготовки тендерної пропозиції, просимо вказати у якій саме формі має бути надано документ згідно п.4 Додатку 1 (Документи, які засвідчують якість та безпеки товару)? А саме: це паспорт/сертифікат якості виробника, паспорт безпеки виробника, текст НТД на продукцію чи довідка у довільній формі від учасника? Також, на вимогу Додатку 3 - необхідно надати документ, виданий акредитованим органом, що підтверджує відповідність матеріалу ДСТУ 4219-2003 - це має бути лише сертифікат відповідності? Чи також протокол сертифікаційних випробувань? На відповідність яких саме показників має бути наданий документ? За необхідності, просимо внести дані уточнення до тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На товар потрібно надати офіційний документ (це паспорт/сертифікат якості ), який підверджуює віповідність технічним вимогам, виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, чинних на території України. Товар повинен відповідати ДСТУ 4219-2003 або іншому нормативному документу (ГОСТ, ТУ), який діє на території України.
Щодо НТД
Дата подання: 18 серпня 2020 09:33
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:01
Доброго дня! Просимо вказати у якому розділі, вказаного нормативного документу (ДСТУ 4219-2003), якому має відповідати продукція, вказані технічні характеристики, що зазначені у Додатку 3? Також, у даному нормативному документі, а саме ДСТУ 4219-2003 не передбачений вид ізоляції ВУС, УС. Просимо більше детально описати технічні характеристики і дати чіткі посилання на необхідні показники у відповідному НТД. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно тендерній документації надати сертифікат відповідності ДСТУ 4219-2003 "Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії". ВУС та УС це клас покриття згідно п.6.1.1. за фізико-механічними та захисними властивостями покриття. Згідно тендерній документації ударна міцність 15 Дж - це відповідає класу В. У сертифікаті повинно бути посилання на цей клас покриття.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-004827-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Компанія "ДіОм", Код ЄДРПОУ:41853226
Дата подання: 21 серпня 2020 14:40
Вимога щодо внесення змін у ТД
Доброго дня!
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: вказати чіткі показники, яким має відповідати продукція із посиланням на нормативний документ у якому прописані необхідні показники.
У Додатку 3 до тендерної документації вказано тип ізоляції ВУС,УС, дані позначення відсутні у нормативному документі на який посилається Замовник, а саме ДСТУ 4219-2003. Відповідно до 4219-2003 за фізико-механічними та захисними властивостями покриття поділяють на класи: А, Б, В. Тобто, тип ізоляції ВУС,УС – даним НТД не передбачений.
У Додатку 3 ТД у назві предмету закупівлі вказані показники, які незазначені у ДСТУ 4219-2003 (а саме: товщина плівки 1,8мм). Із вимог Додатку 3 ТД не зрозуміло, на які саме показники зазначені у ДСТУ 4219-2003 має бути видано сертифікат відповідності. І відповідно, чітко не вказано, яким саме показникам/значення із ДСТУ 4219-2003 товар має відповідати. Замовником не визначено перелік необхідних показників і не прописано, тип конструкції відповідно до ДСТУ 4219-2003 п. 6.1.6. Таблиця 4.
Вважаємо, що викладені Замовником у тендерній документації технічні вимоги є неповними, що унеможливлює проведення прозорої закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД та додати зазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 13:07
Доброго дня. Згідно тендерній документації надати сертифікат відповідності ДСТУ 4219-2003 "Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії". ВУС та УС це клас покриття згідно п.6.1.1. за фізико-механічними та захисними властивостями покриття. Згідно тендерній документації ударна міцність 15 Дж - це відповідає класу В. У сертифікаті повинно бути посилання на цей клас покриття.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ" 185 472,00
UAH з ПДВ
143 639,99
UAH з ПДВ
Документи
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 216 720,00
UAH з ПДВ
143 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НБС" 199 483,20
UAH з ПДВ
199 483,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 09:16
С3 Антикорпластбіт.pdf
04 вересня 2020 09:16
С2 ISO 14001.pdf
04 вересня 2020 09:16
С1 ISO 9001.pdf
04 вересня 2020 09:16
А2 Лист гарантія.pdf
04 вересня 2020 09:16
5 Довідка_субпідряд.pdf
04 вересня 2020 09:16
3.1 Баланс.pdf
04 вересня 2020 09:16
1.3 витяг ЄДР.pdf
04 вересня 2020 09:16
1.2 Виписка+Витяг.pdf
04 вересня 2020 09:16
1.1 Протокол №1+Наказ №1.pdf
04 вересня 2020 09:16
1 Статут.pdf
04 вересня 2020 09:16
0 Протокол_заг.зборов.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:34
Висновок Державної СЕЕ.PDF
03 вересня 2020 11:34
ТУ У 23.9-00291411-021-2016.PDF
03 вересня 2020 11:34
Витяг ПДВ.PDF
03 вересня 2020 11:34
ТУ У 23.9-00291411-021-2016- Зміна 1.PDF

Публічні документи

28 серпня 2020 09:14
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:13
Лист-згода Стрічка.pdf
28 серпня 2020 09:13
лист-гарантія.pdf
28 серпня 2020 09:13
Устав ТК НБС.pdf
28 серпня 2020 09:13
Уповноважена особа.pdf
28 серпня 2020 09:13
Рішення засновника.pdf
28 серпня 2020 09:13
рішення власника (1).pdf
28 серпня 2020 09:13
НДС.pdf
28 серпня 2020 09:13
Витяг ТК НБС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ"

АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ"
#42783197
Відхилено 143 639,99
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 11:39
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#00291411
Переможець 143 640,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 11:41

Документи

14 вересня 2020 11:39
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:38
Протокол розгляду.doc

Документи

14 вересня 2020 11:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:40
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#00291411
143 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2020 11:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:40
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:05
Договір Ізол. стрічка.pdf укладений
05 жовтня 2020 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 143 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 940,00 UAH)