Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Навчально-комп’ютерний комплекс)
Очікувана вартість
458 333,00 UAH
UA-2020-08-13-004769-c 901a721e3a674af98f65eaaa2673b4b6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бурлакова Ігорівна

380573400464 i-dogovir@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146268
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А
Контактна особа: Тетяна Бурлакова Ігорівна
380573400464
i-dogovir@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 458 333,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 291,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Навчально-комп’ютерний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування : 70% - Державна субвенція, 30% - Місцевий бюджет. Оплата здійснюється замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника, що зазначений в реквізитах договору, протягом 60 банківських днів з дати подання учасником видаткової накладної на оплату товару. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:04
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 серпня 2020 17:04
ПРОЄКТ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
13 серпня 2020 17:04
ТД_2020_НКК_147,150,159.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 15 серпня 2020 01:00
Дата відповіді: 19 серпня 2020 18:35
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! 1) Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до Статті 5 Закону, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
2) Учасник має право запропонувати еквівалент товару з технічними характеристикам, не гіршими за наведені Замовником.
У разі, якщо Учасник торгів пропонує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик стосовно кожної з комплектуючих-еквівалентів. Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні бути не гірші, ніж зазначені замовником у додатку до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 454 200,00
UAH з ПДВ
454 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій