Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1)
Individual equipment (35810000-5) (Wind and waterproof winter pants, type 1)
Очікувана вартість
18 315 600,00 UAH
UA-2020-08-13-004746-a b47f0fddf1c94b7cbd01baac4c4ea837
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Лозова

+380444547422 i.o.lozova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Інна Лозова
+380444547422
i.o.lozova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
i.o.lozova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 18 315 600,00 UAH з ПДВ
Publication date: 13 серпня 2020 13:43
Enquiries until: 19 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 20 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 18 315 600 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement

Тендерна документація

13 серпня 2020 13:44
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:43
Додаток 1.doc
13 серпня 2020 13:43
Додаток 2.doc
13 серпня 2020 13:43
new_shvvz.pdf
13 серпня 2020 13:43
Проєкт договору.doc
13 серпня 2020 13:43
469 Оголошення штани ВВЗ зим 13.08.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3
Дата подання: 17 серпня 2020 15:35
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:07
У Оголошенні відсутній Додаток 3 “Примірний зразок Гарантії (Банківської гарантії)”. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни.
Відповідь: Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти (надалі – оголошення) містить інформацію відповідно до вимог статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”, тому в оголошенні не міститься посилання на додаток 3 “Примірний зразок Гарантії (Банківської гарантії)”. Учасник у складі цінової пропозиції повинен надати електронну банківську гарантію, враховуючи вимоги розділу 9 “Розмір та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення цінової пропозиції (у разі якщо замовник вимагає його надати)” оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-004746-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 18 серпня 2020 12:48
Щодо продовження строку постачання
Оголошення про проведення аукціонну було оголошено 13.08.2020 року з кінцевим строком подання цінових пропозицій до 25.08.2020 року.
Тобто учаснику надано лише 14 робочих днів для підготовки та отримання документів необхідних для участі у процедурі закупівлі, незважаючи на те, що обов’язковою умовою для участі у закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Для отримання висновку необхідно провести ряд підготовчих моментів, а саме : підбір сировини, розробити конструкцію та лекала, виготовити виріб, перевірити його в лабораторії (в даному випадку виріб має пройти декілька лабораторій так як в переліку його випробувань є такі показники, які неможливо перевірити в одній лабораторії, а згідно умов Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України виріб не може знаходитись одночасно в декількох лабораторіях, тому всі випробування будуть проводитися по черзі і час на випробування збільшиться.), отримати висновок про відповідність виробу в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Весь процес підготовки виробу та отримання Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України загалом триватиме не менше 30 днів.
Крім того отримання вчасно висновків унеможливлює загальнодержавна пандемія COVID-19, що підтверджується Указом президента щодо об’явленого карантину мінімум до 31.08.2020 року та складність ситуації у Державі та загальнодержавний карантин, що спричинив збій в роботі відповідних підприємств.
Також враховуючі антиепідемічні правила боротьби з COVID-19 виробники вимушені збільшити відстань між робочими місцями у виробничих приміщеннях, що призводить до зменшення кількості працівників у цеху, а в наслідок цього об'єми виробництва зменшуються, що тягне за собою збільшення термінів виконання договорів.
Крім, стислих строків подання цінових пропозицій, Замовник ігноруючи поняття розумних строків проведення процедури закупівлі, обрання переможця підписання контракту та в подальшому початку виробництва товару ставить граничний термін постачання, а саме до 30.11.2020 року, не зважаючи на те, що Замовник в 2020 році щодо строків поставки завжди зазначав кількість днів з моменту підписання контракту, тим самим Учасник та потенційний переможець має певне розуміння щодо строку поставки та можливості виконати контракт без фінансових втрат, що відображаються у забезпеченні належного виконання договору.
Своїми діями Замовник навмисно встановлює дискримінаційний умови для учасників для зменшення кола таких учасників.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи наведене для усунення порушень прав та охоронюваних інтересів Учасників Вимагаємо перенести термін постачання продукції не раніше 20.12.2020 року.

Вважаємо, що ігнорування даної вимоги може привести до позбавлення можливості нашого підприємства і інших учасників прийняти участь у цій закупівлі та відповідно зменшення конкуренції, що в свою чергу призведе до збільшення витрат державного бюджету внаслідок укладення договору з учасником, який запропонує більш високу ціну, ніж учасники які не зможуть прийняти участь у цій процедурі закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 14:09
У зв’язку із закінченням бюджетного року, строк постачання товару залишається без змін

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-13-004746-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ", Код ЄДРПОУ:31642848
Дата подання: 17 вересня 2020 15:24
Скарга на рішення Замовника
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» код ЄДРПОУ 31642848 Адреса: 61038 Україна Харківська область місто Харків Московський район ВУЛИЦЯ ІВАНА КАМИШЕВА буд. 7 електронна пошта: Lawyer_court978@ukr.net телефон +380984154686 Замовник: Міністерство оборони України код ЄДРПОУ 00034022 Адреса: 03168 Україна м. Київ м. Київ просп. Повітрофлотський, 6 електронна пошта: i.o.lozova@mil.gov.ua телефон: +380444547422 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a Вих.№ __ від 17.09.2020 р. СКАРГА на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України про відхилення пропозиції ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України№75/469/6 від 11.09.2020 р. Міністерством оборони України (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (переговорну процедуру для потреб оборони) Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a. ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію по Лоту 1. Військова уніформа (35811300-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) з очікуваною вартістю 9 157 800.00 грн. з ПДВ. 31.08.2020 р. Замовником в електронній системі закупівель розміщено Витяг з протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України та запрошено Учасника для участі в переговорах 04.09.2020 р. За результатами переговорів були виявлені недоліки у складі наданих Учасником документів та надано 24 години на їх виправлення з кінцевим терміном до 15.00 год. 05.09.2020 р. Відповідні документи були виправлені та розміщені Учасником в електронній системі закупівель о 19.34 год. 04.09.2020 року, серед яких, в тому числі й довідка на підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (Довідка за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р.). 11.09.2020 року о 21.03 годині в електронні системі закупівель Замовником було розміщено Витяг із протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України щодо результатів переговорів за переговорною процедурою закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) №75/469/6 від 11.09.2020 р. щодо відхилення пропозиції Учасника щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1 з підстави: не усунення учасником недоліків у поданих ним документах протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення учасника з такими недоліками під час переговорів. Учасник вважає вказане рішення Замовника таким, що суперечать вимогам законодавства про закупівлі, відхилення пропозицій Учасника у даному випадку здійснено на надуманих Замовником підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації та порушують права і законні інтереси ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження», що вбачається з наступного. У Витязі із протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України №75/469/6 від 11.09.2020 р. , зазначено, що до строку визначеного під час проведених переговорів Учасник оприлюднив в електронній системі закупівель документи, які були зазначені під час переговорів, крім: довідок на підтвердження вимог, визначених у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох Таким чином, підставою відхилення пропозиції Учасника по суті стало те, що Учасник надав вищезазначені довідки/інформацію на підтвердження вимог, визначених у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, оформлену не у формі окремих довідок, а у вигляді єдиного документу - Довідки за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р., яка була розміщена в електронній системі закупівель о 19.34 год. 04.09.2020 р. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; Пунктом 12.4. Тендерної документації Замовника визначено наступний спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: «Після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати на переговори та завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу скановані у форматі PDF або JPG наступні документи: На підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Тобто, Тендерною документацією Замовника не встановлено конкретної форми довідок або способу викладення інформації, яку Учасник повинен надати на підтвердження відповідності установленим критеріям і вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник передбачив можливість вибору, що безпосередньо випливає із формулювання: «довідка/інформація в довільній формі», тобто або довідка або інформація. На виконання вказаних вимог п. 12.4. Тендерної документації Учасник розмістив в електронній системі закупівель документ у формі Довідки про відсутність підстав відмови за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р. о 19.34 год. 04.09.2020 р. З огляду на те, що конкретна форма викладення інформації, передбаченої п.12.4. Тендерної документації, Замовником визначена не була, така інформації Учасником була оформлена в довільній формі на власний розсуд у вигляді єдиного документу - Довідки про відсутність підстав відмови за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р. При цьому, вказана довідка містить всю необхідну інформацію, що вимагалася п.12.4. Тендерної документації Замовника. Оформлення вказаної інформації у формі єдиної довідки, а не окремих документів, жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не суперечить вимогам Тендерної документації Замовника. Більш того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника також може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, діюче законодавство у сфері публічних закупівель передбачає можливість допущення Учасником при оформленні документів тендерної пропозиції незначних неточностей та формальних (несуттєвих) помилок і, у разі якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції, такі помилки не можуть слугувати підставою для відхилення пропозиції Учасника. Слід зазначити, що Замовник в оскаржуваному рішенні жодним чином не обґрунтував, яким саме чином оформлення пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст такої пропозиції. Отже, з огляду на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України№75/469/6 від 11.09.2020 р., є неправомірним та порушує права і законні інтереси учасника ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження». Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції Учасника та, відповідно, до порушення його прав та законних інтересів. Вважаємо, що у даному випадку Замовник порушив такі принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», як недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність порушених прав та законних інтересів Учасника обґрунтовується тим фактом, що Учасник приймаючи участь у даній процедурі закупівлі реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому, а неправомірне відхилення пропозиції Учасника позбавляє його права на подальшу участь у закупівлі. На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» від 12.05.2016 N° 1356-VI11 та Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, — ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі публічної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a. 3. Зобов’язати Замовника Міністерство оборони України повністю скасувати рішення тендерного комітету Міністерства оборони України про відхилення пропозиції ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України№75/469/6 від 11.09.2020 р., та повторно розглянути пропозиції учасника ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження». Директор ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» Є.Ю. Мацко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 19:50
рішення від 21.09.2020 № 17680 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 19:50
рішення від 28.09.2020 № 18200.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 23:10

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 15:10
AMKU.pdf
17 вересня 2020 15:15
Електронний підпис

Документи подані замовником

25 вересня 2020 14:12
286 2 6850.pdf
25 вересня 2020 14:12
Пояснення АМКУ (469).docx

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 9 157 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 91 578,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Military uniforms (35811300-5) (Wind and waterproof winter pants, type 1)
Current status: Complete
Estimated total value: 9 157 800,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 91 578,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 26 серпня 2020 11:11
Auction planned date: 26 серпня 2020 11:11
Закінчення: 26 серпня 2020 12:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт.
Штани вітровологозахисні зимові, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 30 листопада 2020

Wind and waterproof winter pants, type 1
CPV: 35811300-5
5000 шт.
Штани вітровологозахисні зимові, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 61034, Україна, Харківська область, м. Харків, , вул. Переможців, 6а
Дата доставки: 30 листопада 2020

Wind and waterproof winter pants, type 1
CPV: 35811300-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-08-13-004746-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ", Код ЄДРПОУ:31642848
Дата подання: 17 вересня 2020 15:24
Скарга на рішення Замовника
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» код ЄДРПОУ 31642848 Адреса: 61038 Україна Харківська область місто Харків Московський район ВУЛИЦЯ ІВАНА КАМИШЕВА буд. 7 електронна пошта: Lawyer_court978@ukr.net телефон +380984154686 Замовник: Міністерство оборони України код ЄДРПОУ 00034022 Адреса: 03168 Україна м. Київ м. Київ просп. Повітрофлотський, 6 електронна пошта: i.o.lozova@mil.gov.ua телефон: +380444547422 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a Вих.№ __ від 17.09.2020 р. СКАРГА на рішення тендерного комітету Міністерства оборони України про відхилення пропозиції ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України№75/469/6 від 11.09.2020 р. Міністерством оборони України (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (переговорну процедуру для потреб оборони) Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a. ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію по Лоту 1. Військова уніформа (35811300-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) з очікуваною вартістю 9 157 800.00 грн. з ПДВ. 31.08.2020 р. Замовником в електронній системі закупівель розміщено Витяг з протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України та запрошено Учасника для участі в переговорах 04.09.2020 р. За результатами переговорів були виявлені недоліки у складі наданих Учасником документів та надано 24 години на їх виправлення з кінцевим терміном до 15.00 год. 05.09.2020 р. Відповідні документи були виправлені та розміщені Учасником в електронній системі закупівель о 19.34 год. 04.09.2020 року, серед яких, в тому числі й довідка на підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (Довідка за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р.). 11.09.2020 року о 21.03 годині в електронні системі закупівель Замовником було розміщено Витяг із протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України щодо результатів переговорів за переговорною процедурою закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) №75/469/6 від 11.09.2020 р. щодо відхилення пропозиції Учасника щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1 з підстави: не усунення учасником недоліків у поданих ним документах протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення учасника з такими недоліками під час переговорів. Учасник вважає вказане рішення Замовника таким, що суперечать вимогам законодавства про закупівлі, відхилення пропозицій Учасника у даному випадку здійснено на надуманих Замовником підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації та порушують права і законні інтереси ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження», що вбачається з наступного. У Витязі із протоколу засідання тендерного комітету Міністерства оборони України №75/469/6 від 11.09.2020 р. , зазначено, що до строку визначеного під час проведених переговорів Учасник оприлюднив в електронній системі закупівель документи, які були зазначені під час переговорів, крім: довідок на підтвердження вимог, визначених у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох Таким чином, підставою відхилення пропозиції Учасника по суті стало те, що Учасник надав вищезазначені довідки/інформацію на підтвердження вимог, визначених у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, оформлену не у формі окремих довідок, а у вигляді єдиного документу - Довідки за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р., яка була розміщена в електронній системі закупівель о 19.34 год. 04.09.2020 р. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; Пунктом 12.4. Тендерної документації Замовника визначено наступний спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: «Після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати на переговори та завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу скановані у форматі PDF або JPG наступні документи: На підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Тобто, Тендерною документацією Замовника не встановлено конкретної форми довідок або способу викладення інформації, яку Учасник повинен надати на підтвердження відповідності установленим критеріям і вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник передбачив можливість вибору, що безпосередньо випливає із формулювання: «довідка/інформація в довільній формі», тобто або довідка або інформація. На виконання вказаних вимог п. 12.4. Тендерної документації Учасник розмістив в електронній системі закупівель документ у формі Довідки про відсутність підстав відмови за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р. о 19.34 год. 04.09.2020 р. З огляду на те, що конкретна форма викладення інформації, передбаченої п.12.4. Тендерної документації, Замовником визначена не була, така інформації Учасником була оформлена в довільній формі на власний розсуд у вигляді єдиного документу - Довідки про відсутність підстав відмови за вих. №0409/24 від 04.09.2020 р. При цьому, вказана довідка містить всю необхідну інформацію, що вимагалася п.12.4. Тендерної документації Замовника. Оформлення вказаної інформації у формі єдиної довідки, а не окремих документів, жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не суперечить вимогам Тендерної документації Замовника. Більш того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника також може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, діюче законодавство у сфері публічних закупівель передбачає можливість допущення Учасником при оформленні документів тендерної пропозиції незначних неточностей та формальних (несуттєвих) помилок і, у разі якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції, такі помилки не можуть слугувати підставою для відхилення пропозиції Учасника. Слід зазначити, що Замовник в оскаржуваному рішенні жодним чином не обґрунтував, яким саме чином оформлення пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст такої пропозиції. Отже, з огляду на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України№75/469/6 від 11.09.2020 р., є неправомірним та порушує права і законні інтереси учасника ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження». Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції Учасника та, відповідно, до порушення його прав та законних інтересів. Вважаємо, що у даному випадку Замовник порушив такі принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», як недискримінація учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність порушених прав та законних інтересів Учасника обґрунтовується тим фактом, що Учасник приймаючи участь у даній процедурі закупівлі реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому, а неправомірне відхилення пропозиції Учасника позбавляє його права на подальшу участь у закупівлі. На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» від 12.05.2016 N° 1356-VI11 та Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, — ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень у процедурі публічної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a. 3. Зобов’язати Замовника Міністерство оборони України повністю скасувати рішення тендерного комітету Міністерства оборони України про відхилення пропозиції ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) два лоти за лотом 1, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-13-004746-a, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України№75/469/6 від 11.09.2020 р., та повторно розглянути пропозиції учасника ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження». Директор ТОВ «Харківський науково-дослідний інститут тактичного спорядження» Є.Ю. Мацко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 19:50
рішення від 21.09.2020 № 17680 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 19:50
рішення від 28.09.2020 № 18200.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 23:10

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 15:10
AMKU.pdf
17 вересня 2020 15:15
Електронний підпис

Документи подані замовником

25 вересня 2020 14:12
286 2 6850.pdf
25 вересня 2020 14:12
Пояснення АМКУ (469).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Олтекс" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМ.ТЕКС" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІС" 9 157 800,00
UAH з ПДВ
9 157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТУСМО" 9 157 200,00
UAH з ПДВ
9 157 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 9 156 000,00
UAH з ПДВ
9 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ" 9 150 000,00
UAH з ПДВ
9 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:10
ГЛ постачання лот 1.pdf
25 серпня 2020 14:10
Статут.pdf
25 серпня 2020 14:10
Довідка стаття 17.pdf
25 серпня 2020 14:10
ГЛ постачання лот 2.pdf
25 серпня 2020 14:10
ГЛ постачання лот 1.pdf
25 серпня 2020 14:10
Vutyag_z_nakazu_Davidchuk.zip
25 серпня 2020 14:10
Dovirenist_Davidchuk.zip
25 серпня 2020 14:10
Dovidka_pro_nazvu.zip
25 серпня 2020 14:10
Bankivska_Licenzia.zip

Публічні документи

25 серпня 2020 14:13
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:12
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
25 серпня 2020 14:12
Dovirenist Davidchuk.zip
25 серпня 2020 14:12
Dovidka pro nazvu.zip
25 серпня 2020 14:12
Bankivska Licenzia.zip
25 серпня 2020 14:12
203304_65_9_274734_lot_1.ZIP
25 серпня 2020 14:12
Цінова пропозиція .PDF
25 серпня 2020 14:12
ст.17.PDF
25 серпня 2020 14:12
Витяг с реєстру ПДВ.pdf
25 серпня 2020 14:12
Статут -2020.pdf
25 серпня 2020 14:12
Рішення власника.pdf
25 серпня 2020 14:12
Наказ про призначення.PDF
25 серпня 2020 14:12
Акт статутний капітал.PDF
25 серпня 2020 14:12
Квитанція №2 Фінзвіт.pdf
25 серпня 2020 14:12
Баланс 2019.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:41
Fwd_Гарантія__203182_34_67_274.zip
25 серпня 2020 14:41
ШВВЗ № 66 від 24.01.20р.pdf
25 серпня 2020 14:41
статут оригінал.pdf
25 серпня 2020 14:41
ст.17.pdf
25 серпня 2020 14:41
рішення учасника.pdf
25 серпня 2020 14:41
ПДВ.pdf
25 серпня 2020 14:41
наказ 2020.pdf
25 серпня 2020 14:41
досвід відгук.pdf
25 серпня 2020 14:41
гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 14:41
статут оригінал.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:48
Статут.pdf
25 серпня 2020 16:48
Проєкт договору.pdf
25 серпня 2020 16:48
Документи А.В. Патока.zip
25 серпня 2020 16:48
Висновок ШВВЗ вид 1.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:55
Стутут, опис.pdf
25 серпня 2020 16:55
Довідка ст 17.pdf
25 серпня 2020 16:55
Аналогічний договір.pdf
25 серпня 2020 16:54
Гарантия.zip
25 серпня 2020 16:54
Витяг ЄДР.pdf
25 серпня 2020 16:54
Висновок ШВВЗ.pdf
25 серпня 2020 16:54
Виписка ЄДР.pdf
25 серпня 2020 16:54
Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 16:54
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 16:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:07
Антикор прогр+наказ.pdf
25 серпня 2020 17:07
Гарантійний Штани лот1.pdf
25 серпня 2020 17:07
Висновок Штани ВВЗ.pdf
25 серпня 2020 17:07
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 17:07
Довідка по ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:07
Наказ директор.pdf
25 серпня 2020 17:07
фін звітність 2019р ТІС.pdf
25 серпня 2020 17:07
Рейтинг_Скан.pdf
25 серпня 2020 17:07
Рейтинг.zip
25 серпня 2020 17:07
Ліцензія_скан.pdf
25 серпня 2020 17:07
Лiцензiя.zip
25 серпня 2020 17:07
Довіреність_скан.pdf
25 серпня 2020 17:07
Довiренiсть_Рижий.zip
25 серпня 2020 17:07
Гарантия_5910.zip

Публічні документи

25 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:38
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 14:38
Фін звітність.rar
25 серпня 2020 14:38
Протокол на підпис.pdf
25 серпня 2020 14:38
Оригінал статуту.pdf
25 серпня 2020 14:38
Копія опису до статуту.pdf
25 серпня 2020 14:38
Довідка по ст. 17.pdf
25 серпня 2020 14:38
Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 14:38
Відомості.pdf
25 серпня 2020 14:38
Висновок ШВВЗ.pdf
25 серпня 2020 14:38
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
25 серпня 2020 14:38
Dovirenist Davidchuk.zip
25 серпня 2020 14:38
Dovidka pro nazvu.zip
25 серпня 2020 14:38
Bankivska Licenzia.zip
25 серпня 2020 14:38
202185_19_65_50.zip

Публічні документи

18 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:13
після переговорів.rar
16 вересня 2020 19:22
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:22
після аукціону.rar
25 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:13
Кваліфікація.rar
25 серпня 2020 17:13
гарантія.rar
25 серпня 2020 17:13
Технічна.rar

Публічні документи

04 вересня 2020 19:34
Dovidka pro vidsutnist pidstav vidmovu.pdf
04 вересня 2020 19:34
Protokol ZZU 44 znachnuy pravochin.pdf
04 вересня 2020 19:34
Cinova propoziciya peregovori.pdf
03 вересня 2020 16:20
Cinova propoziciya aukcion.pdf
03 вересня 2020 16:19
Dovidka MVS.rar
03 вересня 2020 16:19
Dovidka pro vidsutnist zaborgovanosti.pdf
25 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:04
07 витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 17:04
Dovidka pro vidpovidnist.pdf
25 серпня 2020 17:04
04 Статут.pdf
25 серпня 2020 17:04
Garantaiyny list.pdf
25 серпня 2020 17:04
08 Антикор программа.pdf
25 серпня 2020 17:04
cinova propoziciya.pdf
25 серпня 2020 17:04
09 Висновок ШВВЗ.pdf
25 серпня 2020 17:04
Vidomosti pro uchasnika.pdf
25 серпня 2020 17:04
Ліцензія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Олтекс"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС"

ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"

ТОВ "ІМ.ТЕКС"

ТОВ "ТІС"

ТОВ "ТУСМО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ"
#31642848
Відхилено 9 150 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 21:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
#41858711
Переможець 9 156 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
#41858711
9 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:08
Договір № 286-3-20-233 від 20.10.2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:46
Дод. угода № 3 від 30.03.2021 до договору № 286-3-20-233.pdf зміни до договору
31 березня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 14:09
Дод. угода № 2 від 24.02.2021 до договору від 286-3-20-233.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 13:41
Дод. угода № 1 від 31.12.2020 до догов. № 286-3-20-233.pdf зміни до договору
02 січня 2021 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021 (включно).
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/233
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору відповідно вимог частини шостої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/233
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.5 та 11.6 розділу 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/233
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 987 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 831 200,00 UAH)