Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Муфти ізолювальні)
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (Insulating couplings)
Очікувана вартість
22 942 041,33 UAH
UA-2020-08-13-004693-c d80eab54d7884fd6885e7a9fd07261d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Ольга Олександрівна

380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Панченко Ольга Олександрівна
380442986950
PANCHENKO-OA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Panchenko Olga
380442986950
PANCHENKO-OA@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 11:10
Очікувана вартість: 22 942 041,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 710,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 680000 UAH
Publication date: 13 серпня 2020 16:54
Enquiries until: 29 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 22 942 041 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 114 710 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-04-000883-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-04-000883-b, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN100 PN12 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN100 PN12 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
48 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN100 PN55 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN100 PN55 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
10 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN100 PN75 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN100 PN75 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
7 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN150 PN12 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN150 PN12 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
18 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN150 PN55 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN150 PN55 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
63 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN200 PN12 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN200 PN12 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
75 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN200 PN55 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN200 PN55 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
46 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN300 PN12 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN300 PN12 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
12 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN400 PN12 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN400 PN12 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
3 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN500 PN12 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN500 PN12 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021
9 шт.
Муфти ізольовані (Муфта ізолювальна DN500 PN55 (44163240-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Insulating couplings (Insulating couplings DN500 PN55 (44163240-4))
CPV: 44160000-9
Період постачання: по 01 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:53
20_952_т-тд_т_Перелік змін_29.09.2020 р..docx
24 вересня 2020 17:43
20_952_т-тд_т_Перелік змін_24.09.2020 р..docx
29 вересня 2020 16:53
20_952_т_Додаток_2 перелік інформації зі змінами.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_Додаток_2 перелік інформації — копия.docx
15 вересня 2020 17:17
20_952_т-тд_т_Перелік змін_15.09.2020 р..docx
27 серпня 2020 16:16
20_952_т-тд_т_Перелік змін_27.08.2020 р..docx
15 вересня 2020 17:17
20_952_т_ТД_від 15.09.2020.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_ТД_.docx
15 вересня 2020 17:17
20_952_т_Додаток_1.1 Гарантійний лист від 15.09.2020 р..docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_Додаток_1.1 Гарантійний лист — копия.docx
27 серпня 2020 16:16
20_952_6_1_забезпечення_ua.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_6_1_забезпечення_ua — копия.docx
13 серпня 2020 16:51
Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ ukr.pdf
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_Додаток_4 Проект договору — копия.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_Додаток_3 вимоги до переможця — копия.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_6_2_забезпечення_ua — копия.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_Додаток_1 ТЗ.docx
13 серпня 2020 16:51
20_952_т_Додаток 1.2. перелік сертифікатів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

марки сталей, довжина патрубків
Дата подання: 17 серпня 2020 11:17
Дата відповіді: 19 серпня 2020 09:54
Доброго дня! Стосовно марок сталей. В пунках 17-20 технічної специфікації чи існують переваги по марках сталей? Ми пропонуємо включно до 219 діаметру ст. 20, а з 325 діаметру 13ХФА. Прошу підтвердити Стосовно пункту 21. Довжина патрубків рахується від муфти або вказана загальна довжина разом з муфтою?
Відповідь: Доброго дня! По марках сталей переваг не має. Критерії по сталям лише фізичні і хімічні властивості сталей, які вказані у додатку № 1 до тендерної документації.
Кожна муфта ізолювальна має два патрубки під приварювання, вимоги до довжини кожного патрубку під приварювання зазначені в п. 21 додатку № 1 до тендерної документації.
Щодо терміну поставки
Дата подання: 18 серпня 2020 10:19
Дата відповіді: 19 серпня 2020 09:55
Доброго дня! У Додатку 4 до ТД вказаний термін поставки - протягом 60 к.д. з моменту письмової заявки покупця, а на сторінці закупівлі - до 1 листопада 2021 року. Також слід зазначити, що у порівнянні з попередньою (скасованою) закупівлею, кількість обладнання значно зросла, а термін поставки - ні. Наголошуємо, що здійснити постачання такого об'єму у такий стислий термін, не маючи його на складі - фізично неможливо. Тому, враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до ТД та змінити строк постачання на " Протягом 180 днів з правом дострокової поставки".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформація, що викладена у поставленому питанні, прийнята до відома та опрацьовується Замовником. У разі встановлення виробничої доцільності внесення коригувань щодо умов закупівлі, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відносно графіка поставки
Дата подання: 27 серпня 2020 13:32
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:32
В проекті Договора в п.12.1 вказано, що строк дії договору в частині поставки товару діє по "01" листопада 2021 гоку. В Додатку №1 до Договору, зазначенно, строк поставки протягом 60 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Замовника. Наступним просимо Вас повідомити, орієнтовний графік поставки муфт ізольованих протягом дії договору за діаметром і кількістью.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Заявка на постачання муфт ізолювальних необхідного діаметру, тиску та в необхідній кількості буде надаватись постачальнику в залежності від виробничої необхідності замовника враховуючи термін дії договору.
Плановий графік постачання
Дата подання: 01 вересня 2020 14:16
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:01
Шановний замовник. Публічні Закупівлі, згідно ст. 3 Закону, мають здійснюватися з дотриманням основних принципів, зокрема – максимальної економії та ефективності. З огляду вищезазначеного та для розрахунку максимально економічно-вигідної ціни, важливо врахувати максимально-можливу кількість поставок/заявок, оскільки кожна така заявка та поставка товару несе додаткові витрати, пов’язані з митним очищенням товару, вартості транспортування, тощо. Продукція, що закуповується, може мати обмежені терміни зберігання та придатності. Забезпечення своєчасного постачання продукції з урахуванням термінів зберігання, та для забезпечення постачання якісної такої продукції, полягає в правильності та своєчасності планування виробництва й постачання такого товару. Оскільки повний обсяг закупівлі товару є конкретно визначеним умовами закупівлі та також є визначеним термін дії договору, просимо повідомити орієнтовний плановий графік постачання та/або максимальну й мінімальну кількість таких заявок. Не надання інформації щодо графіку постачання та/або кількості таких заявок призведе до штучного підвищення вартості пропозицій учасників та ціни закупівлі в цілому, оскільки такі учасники будуть вимушені в своїх розрахунках враховувати максимально невизначену кількість можливих поставок, що в свою чергу призведе до порушення збоку Замовника принципу максимальної економії та ефективності, як цього вимагає ст.3 Закону про Публічні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Заявка на постачання муфт ізолювальних необхідного діаметру, тиску та в необхідній кількості буде надаватись постачальнику в залежності від виробничої необхідності замовника враховуючи термін дії договору
Щодо п.1 Додатку 2 до ТД
Дата подання: 08 вересня 2020 17:10
Дата відповіді: 11 вересня 2020 15:02
Доброго дня! - п.1.1 Додатку 2 до ТД: у порівнянні зі скасованим тендером, змінилась нумерація додатків до ТД, а текст гарантійного листа (Дод 1.1) не змінений відповідним чином. п. 2 Листа має гарантувати відповідність пропозиції вимогам додатку 1.2.(щодо маркування, сертифікатів, протоколів випробувань або сертифікатів та інших засобів підтвердження відповідності). Прохання внести зміни до ТД. - п.1.2 Додатку 2 до ТД: у даному пункті є посилання на Додаток 1.2., в якому зазначені вимоги щодо маркування, сертифікатів, протоколів випробувань або сертифікатів та інших засобів підтвердження відповідності. В даному додатку пп. 2,3,4,5 пропонується надати копії актів/протоколів (виданих виробником муфти ізолювальної) на підтвердження відповідності пропозиції вимогам. Але дана продукція ще не виготовлена і вказані документи з фактичними результатами випробувань ще не існують. Тому прохання роз'яснити, чи достатньо буде надати гарантійний лист (Дод 1.1), яким гарантується відповідність пропозиції вимогам додатку 1.2. разом з завіреними проектними кресленнями продукції? У кресленнях буде вказана повна технічна інформація, включаючи гідравлічні випробування, електричний опір, діелектричне тестування, патрубки під приварювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Добрий день!
п.1.1. Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені зміни;
п.1.2. Наявність документів наведених в Додатку 1.2. підтверджується Додатком 1.1 а саме гарантійним листом. Перелік документів на підтвердженням відповідності надаються постачальником при постачанні продукції згідно Додатку 4 до тендерної документації. Достатньо буде надати гарантійний лист.
Стосовно надання документаціїї з якості
Дата подання: 25 вересня 2020 12:19
Дата відповіді: 30 вересня 2020 10:51
В рамках проведення процедури закупівлі, потенційними учасниками було надано запити стосовно зазначених в Додатку № 2 до тендерної документаціїї вимоги, щодо маркування, сертифікатів, протоколів випробувань або сертифікатів та інших засобів підтвердження відповідності. Так, відповідно до п.1.2 додатку №2 до тендерної документаціїї Замовником, в складі пропозиціїї учасника вимагається надання документів відповідно до додатку № 1.2. до тендерної документаціїї, а саме: 1. Кожна муфта ізолювальна витримує гідравлічні випробування тиском не менше 1,5 РN протягом не менше 10 хвилин; при цьому відсутні руйнування конструкцій, відсутні будь-які витоки з поверхонь або з’єднань. Підтверджується копією акту/протоколу (виданого виробником муфти ізолювальної) з результатами гідравлічного випробування. 2. Електричний опір кожної муфти ізолювальної в сухому стані після гідравлічного випробування при напрузі постійного струму не менше 500 В становить не менше 5 МОм. Підтверджується копією акту/протоколу (виданого виробником муфти ізолювальної) з результатами вимірювання електричного опору. 3. Кожна муфта ізолювальна піддається діелектричному тестуванню; при цьому забезпечується діелектрична міцність (не виникає коронний розряд та перешкоди в опорі ізоляції) в сухому стані протягом не менше 1 хвилини напругою змінного струму не менше 3000 В (50 Гц). Підтверджується копією акту/протоколу (виданого виробником муфти ізолювальної) з результатами діелектричного тестування. 4. Відповідність кожної муфти ізолювальної підтверджується паспортом/сертифікатом якості виробника муфти ізолювальної з обов'язковим зазначенням: a. найменування Товару; b. заводського та/або серійного номеру; c. дати виробництва; d. інформації про патрубок під приварювання (зовнішній діаметр та товщина стінки у місці розробки під приварювання), надається сертифікат якості виробника матеріалу патрубку під приварювання, в якому зазначені марка сталі, хімічний склад, механічні властивості (межа текучості, межа міцності та величина відносного подовження металу) та посилання на стандарт, за яким трубна заготовка була виготовлена. Якщо, трубні заготовки виготовлені за стандартами, що відмінні від ГОСТ 8731, ГОСТ 8732 або ГОСТ 20295, надається (-ються) чинний (-ні) сертифікат (-ти) відповідності трубної продукції вимогам вказаних стандартів (-у), виданий (-і) уповноваженим (-ми) органом (-ми). 5. Муфти ізолювальні відповідають вимогам «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 № 27, з врахуванням п. 3 Постанови). Підтверджується: a. копією чинного сертифікату експертизи типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 № 27, з врахуванням п. 3 Постанови), виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124-VIII; b. копією декларації про відповідність, складеної виробником муфти ізолювальної або його уповноваженим представником, згідно вимог п. 57 за формою додатку 4 «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском». В одночас, такі документи аргументовано не можуть бути надані учасником в повному обсязі, на підставі того, що продукція ще не виготовлена та, відповідно, не проходила необхідні випробування. Виходячі з отриманої відповіді, яка була опублікована Замовником 11.09.2020 р. на веб порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-004693-c ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 11.09.2020, 15:02) Доброго дня. Добрий день! п.1.1. Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені зміни; п.1.2. Наявність документів наведених в Додатку 1.2. підтверджується Додатком 1.1 а саме гарантійним листом. Перелік документів на підтвердженням відповідності надаються постачальником при постачанні продукції згідно Додатку 4 до тендерної документації. Достатньо буде надати гарантійний лист. Замовником було чітко зазначено, що на підтвердження відповідності продукціїї технічним та якісним характеристикам що встановлені в тендерній документаціїї, достатньо буде надати гарантійний лист, та що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документаціїї. Незважаючи на всі запити та отримані відповіді, та опубліковані 27.08.2020р зміни до тендерної документаціїї, Вами так і не було змінено умови надання учасником в складі тендерної пропозиціїї документів стосовно підтвердження відповідності продукціїї технічним та якісним характеристикам. Виходячі з вищевикладеного, нам незрозуміла Ваша позиція стосовно вищевикладеного, та чи це ненавмисна помилка, чи це усвідомлені діїї з метою звуження кола потенційних учасників. З метою, більш чіткого усвідомлення Вашої позиціїї, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документаціїї. Дуже Вам дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для підтвердження вимог, які наведені в додатку 1.2 до тендерної документації, Учасником в складі його тендерної пропозиції достатньо буде надати гарантійний лист, який складений за формою, яку наведено у додатку 1.1 до тендерної документації
Вимоги до аналогічних договорів
Дата подання: 25 вересня 2020 17:12
Дата відповіді: 30 вересня 2020 10:51
Згідно п.2. 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія відгука від підприємства для якого виконувався аналогічний договір*, що підтверджує досвід та виконання такого договору.* під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів.» Вимоги щодо формулювання аналогічного договору не відносяться до предмету закупівлі та не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме предмет закупівлі є – «муфти ізольовані», а під аналогічним договором - «слід розуміти договір на постачання магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів». Зауважуємо, що виробники та постачальники муфт не являються виробниками та постачальниками «магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів». Просимо змінити формулювання аналогічного договору і замість слів «слід розуміти договір на постачання магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів» вставити слова «слід розуміти договір на постачання муфт ізолювальних».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Предметом закупівлі є «Муфти ізолювальні». Згідно з єдиним закупівельним словником зазначений предмет закупівлі відноситься до коду 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», при цьому муфти ізолювальні можна віднести до супутніх виробів. Кваліфікаційні критерії додатку 2 до тендерної документації складені згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку з вищенаведеним повідомляємо, що вимоги тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв є вичерпними та не підлягають змінам.
Вимоги додатку 1.2.
Дата подання: 25 вересня 2020 17:14
Дата відповіді: 30 вересня 2020 10:53
Відповідно до Додатку 1.2. до тендерної документації «Маркування, сертифікати, протоколи випробувань або сертифікати та інші засоби підтвердження відповідності»: 1. Виробник муфти ізолювальної повинен мати впроваджену і сертифіковану систему управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту ISO 9001. Підтверджується копією сертифікату (виданого уповноваженим органом) на систему управління якістю виробника, яка відповідає вимогам стандарту ISO 9001. 2. Кожна муфта ізолювальна витримує гідравлічні випробування тиском не менше 1,5 РN протягом не менше 10 хвилин; при цьому відсутні руйнування конструкцій, відсутні будь-які витоки з поверхонь або з’єднань. Підтверджується копією акту/протоколу (виданого виробником муфти ізолювальної) з результатами гідравлічного випробування. 3. Електричний опір кожної муфти ізолювальної в сухому стані після гідравлічного випробування при напрузі постійного струму не менше 500 В становить не менше 5 МОм. Підтверджується копією акту/протоколу (виданого виробником муфти ізолювальної) з результатами вимірювання електричного опору. 4. Кожна муфта ізолювальна піддається діелектричному тестуванню; при цьому забезпечується діелектрична міцність (не виникає коронний розряд та перешкоди в опорі ізоляції) в сухому стані протягом не менше 1 хвилини напругою змінного струму не менше 3000 В (50 Гц). Підтверджується копією акту/протоколу (виданого виробником муфти ізолювальної) з результатами діелектричного тестування. 5. Відповідність кожної муфти ізолювальної підтверджується паспортом/сертифікатом якості виробника муфти ізолювальної з обов'язковим зазначенням: a. найменування Товару; b. заводського та/або серійного номеру; c. дати виробництва; d. інформації про патрубок під приварювання (зовнішній діаметр та товщина стінки у місці розробки під приварювання), надається сертифікат якості виробника матеріалу патрубку під приварювання, в якому зазначені марка сталі, хімічний склад, механічні властивості (межа текучості, межа міцності та величина відносного подовження металу) та посилання на стандарт, за яким трубна заготовка була виготовлена. Якщо, трубні заготовки виготовлені за стандартами, що відмінні від ГОСТ 8731, ГОСТ 8732 або ГОСТ 20295, надається (-ються) чинний (-ні) сертифікат (-ти) відповідності трубної продукції вимогам вказаних стандартів (-у), виданий (-і) уповноваженим (-ми) органом (-ми). 6. Муфти ізолювальні відповідають вимогам «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 № 27, з врахуванням п. 3 Постанови). Підтверджується: a. копією чинного сертифікату експертизи типу на відповідність вимогам «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском» (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 № 27, з врахуванням п. 3 Постанови), виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124-VIII; b. копією декларації про відповідність, складеної виробником муфти ізолювальної або його уповноваженим представником, згідно вимог п. 57 за формою додатку 4 «Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском». Ми є представниками закордонних виробників муфт. Для розширення конкуренції у Вашому тендері, просимо прибрати подачу даних документів по п. 2-6, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції. Не коректно вимагати документи по п. 2-4 на кожну муфту, коли даних муфт, ще не має фактично (тобто вони ще не виготовлені). Коректно вимагати дані документи від Постачальника при поставці товару. Щодо п.5. необхідно вказати не паспорт на виріб, а зразок паспорта на кожен тип продукції. Окрім того, Вами штучно звужено коло учасників, тому що ви вимагаєте по п.6. виключно документи видані на території України. Ми можемо надати міжнародні сертифікати відповідності, а вже при поставці надамо українські сертифікати та декларації. Просимо прибрати подачу даних документів по п.2-6, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, а вимагати дані документи при поставці обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасником в складі його тендерної пропозиції достатньо буде надати гарантійний лист, який складений за формою, яку наведено у додатку 1.1 до тендерної документації
Вимоги Додатку 1.1.
Дата подання: 25 вересня 2020 17:15
Дата відповіді: 30 вересня 2020 10:54
Замовник у Додатку 1.1 до тендерної документації «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», зноска 4, вимагає «Запропоновані муфти ізолювальні повинні бути від одного (однакового) виробника.» Дана вимога не відповідає принципам вільної конкуренції та ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, що обладнання (муфти ізолювальні) не потребує сервісного обслуговування та не містить складних механізмів, і не є високо технологічним. Тому, для виконання стислого терміну поставки, просимо прибрати вимогу від одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Предметом закупівлі є муфти ізолювальні, які є високотехнологічними виробами, що використовуються на об’єктах підвищеної небезпеки та працюють під високим тиском. Тендерною документацією передбачені відповідні високі вимоги до конструктивної міцності, надійності виробів, що мають підтверджуватись відповідними документами з контролю (випробування) продукції, зокрема, в проекті договору (додаток 4 до тендерної документації) передбачена можливість контролю (випробування) Товару Покупцем на виробничих потужностях підприємства виробника. Закупівля Товару різних виробників потребуватиме додаткових фінансових та часових витрат Покупця. В зв’язку з вищенаведеним повідомляємо, що вимоги тендерної документації в частині одного (однакового) виробника є вичерпними та не підлягають змінам.
Вимоги Додатку 1.1. до Тендерної Документації
Дата подання: 25 вересня 2020 17:16
Дата відповіді: 30 вересня 2020 10:54
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» виклав вимоги до номінальних тисків. Дана вимога не відповідає принципам вільної конкуренції та ЗУ «Про публічні закупівлі». Наша компанія є представником європейських та американських виробників муфт ізолювальних, враховуючи це, просимо привести вимоги до тисків до стандартів згідно ANSI та CLASS у відповідності до зовнішнього діаметру патрубка згідно ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) зазначений номінальний тиск із врахуванням проєктних та експлуатаційних характеристик об’єктів. Вимога «не менше» дозволяє надавати пропозиції, в яких зазначено тиск, більший від вказаного в додатку 1 до тендерної документації.
Щодо терміну поставки
Дата подання: 29 вересня 2020 10:09
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:47
Доброго дня! У Додатку 4 до ТД вказаний термін поставки - протягом 60 к.д. з моменту письмової заявки покупця, а строки дії договору - до 1 листопада 2021 року.Просимо Вас викласти графік поставки,оріентовну кількість муфт ізолювальних в заявці,або збільшити строк постачання муфт ізолювальних до 180 к.д..Так як виготовити за 60 к.д. всю кількість муфт -фізично неможливо. Такі умови поставки та строки не дають можливість виробнику виготовити продукцію,дані умови схожі на попередню домовленність Замовника з Постачальником який має всі муфти ізолювальні в наявності на складі. Просимо взяти до уваги,та внести зміни до Додатку 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на аналогічне питання надавалась 28.08.2020 в 14 годин 32 хвилини. Повторно повідомляємо, що заявка на постачання муфт ізолювальних необхідного діаметру, тиску та в необхідній кількості буде надаватись постачальнику в залежності від виробничої необхідності замовника враховуючи термін дії договору.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-13-004693-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ", Код ЄДРПОУ:36620064
Скарга на умови закупівлі
Скарга на умови закупівлі відповідно до Додатку 1.2.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-13-004693-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ", Код ЄДРПОУ:36620064
Скарга на умови закупівлі
Скарга на умови закупівлі відповідно до Додатку 1.2
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 11:56
Скарга Додаток 1.2..pdf

Документи подані скаржником

18 вересня 2020 11:58
Скарга Додаток 1.2..pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-08-13-004693-cd80eab54d7884fd6885e7a9fd07261d3
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:23
ПП "ЕКСІМ ЛЕГАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НГК ЕКВІП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМТРАНСТЕХНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВЛАДАВІР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ЯКІСНЕ ПОСТАЧАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) На пропозицію вцілому не накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3 р. І Додатку 2 цієї тендерної документації, також у складі тендерної пропозиції відсутній лист-пояснення про неможливість накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої особи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п. 1 розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.

Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 15:51
Гарантія.pdf
23 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:54
С2 ISO 14001.pdf
23 вересня 2020 10:54
С1 ISO 9001.pdf
23 вересня 2020 10:54
Е2 Структура власності.pdf
23 вересня 2020 10:54
Е1 Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
23 вересня 2020 10:54
5 Довідка_субпідряд.pdf
23 вересня 2020 10:54
3.2 Баланс.pdf
23 вересня 2020 10:54
1.2 витяг ЄДР.pdf
23 вересня 2020 10:54
1 Статут.pdf
23 вересня 2020 10:54
0 Протокол_заг.зборов.pdf

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:27
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 вересня 2020 15:27
03-1 Рішення 17082020.pdf.zip
23 вересня 2020 15:27
аналогічний договір.pdf.zip
23 вересня 2020 15:27
відгук про виконання.pdf.zip
23 вересня 2020 15:27
довідка про виконання.pdf.zip

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:21
наказ антикорупційна.pdf
09 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:11
наказ антикорупційна.pdf
09 жовтня 2020 13:11
АнтиКор.pdf
09 жовтня 2020 13:11
АнтиКор.pdf.p7s
24 вересня 2020 11:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:05
відгук львівтрансгаз.pdf
24 вересня 2020 11:05
договір ерфольг.pdf
24 вересня 2020 11:05
Договір ЛЬВІВ.pdf
24 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:55
тех характеристики.pdf
24 вересня 2020 10:55
дилерство.pdf
24 вересня 2020 10:55
зразки паспортів.7z.zip
24 вересня 2020 10:55
зразки паспортів.7z
24 вересня 2020 10:55
додаток 5 форма оцінки.pdf
24 вересня 2020 07:10
Електронний підпис
24 вересня 2020 07:10
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:05
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:05
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:59
4 модуль в.jpeg
23 вересня 2020 18:59
3 модуль с2.jpeg
23 вересня 2020 18:59
2 ИСО.jpg
23 вересня 2020 18:52
гарантійний лист.pdf
23 вересня 2020 18:52
статут.pdf
23 вересня 2020 18:52
протокол №4.pdf
23 вересня 2020 18:52
паспорт керівника.pdf
23 вересня 2020 18:52
опис 2.pdf
23 вересня 2020 18:52
опис 1.pdf
23 вересня 2020 18:52
наказ на директора.pdf
23 вересня 2020 18:52
дозвіл 2.pdf
23 вересня 2020 18:52
дозвіл 1.pdf
23 вересня 2020 18:52
додаток до паспорта.pdf
23 вересня 2020 18:52
витяг.pdf
23 вересня 2020 18:52
виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:38
Статут ААУ.pdf
24 вересня 2020 11:38
Опис_Статут.pdf
24 вересня 2020 11:38
ВИПИСКА_ААУ_2020.pdf
24 вересня 2020 11:38
Довідка по ст.17.pdf
24 вересня 2020 11:38
Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:09
ГАРАНТІЯ.rar
24 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:32
1 Гарантійний лист.PDF
24 вересня 2020 13:32
5 Про субпідрядників.PDF
24 вересня 2020 13:32
2 Відгук.PDF
24 вересня 2020 13:32
7 Інформаційний лист.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
5 Про субпідрядників.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
1 Гарантійний лист.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
4 Копія Статуту.PDF
24 вересня 2020 13:31
Гарантія.zip
24 вересня 2020 13:31
8 Додаток 5.PDF
24 вересня 2020 13:31
10 Сертификат СМК 2018.pdf
24 вересня 2020 13:31
7 Інформаційний лист.PDF
24 вересня 2020 13:31
10 Сертификат СМК 2018.pdf.p7s
24 вересня 2020 13:31
8 Додаток 5.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
2 Відгук.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
4 Копія Статуту.PDF.p7s

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" #41918052

№ рішення у справі

63/97- р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:18
Garantiya.pdf.p7s
09 жовтня 2020 16:18
Garantiya.pdf
09 жовтня 2020 16:18
Довiренiсть Байцар О.С.pdf
24 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:39
Garantia.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:39
Garantia.pdf
24 вересня 2020 16:39
Довiренiст__Байцар_2020.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:39
Довiренiст__Байцар_2020.pdf
24 вересня 2020 16:39
Статут.pdf
24 вересня 2020 16:39
Маркування.pdf
24 вересня 2020 16:39
Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) На пропозицію не накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3 р. І Додатку 2 цієї тендерної документації, також у складі тендерної пропозиції відсутній лист-пояснення про неможливість накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої особи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п. 1 розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) або електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.

Документи

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:36
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:33
ліцензування.pdf
03 грудня 2020 16:48
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:47
ліцензування.pdf
03 грудня 2020 16:47
Довіреність.pdf
03 грудня 2020 16:47
Банківська ліцензія.pdf
03 грудня 2020 16:47
Банківська гарантія.pdf
26 листопада 2020 09:11
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:08
ISO 9001.pdf
26 листопада 2020 09:08
Статут.pdf
26 листопада 2020 09:08
Сертификат эксперт типа.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 500-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 500-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 400-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 300-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 200-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 200-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 150-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 150-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 100-75.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 100-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 100-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Опитувальник.pdf
26 листопада 2020 09:08
Довідка про статтю 17.pdf
26 листопада 2020 09:08
Довідка з податкової.pdf
26 листопада 2020 09:08
Довідка з МВС.pdf
26 листопада 2020 09:07
Гарантійний лист виробника.pdf
11 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:04
КІ пояснювальний лист.pdf
11 листопада 2020 16:04
Додаток від виробника.pdf
09 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:23
Інфо про СЕМ.pdf
09 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:09
Статут.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Отзыв.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Опросник.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Інфо про СЕМ.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Дилерський Договір.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Гарантійний лист+.pdf

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:48
Технічна частина.rar
09 жовтня 2020 16:48
Статут ТОВ МЯП.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Паспорт + ІК директора.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Лист підтверження.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Дод 5 форма оцінки.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Договір+Спец-ія+Відгук.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ"

ПП "ЕКСІМ ЛЕГАЛ"

ТОВ "НГК ЕКВІП"

ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМТРАНСТЕХНІКА"

ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"

ТОВ "ВЛАДАВІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ЯКІСНЕ ПОСТАЧАННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ" 13 333 325,00
UAH
12 499 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" 18 350 000,00
UAH
12 500 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НГК ЕКВІП" 19 000 000,00
UAH
12 800 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" 22 919 580,00
UAH
13 200 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМТРАНСТЕХНІКА" 21 942 041,00
UAH
17 790 000,00
UAH
Документи
ТОВ "МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ЯКІСНЕ ПОСТАЧАННЯ" 19 908 300,00
UAH
19 908 300,00
UAH
Документи
ПП "ЕКСІМ ЛЕГАЛ" 22 942 041,33
UAH
21 300 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВЛАДАВІР" 22 942 041,33
UAH
22 942 041,33
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:36
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:33
ліцензування.pdf
03 грудня 2020 16:48
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:47
ліцензування.pdf
03 грудня 2020 16:47
Довіреність.pdf
03 грудня 2020 16:47
Банківська ліцензія.pdf
03 грудня 2020 16:47
Банківська гарантія.pdf
26 листопада 2020 09:11
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:08
ISO 9001.pdf
26 листопада 2020 09:08
Статут.pdf
26 листопада 2020 09:08
Сертификат эксперт типа.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 500-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 500-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 400-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 300-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 200-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 200-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 150-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 150-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 100-75.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 100-55.pdf
26 листопада 2020 09:08
Паспорт-Муфта 100-12.pdf
26 листопада 2020 09:08
Опитувальник.pdf
26 листопада 2020 09:08
Довідка про статтю 17.pdf
26 листопада 2020 09:08
Довідка з податкової.pdf
26 листопада 2020 09:08
Довідка з МВС.pdf
26 листопада 2020 09:07
Гарантійний лист виробника.pdf
11 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:04
КІ пояснювальний лист.pdf
11 листопада 2020 16:04
Додаток від виробника.pdf
09 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:23
Інфо про СЕМ.pdf
09 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:09
Статут.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Отзыв.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Опросник.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Інфо про СЕМ.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Дилерський Договір.pdf
09 жовтня 2020 14:09
Гарантійний лист+.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:38
Статут ААУ.pdf
24 вересня 2020 11:38
Опис_Статут.pdf
24 вересня 2020 11:38
ВИПИСКА_ААУ_2020.pdf
24 вересня 2020 11:38
Довідка по ст.17.pdf
24 вересня 2020 11:38
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:21
наказ антикорупційна.pdf
09 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:11
наказ антикорупційна.pdf
09 жовтня 2020 13:11
АнтиКор.pdf
09 жовтня 2020 13:11
АнтиКор.pdf.p7s
24 вересня 2020 11:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:05
відгук львівтрансгаз.pdf
24 вересня 2020 11:05
договір ерфольг.pdf
24 вересня 2020 11:05
Договір ЛЬВІВ.pdf
24 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:55
тех характеристики.pdf
24 вересня 2020 10:55
дилерство.pdf
24 вересня 2020 10:55
зразки паспортів.7z.zip
24 вересня 2020 10:55
зразки паспортів.7z
24 вересня 2020 10:55
додаток 5 форма оцінки.pdf
24 вересня 2020 07:10
Електронний підпис
24 вересня 2020 07:10
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:05
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:05
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:59
4 модуль в.jpeg
23 вересня 2020 18:59
3 модуль с2.jpeg
23 вересня 2020 18:59
2 ИСО.jpg
23 вересня 2020 18:52
гарантійний лист.pdf
23 вересня 2020 18:52
статут.pdf
23 вересня 2020 18:52
протокол №4.pdf
23 вересня 2020 18:52
паспорт керівника.pdf
23 вересня 2020 18:52
опис 2.pdf
23 вересня 2020 18:52
опис 1.pdf
23 вересня 2020 18:52
наказ на директора.pdf
23 вересня 2020 18:52
дозвіл 2.pdf
23 вересня 2020 18:52
дозвіл 1.pdf
23 вересня 2020 18:52
додаток до паспорта.pdf
23 вересня 2020 18:52
витяг.pdf
23 вересня 2020 18:52
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:18
Garantiya.pdf.p7s
09 жовтня 2020 16:18
Garantiya.pdf
09 жовтня 2020 16:18
Довiренiсть Байцар О.С.pdf
24 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:39
Garantia.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:39
Garantia.pdf
24 вересня 2020 16:39
Довiренiст__Байцар_2020.pdf.p7s
24 вересня 2020 16:39
Довiренiст__Байцар_2020.pdf
24 вересня 2020 16:39
Статут.pdf
24 вересня 2020 16:39
Маркування.pdf
24 вересня 2020 16:39
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:09
ГАРАНТІЯ.rar
24 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:32
1 Гарантійний лист.PDF
24 вересня 2020 13:32
5 Про субпідрядників.PDF
24 вересня 2020 13:32
2 Відгук.PDF
24 вересня 2020 13:32
7 Інформаційний лист.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
5 Про субпідрядників.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
1 Гарантійний лист.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
4 Копія Статуту.PDF
24 вересня 2020 13:31
Гарантія.zip
24 вересня 2020 13:31
8 Додаток 5.PDF
24 вересня 2020 13:31
10 Сертификат СМК 2018.pdf
24 вересня 2020 13:31
7 Інформаційний лист.PDF
24 вересня 2020 13:31
10 Сертификат СМК 2018.pdf.p7s
24 вересня 2020 13:31
8 Додаток 5.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
2 Відгук.PDF.p7s
24 вересня 2020 13:31
4 Копія Статуту.PDF.p7s

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:48
Технічна частина.rar
09 жовтня 2020 16:48
Статут ТОВ МЯП.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Паспорт + ІК директора.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Лист підтверження.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Дод 5 форма оцінки.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Договір+Спец-ія+Відгук.pdf
09 жовтня 2020 16:48
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:27
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 вересня 2020 15:27
03-1 Рішення 17082020.pdf.zip
23 вересня 2020 15:27
аналогічний договір.pdf.zip
23 вересня 2020 15:27
відгук про виконання.pdf.zip
23 вересня 2020 15:27
довідка про виконання.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС""

ТОВ "НГК ЕКВІП"

ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМТРАНСТЕХНІКА"

ТОВ "МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ЯКІСНЕ ПОСТАЧАННЯ"

ПП "ЕКСІМ ЛЕГАЛ"

ТОВ "ВЛАДАВІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"
#42924030
Переможець
12 499 000,00
UAH
17 листопада 2020 16:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"
#42924030
12 499 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 15:34
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:10
2012000081.pdf укладений
10 грудня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: 2012000081
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 01 листопада 2021
Сума оплати за договором: 14 998 794,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 499 799,00 UAH)