Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт м'якої покрівлі даху ДУ ТМО МВС України по Львівській області на вул. Замарстинівській, 233 у м. Львові»
Очікувана вартість
195 113,80 UAH
UA-2020-08-13-004676-c 8b4e1dda8a194fbca5fb765e47a6272b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимарно Володимир Юрійович

+380672626612 oblepixa85@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Львівській області»
Код ЄДРПОУ: 08734210
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Замарстинівська, будинок 233
Контактна особа: Цимарно Володимир Юрійович
+380672626612
oblepixa85@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 23:00
Очікувана вартість: 195 113,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт м'якої покрівлі даху ДУ ТМО МВС України по Львівській області на вул. Замарстинівській, 233 у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79068, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Замарстинівська, 233
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:50
Оголошення.docx
13 серпня 2020 16:50
Додаток 4 Проект договору.docx
13 серпня 2020 16:50
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
13 серпня 2020 16:50
Додаток 2 Кваліфікаціи_ні критеріі_.docx
13 серпня 2020 16:50
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо відливів (фартуха з оцинкованої сталi)
Дата подання: 18 серпня 2020 12:13
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення щодо того, чи дана закупівля передбачає заміну металевих відливів (фартуха з оцинкованої сталi) (135,2 м/п) на нові, оскільки дефектний акт (технічна специфікація) не відображає наявність чи відсутність матеріальних ресурсів по даній позиції.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРІОРБУД 194 202,00
UAH з ПДВ
194 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:46
Гарантійні листи.pdf
19 серпня 2020 17:46
Довідки листи.pdf
19 серпня 2020 17:46
Лист статистика.pdf
19 серпня 2020 17:46
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:46
Установчі документи.pdf
19 серпня 2020 17:46
Технічна специфікація.pdf
19 серпня 2020 17:46
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРІОРБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРІОРБУД
#40345917
Переможець 194 202,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:24

Документи

21 серпня 2020 15:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:21
Рішення
21 серпня 2020 15:21
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПРІОРБУД
#40345917
194 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 15:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:21
Рішення
21 серпня 2020 15:21
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:37
Додатки до договору укладений
27 серпня 2020 16:33
Договір укладений
27 серпня 2020 16:33