Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 - стілець для зони відпочинку)
Очікувана вартість
1 190 000,00 UAH
UA-2020-08-13-004675-c 592ba69498754a72bdc875558a90abbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Філіц

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Людмила Філіц
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 15:43
Очікувана вартість: 1 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 - стілець для зони відпочинку) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1470 штуки
39160000-1 - стілець для зони відпочинку (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:53
Тендер стільці Додаток 3 ТП.doc
13 серпня 2020 16:52
Тендер стільці Додаток 4 проект договору.doc
13 серпня 2020 16:52
Тендер стільці Додаток 2 ст.17.doc
13 серпня 2020 16:52
Тендер стільці Додаток 1.doc
13 серпня 2020 16:51
Тендер стільці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛИЧКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ 940 800,00
UAH з ПДВ
940 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛІГОРСЬКА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 1 087 800,00
UAH з ПДВ
1 087 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 09:27
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:27
Довідка МВС 12.09.2020р.pdf
11 вересня 2020 09:41
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:33
Декларація 2019 р.pdf
31 серпня 2020 09:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:37
Таблиця відповідності.pdf
31 серпня 2020 09:37
Пропозиція.pdf
31 серпня 2020 09:37
Повноваження.pdf
31 серпня 2020 09:37
Паспорт.pdf
31 серпня 2020 09:37
Наявність працівників.pdf
31 серпня 2020 09:37
Додаток 1.pdf
31 серпня 2020 09:37
Витяг_ Єдиний податок.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:19
ISO Сертифікат 9001 ВЕС.pdf
31 серпня 2020 09:19
CEC_Ibiza.pdf
31 серпня 2020 09:19
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 09:19
Сертифікат 14001 ВЕС.pdf
31 серпня 2020 09:19
Правомочність підпису.pdf
31 серпня 2020 09:19
Паспорт копія для PROZORO.pdf
31 серпня 2020 09:19
Ідентифікаційний код.pdf
31 серпня 2020 09:19
Додаток №1.pdf
31 серпня 2020 09:19
Довідка наявність МТБ.pdf
31 серпня 2020 09:19
Гарантійний лист _ ст 17.pdf
31 серпня 2020 09:19
відгук по договору №47.pdf
31 серпня 2020 09:19
Витяг єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛИЧКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛІГОРСЬКА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛИЧКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2734911296
Переможець 940 800,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 13:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 12:42

Вимога про усунення невідповідностей

Не відповідність поданих документів тендерній документації а саме: Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відсутній документ щодо наявності фінансовий спроможності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛИЧКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2734911296
940 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:14
Договір(стілець для зони відпочинку) ФОП ВЕЛИЧКО ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ.pdf укладений
22 вересня 2020 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 940 800,00
UAH