Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 " Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область"
Очікувана вартість
2 554 768,00 UAH
UA-2020-08-13-004639-c 58df587f8793482d9a695041671b67d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордійчук Сергій Миколайович

+380362618352 torg_rapp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа " Рівненська академія патрульної поліції"
Код ЄДРПОУ: 43028270
Місцезнаходження: 33017, Україна , Рівненська обл., село Городок, Рівненський район
Контактна особа: Гордійчук Сергій Миколайович
+380362618352
torg_rapp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:51
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:51
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:52
Очікувана вартість: 2 554 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 321,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 33017. Рівненська область, Рівненський район, село Городок, вул. Барона Штейнгеля, 90. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівель, усі документи викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 " Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33017, Україна, Рівненська область, с. Городок, вул. Барона Штейнгеля,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі Актів виконаних робіт в паперовому вигляді та електронному програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмним комплексом, (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін на протязі 10-ти календарних днів з моменту підписання Довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № КБ-3), при наявності фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:47
Додаток 11. Проєкт договору.docx
13 серпня 2020 16:47
Додаток 10.Технічне завдання.rtf
13 серпня 2020 16:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-004639-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович, Код ЄДРПОУ:2219203498
Дата подання: 07 вересня 2020 15:43
ВИМОГА
Відповідно до п.4 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати відповідь та роз’яснення щодо переваг тендерної пропозиції Приватне підприємство «Модена» до пропозиції «Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович».
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації ФОП Вознюком В.О. надані всі локальні кошториси, в яких зазначені і технічні, і кількісні характеристики та інші вимоги відповідно до Технічного завдання.
Технічне завдання надається для розрахунків договірної ціни (локальні кошториси, зведені кошториси, пояснювальна записка та договірна ціна, розрахунки заробітної плати, загальновиробничі розрахунки, адмінвитрати та прибуток). Ненадання передрукованого Технічного завдання не є підставою для відхилення моєї пропозиції.
Не зрозуміло чим підтверджувати відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, як не розрахунками відповідно до Технічного завдання. Надання Приватним підприємством «Модена» передрукованого Технічного завдання не може бути перевагою тендерної пропозиції ФОП Вознюка В.О.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, зазначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія. Цінова пропозиція ФОП Вознюк В.О. менша за цінову пропозицію Приватного підприємства «Модена» майже на 100000,00 грн. і на 1056768,00 грн. від очікуваної вартості закупівлі і не є аномально низкою. Замовник, обираючи «переможцем» торгів Приватне підприємство «Модена», безпідставно збільшує вартість будівництва, що призводить до неекономічного використання бюджетних коштів і може тягнути за собою цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно ст. 121 Бюджетного Кодексу України.
Проаналізувавши тендерну пропозицією Приватного підприємства «Модена» зазначаю, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
1. В розрахунку ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ Приватного підприємства «Модена» вид договірної ціни – динамічна, що є порушенням вимог пункту 6 Розділу III Тендерної документації і п.2.3. проекту Договору підряду на виконання робіт де вид договірної ціни – тверда. Прошу надати пояснення чому опубліковане повідомлення про намір укласти договір, якщо Замовник вимагає вид договірної ціни – тверда, а у переможця – динамічна.
2. В розрахунку № 14 «Вартість ресурсів, що повертаються», в п.14.2. вартість повторно застосованих матеріальних ресурсів від розбирання (демонтажу), у т.ч. будівельні роботи складає 4,188 тис. грн. Прошу надати пояснення де в Технічному завданні було зазначено повторне використання матеріальних ресурсів після розбирання (демонтажу).
3. В розрахунку заробітної плати Приватного підприємства «Модена» вказаний прожитковий мінімум станом на 01.01.2020 – 2027 грн., а згідно ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 1 липня 2020 року складає 2197 грн.. Тому розрахунок заробітної плати наданий Приватним підприємством «Модена» не відповідає вимогам ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
4. Приватне підприємство «Модена» для розрахунку загальновиробничих і адміністративних витрат на 2020 рік взяла показники за аналогом 2019 року, а саме:
У фактичному розрахунку «Показників для обчислення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат для договірних цін та взаєморозрахунків по ПП «Модена»:
- в додатку 1 «Розрахунок фактичних загальновиробничих витрат ПП «Модена» за 2019 рік» не вказано до якого блоку відносяться загальновиробничі витрати;
- коефіцієнт переходу від нормативно-розрахункової трудомісткості робіт у прямих витратах – до витрат труда робітників, заробітна плата яких враховується в ЗВВ має фактичну величину – 1,35, а в розрахунках ЗВВ до локальних кошторисів коефіцієнт становить від 0,077 до 0,12, що призводить до невідповідності розрахунку договірної ціни;
- усереднений показник для визначення коштів на покриття інших статей ЗВВ при виконанні будівельно-монтажних робіт фактично становить 13,32, а в розрахунках ЗВВ до локальних кошторисів показник має величину від 1,95 до 2,75, що призводить до невідповідності розрахунку договірної ціни;
5. У розрахунку фактичного показника для визначення адміністративних витрат для договірних цін та взаєморозрахунків по ПП «Модена» на 2019 рік показник для визначення розміру адміністративних витрат становить величину – 22,00, а у пояснювальної записці усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 – 1,23 грн./люд.-г., що також призводить до невідповідності розрахунку договірної ціни.
Розбіжність між коефіцієнтами фактичними і розрахунками договірної ціни не відповідає будівельним нормам і правилам.
Рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів вважаю не правомірним і безпідставним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 15:55
У відповідь на Вашу вимогу від 07.09.2020 року щодо надання відповіді та роз’яснень щодо переваг тендерної пропозиції «Приватне підприємства «Модена» до пропозиції «Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович» повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
-добросовісної конкуренції серед учасників;
-максимальної економії, ефективності та пропорційності;
-відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
-об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівель;
-запобіганні корупційним діям і зловживаннями.
Принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності передбачає забезпечення придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношення ціни та якості.
Відповідно до умов тендерної документації та керуючись нормами п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозицію ФОП Вознюк В.О. було відхилено через її невідповідність вимогам пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, тобто в складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Інформація про право Замовника відхиляти тендерну пропозицію Учасника у разі ненадання ним інформації, визначеної, зокрема, Додатком 10, розміщена у Тендерній документації Замовника.
Невідхилення тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам технічного завдання, призводить до порушення законодавства у сфері закупівель, в тому числі і принципів публічних закупівель.
При цьому зазначаємо, що Приватне підприємство «Модена» надало Довідку щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету та підтвердило Технічне завдання.
1. Зазначаємо, що ПП «Модена», в складі тендерної пропозиції, поряд з розрахунком Договірної ціни, надала Лист - згоду з проєктом Договору, в якому вказано, що Договірна ціна є твердою.
Крім того, подання розрахунку Договірної ціни, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, передбачено для Учасника у випадку визначення його переможцем. Тобто, визначальним буде той вид договірної ціни, який надасть переможець торгів у відповідності до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, який є невід’ємною частиною Договору на виконання робіт.
2. Згідно норм п. 5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», у тих випадках, коли відповідно до проектних рішень здійснюється розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев'яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання конструкцій, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів.
У випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується.
Тобто, за відсутності відповідних документів, що підтверджують неможливість використання або реалізації матеріалів від розбирання, не заборонено їхня реалізація або їхнє подальше використання, що і було зроблено Учасником ПП «Модена».
В супереч вказаним вимогам п. 5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та за відсутності документів, що підтверджують неможливість використання або реалізації матеріалів від розбирання, ФОП Вознюк В.О. не відобразив вказані суми у проекті Договірної ціни.
3. 29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9356 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599):
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень, що відповідає даним, наведеним ПП «Модена» у Пояснювальній записці до тендерної пропозиції.
Водночас, у Пояснювальній записці до тендерної пропозиції ФОП Вознюк В.О. зазначив розмір середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості у розмірі 8703,41 грн., що є порушенням вимог наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281.
4. Розрахунки загальновиробничих витрат та адміністративних витрат, виходячи з структури витрат по фірмі ПП «Модена», не був застосований для розрахунку договірної ціни, оскільки вони перевищують середні коефіцієнти і збільшують вартість будівництва. Відповідно до діючих законодавчих норм, можливе застосування усереднених показників.
При цьому зазначаємо, що розрахунки ЗВВ і адмінвитрат, виходячи зі структури витрат будівельної організації, не вимагались тендерною документацією Замовника.
Враховуючи вищевикладене, рішення тендерного комітету від 04.09.2020 року №25 щодо визначення Приватного підприємства «Модена» переможцем відкритих торгів на предмет закупівлі «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область» (індикатор закупівлі UA -2020-09-13-004639 - c) залишається без змін.

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 15:43
ВИМОГА.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-13-004639-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД, Код ЄДРПОУ:39783899
Дата подання: 14 вересня 2020 16:36
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 вересня 2020 21:14
рішення від 17.09.2020 № 17507 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 21:14
рішення від 25.09.2020 №18091 .pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 22:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно-діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.09.2020 № 18091-р/пк-пз було прийнято рішення про скасування рішення тендерного комітету про визначення ПП «Модена» переможцем процедури закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область» виконано (протокол №28 від 01.10.2020)
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2020 15:44

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 16:22
Скарга АМКУ

Документи подані замовником

01 жовтня 2020 15:42
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович 1 999 855,04
UAH з ПДВ
1 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 1 989 000,00
UAH з ПДВ
1 597 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" 1 989 366,00
UAH з ПДВ
1 597 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД 2 424 451,37
UAH з ПДВ
2 424 451,37
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 2 537 762,40
UAH з ПДВ
2 537 762,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 2 553 409,20
UAH з ПДВ
2 553 409,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:07
Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 14:07
Декларація на роботи.pdf
28 серпня 2020 14:07
Виписка з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 14:07
Довідка ст.17 п.13.pdf
28 серпня 2020 14:07
Довідка ст.17 част.2.pdf
28 серпня 2020 14:07
Довідка ст.17 п.5.pdf
28 серпня 2020 14:07
Довідка ст.17 п.12.pdf
28 серпня 2020 14:07
Додаток 3_ мат база.pdf
28 серпня 2020 14:07
Додаток 4 _працівники.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 1.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 5.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 2.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 3.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 4.pdf
28 серпня 2020 14:07
Договірна ціна.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 7.pdf
28 серпня 2020 14:07
ЛК 6.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:15
Аналiз_цiна.pdf
14 вересня 2020 12:15
Лк 7.pdf
14 вересня 2020 12:06
Підсумкова відомість.PDF
14 вересня 2020 11:57
Аналiз_цiн_1.jpg
14 вересня 2020 11:57
Аналiз_цiн_2.jpg
14 вересня 2020 10:42
Кошторис 2.pdf
14 вересня 2020 10:42
Кошторис 1.pdf
14 вересня 2020 10:42
довідки переможця.pdf
04 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:50
Договір оренди складу.pdf
27 серпня 2020 15:50
відгук Дубномолоко.pdf
27 серпня 2020 15:50
відгук Промінь.pdf
27 серпня 2020 15:50
Технічне завдання.pdf
27 серпня 2020 15:50
графік.pdf
27 серпня 2020 15:50
Рішення.pdf
27 серпня 2020 15:50
Проект договору.pdf
27 серпня 2020 15:50
Статут.pdf
27 серпня 2020 15:50
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2020 15:50
довідка про санкції.pdf
27 серпня 2020 15:50
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 серпня 2020 15:50
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 15:50
кошторис 2.pdf
27 серпня 2020 15:50
кошторис 1.pdf
27 серпня 2020 15:50
кошторис 3.pdf
27 серпня 2020 15:50
ст17п13.pdf
27 серпня 2020 15:50
ст17п5.pdf
27 серпня 2020 15:50
Довідка МТБ.pdf
27 серпня 2020 15:50
Оренда офіс.pdf
27 серпня 2020 15:50
Довідка про учасника.pdf
27 серпня 2020 15:50
ст.17п.6.pdf
27 серпня 2020 15:50
ст.17п.12.pdf
27 серпня 2020 15:50
ст.17п2.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 11:19
5.imd
26 серпня 2020 11:13
кошториси.pdf
26 серпня 2020 11:12
r_5_ДЦДоговірна ціна.pdf
25 серпня 2020 20:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 20:08
додаток 5.pdf
25 серпня 2020 20:08
додаток 4.pdf
25 серпня 2020 20:08
додаток 3.pdf
25 серпня 2020 20:08
додаток 2.pdf
25 серпня 2020 20:08
додаток 1.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:14
кваліфікаційні
06 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:55
кваліфікація
28 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:40
кваліфікація лк.pdf
28 серпня 2020 16:40
ДЦ.PDF
28 серпня 2020 16:39
ТП.PDF
28 серпня 2020 16:39
Установчі та ліцензії.pdf
28 серпня 2020 16:39
протокол директор.pdf
28 серпня 2020 16:39
наказ директор.pdf
28 серпня 2020 16:39
Ліцензія оригінал.pdf
28 серпня 2020 16:39
Ліцензія ДСНС.pdf
28 серпня 2020 16:39
лист-відгук Межиріч.pdf
28 серпня 2020 16:39
кваліфікація оренда.pdf
28 серпня 2020 16:39
кваліфікація городок.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:58
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 15:57
Аналогічні договори.pdf
28 серпня 2020 15:57
АВК.7z

Публічні документи

28 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:47
установчі.pdf
28 серпня 2020 14:47
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 14:47
Сертифікат.pdf
28 серпня 2020 14:47
ПДВ.pdf
28 серпня 2020 14:47
єдр_12_08.pdf
28 серпня 2020 14:46
Довідка про наявну МТБ.pdf
28 серпня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 14:46
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович

Приватне підприємство Модена

ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР"

ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович
#2219203498
Рішення скасоване 1 498 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:19
Приватне підприємство Модена
#31541926
Рішення скасоване 1 597 998,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 11:46
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович
#2219203498
Відхилено 1 498 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:48
Приватне підприємство Модена
#31541926
Відхилено 1 597 998,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:55
ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР"
#33803558
Відхилено
1 597 999,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:21
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 жовтня 2020 00:00
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД
#39783899
Переможець 2 424 451,37
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 16:13

Документи

01 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:46
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику. Згідно тендерної документації (надалі Документація) до оголошення (індикатор закупівлі UA – P-2020-08-13-004639 -с) на проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля 90, с. Городок Рівненський район Рівненська область, код 45453000 -7 за ДК 021:2015 (капітальний ремонт і реставрація), Вами в складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід (Додаток 4 до тендерної документації). Проаналізувавши інформацію, яка надана Вами в складі тендерної пропозиції а саме: графік виконання робіт та кошторисну трудомісткість, даний перелік працівників не достатній для виконання капітального ремонту приміщень адмінбудівлі у визначений термін. Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до вимог розділу 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції із змінами від 19.04.2020 року), надаємо Вам можливість виправити невідповідності в інформації, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

01 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:39
Протокол.pdf

Документи

01 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:53
Протокол .pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

05 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:16
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику. 1. У відповідності до частини 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника (надалі – Документація) та Додатку 4 до Документації, учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. В Довідці, яку Ви надали в складі своєї пропозиції, недостатня кількість кваліфікованих працівників необхідних для виконання обсягу робіт у відповідності до Додатку 10 (Технічне завдання) до Документації, а саме: відсутні працівники відповідної кваліфікації на виконання робіт, зазначених у розділах Електрообладнання, Улаштування пожежної сигналізації та Оповіщення про пожежу. 2. Відповідно до частини 5 розділу 3 Тендерної документації Замовника (надалі – Документація) та Додатку 3 до Документації, учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині документації. В Довідці, яку Ви надали в складі своєї пропозиції, відсутнє обладнання для виконання робіт зазначених у технічній частині документації (Додаток 10), саме: в розділах Улаштування пожежної сигналізації та Оповіщення про пожежу. У відповідності до розділу 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакціїі з змінами від 19.04.2020 року) та частини 3 розділу 5 Документації, надаємо Вам можливість виправити невідповідності в інформації, що подані в тендерній пропозиції, які були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД
#39783899
2 424 451,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 12:06
Графік.doc зміни до договору
22 жовтня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:43
Протокол_ додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:46
Договір.pdf укладений
19 жовтня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 424 451,37
UAH