Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі автогаражу-майстерні за адресою: вул.Гагаріна, буд.12г, с.Червоне, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
922 657,00 UAH
UA-2020-08-13-004598-a 7ba15a0d398f4d75af603020f81b5fad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Хорольська

+380684227307 vika.khorolskaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червоненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339899
Місцезнаходження: 53010, Україна , Дніпропетровська обл., с. Червоне, вул. Гагаріна, 14
Контактна особа: Вікторія Хорольська
+380684227307
vika.khorolskaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 13:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 13:18
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:51
Очікувана вартість: 922 657,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 614,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53010, Україна, Дніпропетровська область, с. Червоне, вул. Гагаріна, 12г;
Строк виконання робіт: визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (додаток 2), але не пізніше 25.12.2020 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі автогаражу-майстерні за адресою: вул.Гагаріна, буд.12г, с.Червоне, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53010, Україна, Дніпропетровська область, с. Червоне, вул. Гагаріна, 12г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ № 1070 від 4 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 року «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору, Замовник може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) вартості річного обсягу Робіт на рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені Договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання будівельних робіт матеріалів та/або придбання і постачання необхідного для виконання робіт устаткування та обладнання протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Подальші розрахунки за виконані Роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. У відповідності до вимог статей 48 і 49 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95% (дев’яносто п’ять відсотків) їх загальної вартості за Договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в устанорвленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника – Розпорядника коштів.У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані Роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих Робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 13:32
Проект договору.docx
13 серпня 2020 13:32
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків
Дата подання: 13 серпня 2020 22:53
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:34
який клас наслідків
Відповідь: Відповідно до пункту 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 3.3. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі встановлено в технічних вимогах, зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Клас наслідків (відповідальності) по даному об’єкту будівництва – СС1.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-004598-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР", Код ЄДРПОУ:37272598
Дата подання: 02 вересня 2020 22:59
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БУДСТАР-КР»

50065 Україна, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
МФО 305750 в КФ КБ «Приватбанк», Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057
Тел. (067) 9041340,budstar@і.ua

Вих. 35-а/20
Від 02.09.2020 р.
Замовник: Червоненська сільська рада Криворізького
району Дніпропетровської області
53010, Україна Дніпропетровська область,
Криворізький район, с. Червоне, вул. Гагаріна, буд. 14
Код ЄДРПОУ: 04339899

Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40

Інформація про закупівлю:
План закупівлі: UA-P-2020-08-13-004149-a
Процедура спрощених торгів: «Реконструкція будівлі автогаражу - майстерні за адресою: вул.Гагаріна, буд.12г, с.Червоне, Криворізький район, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні роботи)
ІD: 7ba15a0d398f4d75af603020f81b5fad

ВИМОГА
щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції
та визнання переможця

Червоненською сільською радою Криворізького району Дніпропетровської області (надалі - Замовник) 13.08.2020 р. було розпочато процедуру спрощених торгів – «Реконструкція будівлі автогаражу - майстерні за адресою: вул.Гагаріна, буд.12г, с.Червоне, Криворізький район, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні роботи). Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2020-08-13-004149-a.
Взяти участь у процедурі спрощених торгів та надали свою тендерну пропозицію виявили бажання наступні Учасники:
1. ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» ЄДРПОУ 2222122659;
2. ТОВ «БУДСТАР-КР» ЄДРПОУ 37272598;
3. ТОВ «БВК «ОЛДЕМ» ЄДРПОУ 424167435;
4. ТОВ «Б.М.У.» ЄДРПОУ 39562681.
Замовником згідно протоколу № 12 від 01.09.2020 р. тендерну пропозицію ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» було розглянуто та вирішено визначити переможцем даної закупівлі ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» та ухвалено рішення про намір укласти договір.
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з рішенням Замовника про визначення ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» переможцем даної спрощеної закупівлі, а дії та рішення Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції та прийняття зазначеного вище рішення є такими, що порушують законні права та інтереси Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», положення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що також призвело до прийняття не законних рішень по закупівлі та грубого порушення законних прав та інтересів ТОВ «БУДСТАР-КР».
Так, Учасником ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» в складі тендерної пропозиції було надано не всі документи та довідки, що вимагалися Замовником до Вимог предмету спрощеної закупівлі. Але Замовником «чомусь?» вони взагалі не були перевірені та взяти до уваги.
У ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» в складі тендерної пропозиції відсутні та неналежно подані наступні документи:

1. Відповідно до вимог п.14.1.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника було наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до вимог п.14.1.3.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надання довідки, складеної в довільній формі і завіреної підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році. Довідка повинна містити інформацію про аналогічний договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором, із зазначенням його коду ЄДРПОУ, адреси, контактної особи та контактних телефонів контрагента.
Відповідно до вимог п.14.1.3.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надання оригіналу або належним чином завірену копію аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці.
Так, ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» у складі тендерної пропозиції надає договір № 03 від 12.05.2020 р. в якому у п.1.1 Розділ 1. Предмет договору, зазначено, що роботи виконані по об’єкту: Капітальний ремонт приміщення 2-поверхової нежитлової будівлі у с. Мар’яновка Криворізький район, Дніпропетровської області. Даний договір не відповідає вимогам Замовника п.14.1.3.2 до тендерної документації, так як ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» надає зовсім не аналогічний договір, та такий, що не відповідає вимогам чинного законодавства України, є нікчемним, не реальним, не дійсним та існує тільки в уявленні ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ», з наступних підстав:
В договорі № 03 від 12.05.2020 р. в п.1.1 Розділ 1. Предмет договору, п.6.2 Розділу 6, не зазначено зовсім ніякої інформації, на якому об’єкту виконувались роботи, а саме:
- відсутня адреса (назва вулиці, номер будівлі тощо)
- відсутня належність об'єкта (кому належить об'єкт);
- інвентарний номер об'єкту.
Даний об’єкт в с. Мар’яновка Криворізький район, Дніпропетровської області не можливо ідентифікувати та є недостовірним. с. Мар’яновка не може бути адресою виконання ремонту.
Також звертаємо увагу, що ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» у договорі № 03 від 12.05.2020 р. в п.1.1 Розділ 1. Предмет договору, п.6.2 Розділу 6, а також у інших документах (договірна ціна, акт виконаних робот, довідка про вартість виконаних робіт та ін.) зазначає адресу с. Мар’яновка Криворізького району Дніпропетровської області. ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що такого села Мар’яновка зовсім не існує в Криворізькому районі Дніпропетровської області. Що в свою чергу також свідчить про нікчемність та недостовірність даного договору.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 р. «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» до п.2. Загальні умови є обов’язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі — договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). п.15. У договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Також відповідно до ч.5 ст.318 Господарського кодексу України договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що у аналогічному договорі № 03 від 12.05.2020 р. наданому ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» Замовником є ФОП «НІКОЛАЙЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА». З відкритих джерел реєстру фізичних-осіб підприємців та юридичних осіб доступною є інформація, що рахунок ФОП «НІКОЛАЙЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» не оновлювався з 03.07.2019 р. (обов’язкове приведення рахунків ІВАН с 01.11.2019 р.), тобто рахунок не був приведений до вимог чинного законодавства України стандарту ISO 13616. Таким чином, ФОП «НІКОЛАЙЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» не веде офіційну підприємницьку діяльність.
В аналогічному договорі № 03 від 12.05.2020 р. наданому ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» відповідно Розділу 4 Порядок здійснення оплати не зазначено яким чином буде проводитись оплата виконаних робіт (перерахування грошей «готівкою із рук в руки», доларами, золотом, бартером). В реквізитах, а також в усьому договорі не зазначено інформації про банківські рахунки Замовника. Це є невиконання п.5 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 р. «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», це в свою чергу підтверджує, що договір № 03 від 12.05.2020 р. ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» з ФОП «НІКОЛАЙЧУК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» є нікчемним та недійсним.

2. Відповідно до вищезазначеного ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.14.1.3.3 надання позитивного листа-відгуку, тому що як і аналогічний договір № 03 від 12.05.2020 р. наданий ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ», є нікчемним та недійсним.

3. Відповідно до вищезазначеного ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п.14.1.3.4 надання оригіналу (-и) або належним чином завірену копію (-ї) принаймні одного акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), та однієї довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) до аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, тому що як і аналогічний договір № 03 від 12.05.2020 р. наданий ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ», є нікчемними та недійсними.

4. ТОВ «БУДСТАР-КР» також зазначає, що відповідно до п.3.2.4) вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Інформація про відповідність запропонованих робіт технічним вимогам повинна бути підтверджена проектом календарного графіку виконання робіт.
Зазначаємо, що графік робіт це істотна умова до ч.5 ст.318 Господарського кодексу України та п.5 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 р. «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» .
Графік складається відповідно Наказу Міністерства Регіонального Розвитку та Будівництва України № 2 від 13.01.2009 року.
Наданий ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» проект календарного графіку виконання робіт повністю не відповідає вищезазначеним вимогам, а також вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому що у наданому ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» проекті календарного графіку виконання робіт зазначені інші розділи робіт, які повністю не відповідають та не існує в Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, а саме: «Розділ Прибирання і вивезення сміття, та будівельних відходів» (існує Розділ «Вимощення»).
Відповідно до п.2.2 Наказу Міністерства Регіонального Розвитку та Будівництва України № 2 від 13.01.2009 року Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, а не розділів дефектного акту (тим більше придуманих розділів ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ»).
Таким чином, ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» не виконав вимогу п.3.2.4) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо надання інформації про відповідність запропонованих робіт технічним вимогам, яка повинна бути підтверджена проектом календарного графіку виконання робіт.

5. ТОВ «БУДСТАР-КР» також зазначає, що відповідно до п.14.2.8 вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Переможець торгів у строк, що не перевищує 2-х днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику Розрахунок ціни пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) в паперовому вигляді та на електронному носії, про що у складі пропозиції надається лист-згода з даною умовою оголошення про проведення спрощеної закупівлі ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції не надав даний лист-згоди, чим порушив даний пункт вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

6. ТОВ «БУДСТАР-КР» також зазначає, відповідно до п.14.1.2.1 вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії), інформації про взаємовідносини.
ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції надав інформацію про наступних працівників та їх посади:
- Кучер Людмила Іванівна – інженер-кошторисник;
- Борисенко Сергій Миколайович – монтажник;
- Брільов Єгор Юрійович – муляр-штукатур;
- Ковач Олександр Іванович – зварювальник;
- Міщенко Сергій Андрійович – монтажник;
- Оганисян Артак Арамович – плиточник-лицювальник;
- Королев Михайло Вікторович – монтажник.
Відповідно до п.14.1.2.2 вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає надати оригінал або копію документу, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником.
ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» у своїй тендерній пропозиції надав інформацію про цивільно-правові відносини зазначених вище працівників, які зовсім не відповідають зазначеним посадам у довідці про працівників вимог п.14.1.2.1., а саме: у всіх наданих цивільно-правових договорах ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» з вищезазначеними працівниками вказано у Розділі 1 Предмету цивільно-правового договору п.1.1. , що всі вищезазначені працівники зобов’язані надати Замовнику послуги (виконати роботу) і ніяким чином не згадується та не зазначено найменування посади/професії працівника, що повністю суперечить наданій довідці ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» про працівників відповідно до п.14.1.2.1.
Таким чином, ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» не виконав вимогу п.14.1.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Звертаємо увагу, що Замовником вже був створений Прецедент відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі із значно меншими зауваженнями, а саме: План закупівлі: UA-P-2020-07-15-007416-c відповідно до Протоколу № 3 від 29.07.2020 р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» із зазначенням, що згідно довідки про працівників Кондратенко В.М. електрослюсар, в той час коли згідно трудового договору прийнятий на посаду електромонтера; Згідно довідки про працівників Бараболя О.С. маляр, штукатур, лицювальник, в той час коли згідно трудового договору прийнятий на посаду маляра.

Таким чином, внаслідок усього вищезазначеного, а також внаслідок відсутності вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» висновок Замовника, що тендерна пропозиція ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» відповідає усім кваліфікаційним вимогам, не відповідає дійсності та є помилковою. Тендерна пропозиція ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та є такою, котра містить чисельні грубі порушення умов тендерної документації та додатків до неї, а також вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог чинного законодавства України, що в свою чергу повинна бути відхилена Замовником, і це є не правом Замовника, а обов’язком Замовника.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошенням UA-P-2020-08-13-004149-a .
У випадку не задоволення Вимоги ТОВ «БУДСТАР-КР» № 35-а/20 від 02.09.2020 р. Замовником, ТОВ «БУДСТАР-КР» змушений буде звернутися до Господарського суду України.
Враховуючи вищезазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БУДСТАР-КР»,

ВИМАГАЄ:

1. Усунути допущені Замовником, вказані вище порушення, та скасувати Протокол № 12 від 01.09.2020 р. Червоненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області, яким розглянуто тендерну пропозицію ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» та визначено тендерну пропозицію ФОП «НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ» переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір.
2. Розглянути пропозиції наступних учасників закупівлі.



Директор ТОВ «Будстар-КР» О.М. Кондратенко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2020 21:02
Уповноважена особа Червоненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області розглянула порушену Вами вимогу та повідомляє, що під час розгляду та аналізу поданої пропозиції ФОП «Ніконов Михайло Вікторович» керувалася нормами чинного законодавства.Рішення про визначення переможцем поданої ФОП «Ніконов Михайло Вікторович» пропозиції було прийнято на законних підставах.
1.Під час перевірки довідки про аналогічний договір та самого аналогічного договору, було виявлено помилку в предметі договору(а саме с.Мар'яновка ). Звернувшись за контактним номером телефону до контрагента данного аналогічного договору, було виявлено, що це була описка. Тому дана описка вважається не суттєвою помилкою.
Контрагент повідомив, що приміщення 2- поверхової нежитлової будівлі знаходиться на території с. Мар'янівка, але юридичної адреса в даної будівлі не має.
Замовник не має законних підстав до складання договірних відносин учасника та контрагента.
2. Відповідно до коду ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Капітальний ремонт (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) є складовою, тому договір з капітального ремонту може бути аналогічним.
3. п.14.1.3.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі надання оригіналу (-и) або належним чином завірену копію (-ї) принаймні одного акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), та однієї довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) до аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці. ФОП «Ніконов Михайло Вікторович» надав разом з аналогічним договором належним чином завірений акт примірної форми КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати примірної форми КБ-3.
(27 Скан-копія аналогічного договору з додатками. Скан-копія позитивного відгуку.pdf)
4. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не зазначено вимог щодо форми календарного графіку.
5.Замовник перевіряє подані учасниками пропозиції після аукціону. Згідно цього бачимо, що під час аукціону ціна пропозиції учасника ФОП «Ніконов Михайло Вікторович» була не змінною. Тому не надання довідки не являється помилкою.
6.Згідно цивільно- правових договорів працівники виконують роботи та надають послуги саме з того напрямку, що вказаний в довідці в якій зазначені посади цих працівників.
Наявність працівників та видів відносин з ними (трудові чи цивільно-правового характеру) це право суб’єкта підприємницької діяльності. Зміст договорів це відносини між двома суб’єктами які іх підписують. Втручання або вимагати зміст це дискримінація учасників.
(План закупівлі: UA-P-2020-07-15-007416-c відповідно до Протоколу № 3 від 29.07.2020 р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» із зазначенням, що згідно довідки про працівників Кондратенко В.М. електрослюсар, в той час коли згідно трудового договору прийнятий на посаду електромонтера; Згідно довідки про працівників Бараболя О.С. маляр, штукатур, лицювальник, в той час коли згідно трудового договору прийнятий на посаду маляра – таким чином в довідці та в договорі зазначені різні посади працівників)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ" 770 350,53
UAH з ПДВ
770 350,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР" 881 555,08
UAH з ПДВ
858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК "ОЛДЕМ" 859 372,06
UAH з ПДВ
859 372,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б.М.У." 912 414,00
UAH з ПДВ
885 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
10 Проект Договору.pdf
25 серпня 2020 09:09
08 Установчі документи.rar
25 серпня 2020 09:09
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 08:08
Електронний підпис
24 серпня 2020 08:06
Кошт.Розрахунки __ 1 - 4.pdf
24 серпня 2020 08:06
Свідоцтво.pdf
24 серпня 2020 08:06
Кошт.Вiдомiсть ресурсiв.pdf
24 серпня 2020 08:06
Витяг розширенний.pdf
24 серпня 2020 08:06
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 серпня 2020 08:06
Кошт.ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
24 серпня 2020 08:06
Довідка ЄДРПОУ 1.pdf
24 серпня 2020 08:06
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
24 серпня 2020 08:06
Ліцензія.pdf
24 серпня 2020 08:06
Декларація МТБ.pdf
24 серпня 2020 08:06
Баланс.Звіт.Квітанція..pdf
24 серпня 2020 08:06
Виписка.pdf
24 серпня 2020 08:06
Договір Спецтехника.pdf
24 серпня 2020 08:06
Труд.віднос..pdf
24 серпня 2020 08:06
Дозвіли.pdf
24 серпня 2020 08:06
ПДВ.pdf
24 серпня 2020 08:06
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 08:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 серпня 2020 08:06
Відгук ТЦ.pdf
24 серпня 2020 08:06
Банк.гарантія.pdf
24 серпня 2020 08:06
СТАТУТУ РIШЕННЯ.pdf
24 серпня 2020 08:06
СТАТУТ.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 13:32
Баланс.pdf
22 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
22 серпня 2020 18:37
справка Приват.pdf
22 серпня 2020 18:37
Справка открытие.pdf
22 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
22 серпня 2020 17:57
Уставні.pdf
22 серпня 2020 17:57
Статут.pdf
22 серпня 2020 17:57
Працівники.pdf
22 серпня 2020 17:57
Паспорт.pdf
22 серпня 2020 17:57
ЛС.pdf
22 серпня 2020 17:57
Локальний досвід 4.pdf
22 серпня 2020 17:57
Локальний досвід 3.pdf
22 серпня 2020 17:57
Локальний досвід 2.pdf
22 серпня 2020 17:57
Локальний досвід 1.pdf
22 серпня 2020 17:57
Листи та календарний.pdf
22 серпня 2020 17:57
КБ-2,КБ-3 2.pdf
22 серпня 2020 17:57
КБ-2, КБ-3 3.pdf
22 серпня 2020 17:57
КБ-2 КБ-3.pdf
22 серпня 2020 17:57
Дозвільні.pdf
22 серпня 2020 17:57
Договірна.pdf
22 серпня 2020 17:57
Договір про виконання.pdf
22 серпня 2020 17:57
Договір гараж.pdf
22 серпня 2020 17:57
ВР.pdf
22 серпня 2020 17:57
ВР к КБ-3.pdf
22 серпня 2020 17:57
Відгук.jpg

Публічні документи

25 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:42
платіжне доручення.pdf
25 серпня 2020 11:42
Nakaz.ZIP
25 серпня 2020 11:42
Dovirenist_Nazarenko.ZIP
25 серпня 2020 11:42
Dovidka pro nazvu.ZIP
25 серпня 2020 11:42
Bank_licenzia.ZIP
25 серпня 2020 11:42
204371-ГР-2288.ZIP
25 серпня 2020 11:42
Технічні вимоги.pdf
25 серпня 2020 11:42
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 11:42
Договір.pdf
25 серпня 2020 11:42
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР"

ТОВ "БВК "ОЛДЕМ"

ТОВ "Б.М.У."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2222122659
Переможець 770 350,53
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:23

Документи

01 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:23
Untitled.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2222122659
770 350,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:23
Untitled.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:35
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 14:07
дод.уг.№2.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:01
001647.jpg зміни до договору
18 вересня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:52
дод.3 до авт-майст.pdf укладений
15 вересня 2020 16:48
договір 71.pdf укладений
15 вересня 2020 16:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 12:00
231 105,15 UAH UA068201720344281015100044076
Червоненська сільська рада
UA218201720355319107000709798
ФОП Нiконов М. В.
Оплачений
09 листопада 2020 12:27
155 637,74 UAH UA068201720344281015100044076
Червоненська сільська рада
UA863057500000026000053506180
ФОП Нiконов М. В.
Оплачений
17 листопада 2020 11:03
148 630,80 UAH UA068201720344281015100044076
Червоненська сільська рада
UA863057500000026000053506180
ФОП Нiконов М. В.
Оплачений
17 грудня 2020 10:43
196 459,31 UAH UA068201720344281015100044076
Червоненська сільська рада
UA863057500000026000053506180
ФОП Нiконов М. В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.17.Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін Договору № 71 від 11 вересня 2020 р., виклавши у наступній редакції: «ПІДРЯДНИК Фізична особа-підприємець Ніконов Михайло Вікторович 50076, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, б-р Вечірній, буд.10, кв.66 ІПН 2222122659 IBAN UA863057500000026000053506180 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305750 Рахунок для попередньої оплати: IBAN UA2182017203553191070000709798 у Держказначейській службі України в м. Київ МФО 820172»
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в абз.2, п.1.1., Предмет договору виклавши у наступній редакції: Місце виконання робіт: 53010, Україна, Дніпропетровська область, с.Червоне, вул.Гагаріна, 12г 2. Внести зміни в абз.1, п.9.2., Фінансування робіт виклавши у наступній редакції: Замовник після підписання даного Договору, керуючись Постановою КМУ №1070 від 04.12.2019 р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30 % (тридцяти відсотків) вартості річного обсягу Робіт на рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені Договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. 3. Внести зміни в п.10.1., Проведення розрахунків за виконані роботи виклавши у наступній редакції: Подальші розрахунки за виконані Роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку . У відповідності до вимог статей 48 і 49 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною керівника сільської ради, внести зміни до Договору № 71 від 11.09.2020 року, а саме: 1.1. Внести зміни в преамбулу та викласти її в наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Червоненська сільська рада, в особі голови комісії з припинення Сергієнка Юрія Олексійович , що діє на підставі ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони, та ПІДРЯДНИК:Фізична особа-підприємець Ніконов Михайло Вікторович, з другої сторони, які разом іменуються – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали дану додаткову угоду до договору № 71 від 11 вересня 2020 (далі – «Договір») про наступне:». 1.2. Внести зміни в розділ 17 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін з боку «Замовника». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 770 350 грн. 53 коп. (Сімсот сімдесят тисяч триста п'ятдесят гривень 53 коп.) без ПДВ (Додаток 1), є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції, в т.ч.: - договірна ціна на 2020 рік складає: 731 833,00 грн.(Сімсот тридцять одна тисяча вісімсот тридцять три грн.. 00 коп.); - договірна ціна на 2021 рік складає: 38 517,00 грн. (Тридцять вісім тисяч п’ятсот сімнадцять грн.. 00 коп. )». 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, діє до 31 травня 2021 року та є невід’ємною частиною Договору №71 від 11 вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML