Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333046 |
Місцезнаходження: | 44810, Україна , Волинська обл., смт Луків , вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Анатолій Климук +380973706683 04333046@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 13:29 |
ТД _мультимедійне.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Технічними вимогами (Додаток 1) щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними пунктами технічного завдання, а саме конкретне визначення де-яких параметрів:
1.1 Розмір електронної дошки не більше : 1802x1260 мм
Розмір активної області не менше 1717х1174 мм .
Тобто якщо буде запропоновано дошку на декілька міліметрів більше/менше, то пропозиція буде відхилена? Просимо вилучити дану вимогу або зазначити більший діапазон розміру.
1.2 Рівень контрасту Термін роботи лампи (1920 x 1200) 1024x768 24 000:1 7,000 / 10,000 / 15,000 Hours (Normal / Eco. / Dynamic Eco. Mode), 203W 3:4 0.54 - 1.54 Співвідношення сторін зображення Діапазон проекційної відстані, м (мін-макс) Діагональ екрана, м (мін-макс) Інтерфейси та відеосигнали 1.42 - 3.05 2 x VGA-In (15pin D-Sub) 2 x HDMI 1 x S-Video 1 x Компо- зитний 1 x VGA-Out (15pin D-Sub) 1 x Аудіовхід 1 х Аудіовихід 1 x RS-232 1 x USB mini-B. Проекційне відношення 0.61:1 Джерело світла Лампа розжарювання Технологія, матриця DMD, 0.55".
Всі вищезазначені характеристики притаманні лише проектору моделі Vivitek і іншу модель запропонувати можливості не має, що порушує права інших учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
В разі нереагування Замовником звернень Учасників, або незадоволення Вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: складовими частинами мультимедійного обладнання є інтерактивна дошка, проектор. Це є єдине готове рішення, частини якого повинні надійно працювати одна з одною якісно та безпомилково.
Замовник ніяким чином не порушує вимоги Статті 5 «Принципи здійснення закупівель» та п.4 Статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Тендерна документація Замовника не містить торгової марки предмета закупівлі. Додатком № 2 тендерної документації містить технічні вимоги щодо предмета закупівлі, які в свою чергу не порушують вимоги нормативно – правових актів, у тому числі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»
Зважаючи на вищенаведене, Замовником не встановлено дискримінаційних умов.
Зазначаємо, що Замовником з метою забезпечення навчальних закладів сучасним обладнанням та проведення занять на високому рівні передбачено в технічних характеристиках короткофокусного проектора.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 вересня 2020 17:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-27-000030 ● cb86a9e63b27473da7bd817cfc793633
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2020 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.11.2020 № 54-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.11.2020 № 54-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-13-004548-a від 13.08.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця «Тарасов Олександр Олегович» установлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено. Підставою для проведення моніторингу була отримана інформація від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Даним протоколом вважаємо за необхідне викласти заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, за результатами проведеного моніторингу були встановленні наступні порушення законодавства в частині розгляду та / або відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозиції: 1) Пунктом 3.2 пунктом 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та інформації, які повинен надати переможець фізична особа/ фізична особа – підприємець щодо підтвердження відсутності підстав, що визначені вимогам статті 17 Закону, зокрема: - довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Пояснення Замовника (дана довідка є у документації переможця торгів, довідка знаходиться у додатку 1 ст.12); - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Пояснення Замовника (дана довідка є у документації переможця торгів, довідка знаходиться у додатку 1 ст.13). За таких обставин вважаємо, що орган державного фінансового контролю безпідставно та необґрунтовано зазначає про наявність порушень, оскільки Замовником було здійснену проведення даної закупівлі згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодні порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону, про які вказує орган державного фінансового контролю відсутні. Отже, вважаємо, що орган державного фінансового контролю неналежним чином дослідив тендерну пропозицію Учасника, що призвело до його хибного уявлення про наявність порушень Закону та відповідно – до помилкових висновків за результатом моніторингу. Щодо причин неможливості усунення виявлених порушень (навіть якщо теоретично допустити їх наявність). За результатами проведення закупівлі 07 жовтня 2020 року будо прийнято рішення, оформлено протоколом розгляду тендерних пропозицій, яким ФОП Тарасов Олександр Олегович оголошено переможцем закупівлі. 21 жовтня 2020 року між Замовником та ФОП Тарасов Олександр Олегович було укладено Договір № 98, а 21.10.2020 року ФОП Тарасов Олександр Олегович поставив на адресу Замовника Товар у повному обсязі, а саме: Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, короткофокусний проектор) – 13 комплектів. Щодо кількості, якості, комплектності та строків поставки товару у Замовника зауважень немає. Таким чином, свої зобов’язання за Договором № 98 від 21.10.2020 року ФОП Тарасов Олександр Олегович виконав в повному обсязі. На виконання умов Договору, Замовник оплатив вартість товару 23.10.2020року. Відповідно до ст.. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше невстановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Звертаю Вашу увагу на те, що Договором №98 від 21.10.2020 не встановлено права на односторонню відмову від договору, сторони договору при його виконанні не допустили жодних порушень, а тому відсутні підстави для його розірвання в судовому порядку, а також договором не передбачені умови повернення поставленого товару, оскільки, як зазначалося вище поставлений товар є товаром належної якості, зауважень до кількості якості та комплектності немає, товар вже використовується Замовником. Крім того, розривання договору приведе до зайвих витрат Замовника, та до зриву навчального процесу у Комунальному опорному закладі Луківської загальноосвітньої школи I-III ступенів-ліцей, в смт.Луків, Турійського району, Волинської області. Крім того, розірвання договору в судовому порядку передбачає оплату судового збору. Відповідно до ст..4 Закону України «Про судовий збір» ставка судового збору за подання до господарського суду позовної заяви становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. З огляду на відсутність коштів на взяття бюджетних зобов’язань згідно ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України на здійснення видатків, не передбачених кошторисом на 2020 рік, Луківська селищна рада позбавлена можливості сплатити судовий збір та, відповідно, звернутися до суду щодо розірвання договору у судовому порядку, а дія статті 8 Закону України «Про судовий збір» щодо відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або збільшення від його сплати не розповсюджується на такі правовідносини. З урахуванням вищевикладеного, дії Замовника повністю узгоджуються з положенням Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі пункту 3 частини першої статті 31 Закону, в діях Замовника відсутній негативний вплив для бюджету, а закупівлю проведено із суворим дотриманням вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, зобов’язуємося в подальшому при здійсненні закупівель враховувати зауваження органу державного фінансового контролю, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення їх в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі, а також при неможливості усунення порушення.
2020-12-09 18:41:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасов Олександр Олегович |
499 200,00
UAH з ПДВ
|
499 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
499 785,00
UAH з ПДВ
|
499 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3482313597 |
Рішення скасоване |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 12:28
|
ФОП Тарасов Олександр Олегович #2989009351 |
Рішення скасоване |
499 200,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 12:28
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3482313597 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 17:28
|
ФОП Тарасов Олександр Олегович #2989009351 |
Переможець |
499 200,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 15:42
|
Договір98..pdf | укладений |
21 жовтня 2020 15:37
|